Je moest weer vleesch posten hequote:
Jij moet dan ook eens goed door je bed heen gebatst worden door een stel cheerleaders.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef JoeBravo het volgende:
weinig orgastisch aan m'n bruine boterham met grilworst
We zijn de beroerdsten niet: het batsen mag ook plaatsvinden op een kookeiland.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet dan ook eens goed door je bed heen gebatst worden door een stel cheerleaders.
Raad eens wat ik vanavond ga eten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moest weer vleesch posten he
In het stadion tijdens de superbowl for all I care. Zolang het maar eens gedaan wordt. JB begint ondertussen zuurder te worden dan Bolderbast.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:15 schreef L-E het volgende:
[..]
We zijn de beroerdsten niet: het batsen mag ook plaatsvinden op een kookeiland.
gewoon houdenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:18 schreef L-E het volgende:
Wordt er net een MEGA envelop door de brievenbus gegooid, hij pastte bijna niet , zit duidelijk iets groots in. Ik stiekem blij natuurlijk, dus huppelend naar de voordeur. Een kado! Ofzo!
Is het verkeerd bezorgd, het is helemaal niet voor mij.
Dat lijkt me onmogelijk, dat laatste.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het stadion tijdens de superbowl for all I care. Zolang het maar eens gedaan wordt. JB begint ondertussen zuurder te worden dan Bolderbast.
Ben je er zo één?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beetje teveel konijnenvoer dat het vlees verpest
Haha, 'Ik zag helemaaaaal niet dat er Frank Hoekman op de envelop stond'quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon houdenof nouja open maken en als t niet leuk is, ojee t was helemaal niet voor mij
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Raad eens wat ik vanavond ga eten?![]()
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
Ik eet altijd netjes m'n groenten op.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond het ook teleurstellend om te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihihi.
ik scheur enveloppen meestal gewoon open hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, 'Ik zag helemaaaaal niet dat er Frank Hoekman op de envelop stond'
Ik zit op dieet, financieelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Raad eens wat ik vanavond ga eten?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik eet altijd netjes m'n groenten op.De Mrs. is vegetarisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |