Ik plak ook altijd Coca-Cola etiketten op mijn flesjes River Cola, dat is toch niet raar? Straks denken ze dat ik een of andere schooier benquote:
Volgens mij wel. Ik moet morgen weer tering vroeg op, maar ik heb gelukkig mijn brommert gerepareerd waardoor ik morgen alleen maar hoef te kneurenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Zijn we nou echt de enige nachtbrakers hier? Ik probeer mijn ritme een beetje te verleggen voor de komende dagen
Kiek hem gepikeerd zijn dan!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:20 schreef KoningStoma het volgende:
Tegenwoordig niet meer, toevallig, hoor, zeg.
Jezus zeg [ afbeelding ]
Tering [ afbeelding ]
Waarom scheld je met de naam van Onze Zoon, Onze Barmhartige Heer Jezus Christus? Volgens Joh. 20:22-23 zal je nu eeuwig branden in de hel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:20 schreef KoningStoma het volgende:
Tegenwoordig niet meer, toevallig, hoor, zeg.
Jezus zeg [ afbeelding ]
Tering [ afbeelding ]
Ja kut! Is het geluid van een camquote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:25 schreef KoningStoma het volgende:
Kaboom baby![]()
http://www.putlocker.com/file/D899968C36E7D95C#
KK zijn moeder is een hot topicquote:
Om half 4 nog tosti etenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:26 schreef PierreTT het volgende:
Maar goed, genoeg gelachen. Tijd veur een tosti en dan naar bed!
FIFA kneusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Nick de milfhunter
Haten op tosti's
Boxtel
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanmiddag in de trein:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BegrijpelijkAls ik een Apple zou hebben, zou ik ook proberen om het te verbloemen met een kek HP-logo
Leuk grapje om de dag mee te beginnen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BegrijpelijkAls ik een Apple zou hebben, zou ik ook proberen om het te verbloemen met een kek HP-logo
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij ons op school ook zoveel lui die hun acer laptops zo beplakken XDquote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanmiddag in de trein:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:38 schreef Bozz187 het volgende:
Ahwmichje is weg gepest door rossdale en titty
Ja vastquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:38 schreef Bozz187 het volgende:
mister post ook niet meerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:38 schreef Bozz187 het volgende:
Had hem een DM gestuurd maar daar reageerde hij ook al niet meer op.quote:
Zielig gebeurenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had hem een DM gestuurd maar daar reageerde hij ook al niet meer op.
helegaar niet as usual, dit weekend is carnival, dus dan heb je nog meer zin in het weekendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:02 schreef Rossdale het volgende:
Gezeik op het werk, maar zin in het weekend. As usual dus
Haha ja dat klopt, dronken meiden in net niet genoeg verhullende kleding. Me gusta!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
helegaar niet as usual, dit weekend is carnival, dus dan heb je nog meer zin in het weekend
ja, helaas is dat feest niks voor mij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha ja dat klopt, dronken meiden in net niet genoeg verhullende kleding. Me gusta!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:38 schreef Bozz187 het volgende:
Dat klinkt op zich zeer goed, jammer van die kutmuziek en verklede idioten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha ja dat klopt, dronken meiden in net niet genoeg verhullende kleding. Me gusta!
niet waar! Fok is ons leven?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]![]()
Echt, sommige mensen hebben echt heel hard een realitity-check nodig.
Het is een fucking forum people!
zolder kamer actiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |