En zo begint het.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:24 schreef tliciouz het volgende:
Alleen het mooie is dat ik het zelf niet merk of zie
Ja dat wel, maar aan mijn lichaam zelf zie ik het niet echt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:08 schreef Rossdale het volgende:
Nouja, na 8 kilo zou je toch wel wat verschil moeten merkenZit je kleding ook niet ruimer?
Dat had ik ook wel met 20kilo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar aan mijn lichaam zelf zie ik het niet echt.
scherpquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Achja, sommigen wonen in Duitsland, anderen gaan met een schaap naar school weer andere hebben de naam van een inteelt neger. (ninja edit)Ohja en sommige zijn doopstha. Ik denk dat je er best goed vanaf komt
Keurig hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:14 schreef tliciouz het volgende:
Net terug van sporten, al 8 kilo kwijt
quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
... en sommige zijn doopstha. Ik denk dat je er best goed vanaf komt
Ah joh, daar wen je aan! En maandag staat nog steeds op de planning ja, weinig mee beziggehouden afgelopen dagen. Het is ook tevens de enige dag voor mij, want vrijdag en zondag werken, dan blijft er in principe weinig over... Ik laat straks nog wel wat wetenquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Ideaal manHet enige waar ik niet mee zou kunnen leven zijn de werktijden in het weekend maargoed
Hey maarre, heb je komende maandag nog zin eigenlijk of eigenlijk toch liever niet? Hoor je er helemaal niet meer over namelijk
Zou je denken ja?quote:
Ik hoorde dat ze ook in loft heeft gespeeld? en daar ook een aparte scene speelde?quote:
Ja klopt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze ook in loft heeft gespeeld? en daar ook een aparte scene speelde?
In die zwembad scene.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb Loft wel gezien, maar op dat wijf heb ik niet gelet
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb Loft wel gezien, maar op dat wijf heb ik niet gelet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |