Vaak? Dit seizoen nog geen 1 keer echt geblesseerd geweest..?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bovendien is van Persie vooral goed tegen kleinere tegenstanders en vaak geblesseerd. Zie daarom ook 20 keer liever Huntelaar in de spits bij Oranje
Ja dit seizoen idd voorgaande seizoenen is dat heel Andersquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
Vaak? Dit seizoen nog geen 1 keer echt geblesseerd geweest..?
In ZA kreeg Van Persie niks voor elkaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bovendien is van Persie vooral goed tegen kleinere tegenstanders en vaak geblesseerd. Zie daarom ook 20 keer liever Huntelaar in de spits bij Oranje
Geen haat tegen Van Persie, maar in ZA was ie niet goedquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Pixell het volgende:
Wat een haat tegen v. Persie, die zijn beste jaar heeft op het moment!
Nee hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 07:56 schreef Bozz187 het volgende:
ojee mich heeft zich verslapen gok ik
Geen zin in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh nice!!
Maar waarom geen goedemorgen?
Dude get over yourself. Je weet goed dat dat niet waar is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen zin in.
Blijkbaar wordt dat hier (zonder enige onderbouwing overigens) beschouwd als 'vervelend'.
Nee, dat weet ik dus niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude get over yourself. Je weet goed dat dat niet waar is.
je bent niet vervelend hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen zin in.
Blijkbaar wordt dat hier (zonder enige onderbouwing overigens) beschouwd als 'vervelend'.
Van mij heb je die uitleg vaak genoeg gehad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik dus niet.
Jij en Ross roepen gisteravond ineens dat ik vervelend ben geworden, maar als ik vraag wat ik dan doe reageren jullie niet meerHeldere uitleg motherfucker.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van mij heb je die uitleg vaak genoeg gehad.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:18 schreef Michhas het volgende:
Maargoed, laten we het maar vergeten.
Enige uitleg van Niles zou welkom zijn, verder hoeven we het er niet over te hebben.
Achja, sommigen wonen in Duitsland, anderen gaan met een schaap naar school weer andere hebben de naam van een inteelt neger. (ninja edit)Ohja en sommige zijn doopstha. Ik denk dat je er best goed vanaf komtquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen zin in.
En zo begint het.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:24 schreef tliciouz het volgende:
Alleen het mooie is dat ik het zelf niet merk of zie
Ja dat wel, maar aan mijn lichaam zelf zie ik het niet echt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:08 schreef Rossdale het volgende:
Nouja, na 8 kilo zou je toch wel wat verschil moeten merkenZit je kleding ook niet ruimer?
Dat had ik ook wel met 20kilo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar aan mijn lichaam zelf zie ik het niet echt.
scherpquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Achja, sommigen wonen in Duitsland, anderen gaan met een schaap naar school weer andere hebben de naam van een inteelt neger. (ninja edit)Ohja en sommige zijn doopstha. Ik denk dat je er best goed vanaf komt
Keurig hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:14 schreef tliciouz het volgende:
Net terug van sporten, al 8 kilo kwijt
quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
... en sommige zijn doopstha. Ik denk dat je er best goed vanaf komt
Ah joh, daar wen je aan! En maandag staat nog steeds op de planning ja, weinig mee beziggehouden afgelopen dagen. Het is ook tevens de enige dag voor mij, want vrijdag en zondag werken, dan blijft er in principe weinig over... Ik laat straks nog wel wat wetenquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Ideaal manHet enige waar ik niet mee zou kunnen leven zijn de werktijden in het weekend maargoed
Hey maarre, heb je komende maandag nog zin eigenlijk of eigenlijk toch liever niet? Hoor je er helemaal niet meer over namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |