Ik plak ook altijd Coca-Cola etiketten op mijn flesjes River Cola, dat is toch niet raar? Straks denken ze dat ik een of andere schooier benquote:
Volgens mij wel. Ik moet morgen weer tering vroeg op, maar ik heb gelukkig mijn brommert gerepareerd waardoor ik morgen alleen maar hoef te kneurenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Zijn we nou echt de enige nachtbrakers hier? Ik probeer mijn ritme een beetje te verleggen voor de komende dagen
Kiek hem gepikeerd zijn dan!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:20 schreef KoningStoma het volgende:
Tegenwoordig niet meer, toevallig, hoor, zeg.
Jezus zeg [ afbeelding ]
Tering [ afbeelding ]
Waarom scheld je met de naam van Onze Zoon, Onze Barmhartige Heer Jezus Christus? Volgens Joh. 20:22-23 zal je nu eeuwig branden in de hel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:20 schreef KoningStoma het volgende:
Tegenwoordig niet meer, toevallig, hoor, zeg.
Jezus zeg [ afbeelding ]
Tering [ afbeelding ]
Ja kut! Is het geluid van een camquote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:25 schreef KoningStoma het volgende:
Kaboom baby![]()
http://www.putlocker.com/file/D899968C36E7D95C#
KK zijn moeder is een hot topicquote:
Om half 4 nog tosti etenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:26 schreef PierreTT het volgende:
Maar goed, genoeg gelachen. Tijd veur een tosti en dan naar bed!
FIFA kneusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Nick de milfhunter
Haten op tosti's
Boxtel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |