Zou je denken ja?quote:
Ik hoorde dat ze ook in loft heeft gespeeld? en daar ook een aparte scene speelde?quote:
Ja klopt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze ook in loft heeft gespeeld? en daar ook een aparte scene speelde?
In die zwembad scene.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb Loft wel gezien, maar op dat wijf heb ik niet gelet
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb Loft wel gezien, maar op dat wijf heb ik niet gelet
Zoals mijn opa altijd zo mooi kon zeggen: "Dat is geen muziek, dat is herrie!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ja true, maar dit zijn geen studentenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:34 schreef Rossdale het volgende:
Donderdagavond stapavond. Dan begint het studentencarnaval he
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoals mijn opa altijd zo mooi kon zeggen: "Dat is geen muziek, dat is herrie!"jij bent ook oud niels!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je met die arrogantie hequote:
Insert BF3-disc into Xbox 360quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:12 schreef KoningStoma het volgende:
Insert nietszeggend, arbitrair voetbalgelul.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:12 schreef KoningStoma het volgende:
Insert nietszeggend, arbitrair voetbalgelul.
Lekker!quote:
jup elke dagquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Iemand wel eens naar Tomorrowland geweest?
Die middelste jongen op het einde, nice.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:21 schreef Bozz187 het volgende:
vet filmpje
en wel grappig in mekaar gezet
Man U speelt op 20% en daardoor lijkt Ajax beter dan het is. Stel je onverhoopt voor dat Ajax scoort dan maakt Man U zo een goal of 2quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef Doopy-X- het volgende:
ManU speelt op halve kracht maar Ajax is gewoon beter. Had het niet verwacht!
daar ben ik ook bang voor..... Laat me even genieten manquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Man U speelt op 20% en daardoor lijkt Ajax beter dan het is. Stel je onverhoopt voor dat Ajax scoort dan maakt Man U zo een goal of 2
Ja sowieso wel eens mooi om Ajax eens niet meteen te zien falen. Maar het is allemaal veel te statisch als ze aanvallen staat iedereen stil. Het gevaar komt vooral uit schoten uit de 2de lijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
daar ben ik ook bang voor..... Laat me even genieten man
Wat is jammer?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef Pixell het volgende:
Beetje jammer dit Nick
Support altijd Nederlands voetbal
En ze doen het nog best leuk!
bashen op ajaxquote:
Waar bash ik? ik reageer enkel op dequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
bashen op ajaxook al is het niet je favoriete team, het is voor het nederlands voetbal alleen maar goed als iedereen het goed doet
Oh en twente mag blij zijn dat ze het de 2e helft beter deden, want de 1e was een drama. Ola olé!
arrogantie zei ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:06 schreef Pixell het volgende:
Oh ik dacht iets te lezen over arrogantie ofzo, ach te lui om terug te scrollen
WIST NIET DAT JE BOOS WERD!
KK is gewoon een kwal die "je moeder" grappen nodig heeft, Maar het was KK die morgen een belangrijk gesprek heeft, hij krijgt dan eindelijk te horen of zijn russische bruid het land in mag, zodat ie met carnaval toch nog kan zeggen dat ie geneukt heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Als elk uitgesproken zin wordt beantwoord met 'je moeder' dan is het tijd om te gaan.
Nick(??) succes met je gesprek morgen!
Watquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Als elk uitgesproken zin wordt beantwoord met 'je moeder' dan is het tijd om te gaan.
Nick(??) succes met je gesprek morgen!
Nieuwste rage man, dat je dat nog niet hebtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanmiddag in de trein:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |