SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:01 schreef Bozz187 het volgende:
loop je door de AH, zie je een lekker wijf lopen, maar kon niet echt d'r gezicht goed zien.
dus je loopt zo naar de kassa dat je dat wel kan.
is ze 14 ofzo.Hoezo vies? Hoe jonger hoe strakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
nee bah, zelfs ik heb grenzenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo vies? Hoe jonger hoe strakker.
Het was wel lachen hoor, en stiekem vind jij dat ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig en plaats niet zulke domme reacties telkens.
Dat was voor zijn nieuwe medsquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:08 schreef Rossdale het volgende:
Het zal vast aan mij liggen, maar sinds je het had over dat je nieuwe medicijnen kreeg ben je eigenlijk best wel behoorlijk vervelend geworden miech
dat is waarquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Remi Gaillard is sowieso een koning
Denk echt dat ie weg is als ze volgend seizoen niet met geld gaan smijten om spelers te halenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat van Persie met zulke kneuzen moet spelen
Grote kans dat Arsenal CL niet eens haalt, dan is ie sowieso wegquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk echt dat ie weg is als ze volgend seizoen niet met geld gaan smijten om spelers te halen
Zou niet weten welke club behalve real als ze een spits verkopen zit te wachten op een spitsquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk echt dat ie weg is als ze volgend seizoen niet met geld gaan smijten om spelers te halen
Barca misschien? aangezien villa daar is uitgeschakeldquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou niet weten welke club behalve real als ze een spits verkopen zit te wachten op een spits
Op dit moment staan ze 4de, dus recht op CLquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Grote kans dat Arsenal CL niet eens haalt, dan is ie sowieso weg
Genoeg teams, Bayern zou ook sowieso kunnen. Inter Milaan ook al. Spurs ook nog, al zal ie echt niet 123 voor een andere club uit Engeland willen uitkomenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou niet weten welke club behalve real als ze een spits verkopen zit te wachten op een spits
Hmm past ie denk ik niet bij, Zlatan kon daar ook niks waar makenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Barca misschien? aangezien villa daar is uitgeschakeld
Ik denk het ook niet, maar het is een optiequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm past ie denk ik niet bij, Zlatan kon daar ook niks waar maken
Bij inter gaat hij kei hard falen, bayern zou kunnen inderdaad en Spurs zou die nooit doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Op dit moment staan ze 4de, dus recht op CL
[..]
Genoeg teams, Bayern zou ook sowieso kunnen. Inter Milaan ook al. Spurs ook nog, al zal ie echt niet 123 voor een andere club uit Engeland willen uitkomen
Barca speelt ook niet echt met een spitsquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar het is een optie
Bayern zou een hele gekke keuze zijn, Gomez zal niet weg gaan denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij inter gaat hij kei hard falen, bayern zou kunnen inderdaad en Spurs zou die nooit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |