quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
F_r wat een lief en leuk filmpje![]()
![]()
Kruidvat e.d. hebben ook een spray van hun eigen merk. Stuk goedkoper dan zarqa![]()
Caprica, als je echt moet gaan boenen met een doekje kan je beter een nat washandje gebruiken. Is wat vriendelijker als je kleintje zoveel pijn heeft.
Op tijd een poepluier verschonen helpt ook om dat echte aankoeken en irriteren te voorkomen. Maar ja soms heb je het gewoon niet in de gaten.
Nog niet nodig gelukkig, maar ga deze zeker omthouden!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Ja, beetje knijpen, zodat het in het badje komt (als thee zetten). Als je niet elke dag wil badderen, kun je ook deppen met zo'n washandje met vochtig havermout. Dat kan ook al wat helpen..
Wanneer ben je jarig Susie?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:40 schreef Susie het volgende:
[..]
Nog niet nodig gelukkig, maar ga deze zeker omthouden!
Och meissie, wat vervelend! Beterschap!
Ze hebben op het kdv een afdruk van Anouk d'r voetjes gemaakt in een groot hart, met de tekst erbij "hiep hiep hoera, gefeliciteerd lieve mama -X- Anouk" Zo lief, alvast voor mijn verjaardag
He, dacht even dat we op dezelfde dag jarig zouden zijn, maar toch net niet (ik morgen)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef Susie het volgende:
Ah daas balen NTS!
Donderdag Nirak. Ik zit er eigenlijk niet op te wachten om het te vieren, maar ik heb familie die dat erg wenst zeg maar. Het verplaatsen naar het weekend was geen optie door andere dingen, dus ik hoop dat ze allemaal verstandig zijn en op tijd weer naar huis gaan....niet aardig nee, maar moet donderdag en vrijdag gewoon werken.
En dan nog presteren ze het om te vragen ' hou je dan je verjaardag?'quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:39 schreef NotTheSame het volgende:
Maar vanaf dit jaar heb ik al helemaal geen last meer van m'n verjaardag, want Draakje's verjaardag is veeuuulll belangrijker! En laat zij nou net op mijn verjaardag geboren zijn!
luuf zeker weten niet. Zoutoplossing volgens mij wel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:59 schreef Bleie het volgende:
Hier weer weinig geslapen. Van 0.00 tot 2.30 in de weer geweest, toen van 4.30 tot 6.00, en nu is hij vanaf 7.00 uur alweer wakker, maar wil hij niet drinken. Hij klinkt wel nogal verkouden... Mag een kind van 3 weken al aan de neussprray / luuf?
Nirak en Susie: gefeliciteerd!
Ook jarig vandaag F-R?quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn schoonouders willen ook per se vanavond langs komen voor mijn verjaardag. Dat doen ze anders nooit dus geen idee waarom nu wel. En als ze komen ligt Ean al in bed.
Nirak ook van harte.
Nog een beetje kunnen slapen Susie?
jepquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:39 schreef Susie het volgende:
[..]
Ook jarig vandaag F-R?
Nirak! Wat een nacht heb jij gemaakt zeg! *jaloers*
Ik heb nog kunnen slapen tot half 8, sliep rond 5, om 6 weer ff wakker, kus aan lief en weer verder getukt.
Ook gefeliciteerd dan!quote:
Ik laat hem wel even jammeren, 10 minuten hou ik dat wel ongeveer vol. Mischien moet ik nog langer wachten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:12 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar niemand die eraan denkt dat de kleine het misschien wel nodig heeft om even te huilen en dan in slaap te vallen? Weet niet of je hem helemaal niet laat huilen of dat je hem na 10 minuten weer pakt?
Draagdoek heb ik maar is niet zo zijn favoriet, maar ik zal het dan vooral op deze niet-slaapmomenten nog eens proberen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:07 schreef Juud79 het volgende:
TJ, ik zou me over het flesdrinken even niet heel druk maken, daar doe je niet zoveel aan en het lost zich vaak tzt wel op.
Slapen is wel enorm belangrijk en van 9.00 tot 14.30 wakker is veels te lang naar mijn idee.
Tips:
- Heb je een draagdoek? Zo ja, hang hem erin als ie huilt en wandel wat rond in huis of buiten.
Zo nee, wellicht is het een idee om iets om mee te dragen aan te schaffen, je hebt je handen dan vrij en je kindje wiegt heel gemakkelijk in slaap.
- Rondje wandelen met de kinderwagen.
- In een warm badje doen en daarna drinken en warm inwikkelen in een doek.
- Ik denk ook dat als jij heel druk bent met hem een fles te geven en hij graag uit de borst wil drinken, dat ie daar van slag door kan raken. Komt nog bij dat ie bij jou spanning voelt omdat je wil dat ie daaruit drinkt, maar hij dat niet doet.
Je bent juist een goede moeder dat je hem niet laat huilen, een baby huilt niet zomaar en hij kan zichzelf nog niet helpen, dus is dat jouw taak.
Makkelijk is het niet en het niet in slaap krijgen van je baby is enorm vermoeiend.
Kijk dan zit het denk ik toch daarin (structuur dan), aangezien Mikael hetzelfde gedrag vertoonde.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Als je niet zeker weet of je structuur hebt moet je hem bv na 2 uur wakker zijn in bed leggen. Als ie huilt misschien om de 5 minuten even troosten, heeft ie geslapen dan weer 2 a 2,5 uur wakker en dan weer in bed. Maar dan heb je wel de kans dat ie in het begin gaat huilen want dat is ie niet gewend/gewoon. Ik ben met Matthias (denk omdat ie de derde is) een stuk makkelijker geworden met laten huilen. Soms moet ie wel omdat ik even bezig ben. Maar ik snap best dat het bij een eerste heel moeilijk is. Bij Mikael deed ik het ook nooit. Die sliep overdag ook nooit.
Wat doet ie als je met hem op het grote bed gaat liggen?
Haha weer een andere fles, maar gelukkig lukt het dan soms wel. Ik hoop dat het snel helemaal gaat lukkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:45 schreef bitterend het volgende:
TJ de speen van die fles loopt idd vol en daarna zuigen ze hem vacuüm.
Van mij wil ze absoluut de fles niet, bij het kdv lukt het soms wel nu met Difrax trouwens...
Nah! Mijn moeder zei altijd "slaap je niet, dan rust je wel" Vond het altijd een zeer irritante uitspraak, want als ik wil slapen en dat lukt niet, dan rust ik echt niet!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:42 schreef bitterend het volgende:
Mijn moeder zei altijd: slapen/rusten doe ik als ik dood ben
Ik ben ook een ware chaoot, dus de structuur die ik er nu ingebracht heb is voor mezelf ook heel erg wennen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:39 schreef bitterend het volgende:
we hebben vanaf 19uur structuur![]()
de hele dag niet maar ik kan zelf ook niet met structuur omgaan
Valt mee. Soms heeft Anouk idd een periode dat ze kleine beetjes wil, maar dan maak je ook niet veel. Anouk laat ook altijd wel wat over, als ze binnen een uur nog wil, kan dat nog opgewarmd. Dat kon dan die eerste 4 weken weer niet met de gekolfde bv en dat vond ik dan erger om weg te gooien dan fv.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:00 schreef bitterend het volgende:
Gooien jullie niet veel voedingen weg trouwens? met de flesvoeding? want hier soms wil ze klein beetje drinken...en dan weer niet en dan weer wel
Hoe gaat het met fles? vroeg me gewoon af![]()
Wij gooien redelijk vaak wat weg, onze mini moet eigenlijk iedere voeding 150ml aangeboden krijgen, van de ka, naar hij krijgt dit niet altijd op. De eerste en laatste fles gaan vaak op, daar tussen maar net wat hij wil. Als hij niet meer wil, helaas pindakaas. Ik kan het hem niet door de strot duwen. Om het maar even zo te zeggen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:00 schreef bitterend het volgende:
Gooien jullie niet veel voedingen weg trouwens? met de flesvoeding? want hier soms wil ze klein beetje drinken...en dan weer niet en dan weer wel
Hoe gaat het met fles? vroeg me gewoon af![]()
Is ook niet gezond. Als ze op verzoek FV krijgen, dan leren ze ook beter wanneer ze vol zitten. Dat heeft (dacht ik) wel voordelen voor hun gewicht later als ze vast voedsel eten. Dan weten ze ook beter maat te houden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:12 schreef Poezebeest het volgende:
Ik kan het hem niet door de strot duwen. Om het maar even zo te zeggen.
Dat zei de ka ook, maar die vond ook dat mijn mini te weinig aan was gekomen en dat we meer moesten aanbieden. Dat deden we en vervolgens ging er geen enkele fles meer leeg. Dan kun je gefrustreerd worden, maar ik had zoiets, hij wil niet meer, dus waarom die hoeveelheid verhogen. We zijn vervolgens terug gegaan naar het oude en verhogen wanneer alle flessen helemaal op gaan en mini nog honger heeft. We zitten nu al een tijdje op 150+5 en daar gaan 3 vd 5 niet altijd op. Wat mij betreft ok, ben benieuwd of de ka en cb er ook zo over denken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:16 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Is ook niet gezond. Als ze op verzoek FV krijgen, dan leren ze ook beter wanneer ze vol zitten. Dat heeft (dacht ik) wel voordelen voor hun gewicht later als ze vast voedsel eten. Dan weten ze ook beter maat te houden.
Is dat zo? Ik wist dat helemaal niet.. Ik moet ons meisje wel wakker maken voor de fles 's ochtends.. Ze slaapt al door van 8 tot 8 en dat vind ik eigenlijk al lang zat..quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:16 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Is ook niet gezond. Als ze op verzoek FV krijgen, dan leren ze ook beter wanneer ze vol zitten. Dat heeft (dacht ik) wel voordelen voor hun gewicht later als ze vast voedsel eten. Dan weten ze ook beter maat te houden.
+1quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:37 schreef Susie het volgende:
Van 8 tot 8? *jaloers* Wat lijkt me dat eens heerlijk zeg.
Ik doelde ook op het idee van de ka..quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef Poezebeest het volgende:
Df; waarschijnlijk was ik niet helemaal duidelijk in mijn post, maar wilde eigenlijk zeggen dat ik juist niet ga proppen en dat het helaas pindakaas is als de fles niet leeg gaat.
Nou das het punt dus, vanochtend was ik dwars door de wekker heen geslapen.(heel slecht ik weet het) En werd ik pas wakker om kwart over 9. Ik direct naar haar kamertje toegegaan en ligt ze daar gewoon wakker tevreden lachend in bed maar zodra ik haar eruit haalde was het boos huilen honger. En normaal leg ik haar om 8 uur na het flesje direct weer terug en dan gaat ze direct weer slapen maar nu was het toch ff protest.. Dus weet eigenlijk niet zo goed waar ik goed aan doequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:33 schreef Poezebeest het volgende:
Never; En als je haar niet wakker maakt, hoe laat wordt ze dan wakker?
Owh okquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:39 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik doelde ook op het idee van de ka..
Wij zitten nog steeds in 1quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:10 schreef bitterend het volgende:
![]()
Ik heb vandaag een maat 3 pampers zak open gedaan
Je weet dat de plakkers een flink eind uit elkaar mogen zitten? De uiteindes hoeven echt niet tegen elkaar aan hoor. Hier zit er ook een centimeter of wat tussen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:16 schreef bitterend het volgende:
omg![]()
![]()
ze had maat 2 aan vanochtend maar ik merkte dat haar huid rood werd omdat de banden te strak zaten...en ze zaten al niet tegen elkaar aan....dus heb ik maat 3 open gedaan en dat staat perfect
mijn baby groeit zo snel![]()
Mmmm, dat haalt die van mij niet, 2 wk terug net 4 kg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef _evenstar_ het volgende:
2w terug 5,2kg maar hij heeft best een groot hoofd! Echt de verhouding is best grappig , mega hoofd en Dan spillepootjes
zit nog prima in maat 56 ( en 50/56 rompertjes)
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Hij woog bij de geboorte ook 4140dus zijn start gewicht lag vrij hoog
bekend probleem. Gemiddeld 1 setje per dag nat hier. Het helpt ook niet dat mevrouw een buikslaper is. Haar plas loopt zo naar de voorkant van de luier en dan al vrij snel eroverheenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Daarom zit O. In 2 maar daar krijgt hij dat probleem ook.. Maar 3 is echt veel te groot nog... Dus moeders wast wel extra
Dit havs ik kunnen schrijven.. Maatje krijgt nuquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:01 schreef Nevertheless. het volgende:
Dat haar is behoorlijk herkenbaar, geboren met redelijk wat haar en eerst viel het aan de zijkanten uit en daarna achterhoofd en nu zit er bijna niks meer.. vooral die kale plek aan de achterkant is erg charmant![]()
Heb zelf trouwens ook veeeeeeeeeeeeel haaruitval sinds deze week. Vind overal haren word er gek van. Kun je volgens mij alleen niks tegen doen jammer genoeg.
Hier 5 flessen van elk 150 en 's nachts evenuteel 60/ 40 om te overbruggen, maar Mattís slaapt meestal gewoon door 's nachts. En die 5 flessen gaan elke keer gewoon op en hij meldt zichzelf overdag om de 4 uur. Heb echt mazzel met hem.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:10 schreef bitterend het volgende:
maar schrijven jullie dus elke keer hoeveel hij/zij heeft gedronken?
ja kyara daarom vroeg ik het me af want hier is het soms 2 uur lang niet en dan om de andere half uur of om het half uur een slokje...als je dan elke half uur een fles moet gaan maken
Hier zit die al een tijd in maat 3, ik heb maat 4 ondertussen al gekocht, die ligt klaar in de kastquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:16 schreef bitterend het volgende:
omg![]()
![]()
ze had maat 2 aan vanochtend maar ik merkte dat haar huid rood werd omdat de banden te strak zaten...en ze zaten al niet tegen elkaar aan....dus heb ik maat 3 open gedaan en dat staat perfect
mijn baby groeit zo snel![]()
Nee daar willen ze niet aan, want ze vinden geen ontstekingquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Succes MP! Wat vervelend dat het zo lang blijft aanhouden bij Sarah.. (heeft ze ook een antibiotica kuur gehad? Dat heeft bij Cas enorm geholpen vind ik. Hij is weer helemaal opgeknapt. Vraagt nog wel een extra fles maar dat vind ik prima)
Hier had hij alleen vannachter nog haartjes... geen zicht hebben we 2 weken geleden af geschoren en nu groeien er gelukkig overal haartjes... Nu is hij nog knapperquote:Op donderdag 16 februari 2012 07:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog steeds een bijna kale baby bij 9mnd.
Dat was alleen de eerste 2 weken he? daarna om de 2 uur, en om de 3 uur en nu is het 2uur en 6 uur!quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me echt moeilijk met borstvoeding. Ik kan me herinneren dat je eerder schreef dat je zo ongeveer elk uur aan het voeden was 's nachts.Ik vind die ene keer per nacht al vermoeiend, dus echt een dikke
dat je vol hebt gehouden.
Het probleem is alleen vaak dat je dan op een gegeven moment telkens doorlekken krijgt omdat je kind meer eet en drinkt en dus ook steeds meer gaat plassen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:40 schreef Aventura het volgende:
Hier Pampers maat 3 voor jochie, die zondag 7 maanden is. Net weer 3 pakken gehaald met een kortingbon, daar komen we wel mee uit. Hij heeft een smal bippie en geen heupjes...
dank voor de tip. Ventje is in zijn hele leven denk ik 3x doorgelekt. Echt, het gebeurt nooit. Maar ja, de fokwet zal wel in werking treden nu...quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het probleem is alleen vaak dat je dan op een gegeven moment telkens doorlekken krijgt omdat je kind meer eet en drinkt en dus ook steeds meer gaat plassen.
Meer als tip dus. Mocht je dit bij de nacht gaan krijgen dan kan je toch eens een grotere maat overwegen omdat die meer absorptievermogen heeft.
En luiers gaan tot maat 6 bitterend
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
dank voor de tip. Ventje is in zijn hele leven denk ik 3x doorgelekt. Echt, het gebeurt nooit. Maar ja, de fokwet zal wel in werking treden nu...
Tijd voor zindelijkheidtraining zou Claudia zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zolang ze baby is kan je vooruit. Het is lastiger als je kind flink stevig is en nog niet zindelijk. Wat doe je dan als maat 6 niet meer past?
Je hebt altijd kinderen van een jaar of 6/7 die 's nachts nog niet zindelijk zijn. Die slapen vaak zo vast dat ze niet wakker worden van de plasaandrang en zonder luier dus steeds in bed zouden plassen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:04 schreef Nevertheless. het volgende:
Dat plaatje haha!
Maare maat 6 is toch tot 35 kilo ofzo? Neem toch aan dat ze dan ook wel uit de luiers zijn of zie ik dat verkeerd?
Wat een onzin!! Die van mij is nog niet eens 1,5 en past prima in maat 5..quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander is nu 2,5 en die zit nog niet eens in maat 6. Als ie niet meer in maat 6 past word het idd tijd voor zindelijkheid. En voor oudere kinderen die 's nachts niet zindelijk zijn zijn er ook speciale luiers!!
We gaan zowieso dagelijks naar buiten, en luchten de boven verdieping ook dagelijks. Een luchtbevochtiger zou nog een idee zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:18 schreef Aventura het volgende:
Wat balen mamapurk! Hopelijk krijg je snel concreet advies. Ondertussen denk ik met je mee...ik als gevoelig typ heb ook veel last van winter...de kou en droge lucht maken me benauwd, zorgen voor eczeem op de gekste plekken.misschien is een luchtbevochtiger een idee? En regelmatig even naar buiten?
Ja dat zeg ik toch ook? Als ze in maat 6 zitten zijn ze idd op de leeftijd van 3,5 ongeveer. Dat is toch een leeftijd dat een gemiddeld kind zindelijk word.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wat een onzin!! Die van mij is nog niet eens 1,5 en past prima in maat 5..
En genoeg kinderen die pas rond de 3,5 jaar zindelijk zijn of pas vlak voor school gaan..
Nou dan zit je zo in maat 6 hoor..
Kan best lang goed gaan. Dot is een jaar en zit nog in 3 met de plakkertjes net naast het middelste beestje vast.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:40 schreef Aventura het volgende:
Hier Pampers maat 3 voor jochie, die zondag 7 maanden is. Net weer 3 pakken gehaald met een kortingbon, daar komen we wel mee uit. Hij heeft een smal bippie en geen heupjes...
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]![]()
Hier gebeurde het ook nooit tot een maand of tien en toen zijn we in een rap tempo van 4 naar 4+ naar 5 gegaan.
Vijf zit ruim hoor maar Puck heeft wel spek op zijn billen en het was voor het absorptievermogen nodig. Ik heb 4 winterslaapzakken en ze gingen er allemaal doorheen omdat de luier de plas niet hield.quote:
Kun je dan niet de 5 voor de nacht en overdag kleiner?? Dat doen wij bij Jaël, 5+ overdag, zit net even mooier enzo en 's nachts een 6. Saar zit in 4+.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vijf zit ruim hoor maar Puck heeft wel spek op zijn billen en het was voor het absorptievermogen nodig. Ik heb 4 winterslaapzakken en ze gingen er allemaal doorheen omdat de luier de plas niet hield.
En lijkt me een dure grap als je zoals Ivan uit maat 6 groeit en je moet aan de speciale luiers met 2 jaar.
Ik vind het belangrijker dat de luier genoeg opvangt en voor weinig uitslag zorgt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:37 schreef MeNicole2 het volgende:
ja het is per winkel ook nog verschillend. Dus DML beetje uitproberen welke groot vallen!!
Ik bedoelde meer als Puck uit maat 6 groeit en nog niet zindelijk is!quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat de luier genoeg opvangt en voor weinig uitslag zorgt.
Dat ik dan pampers maat 5 moet kopen ipv 4+ jumbo en er dus minder per pak inzitten maakt me dan niet zoveel uit.
We hebben genoeg uitgeprobeerd het afgelopen jaar maar ik kan er niet omheen dat pampers het fijnst zijn.
Ah zo. Dat is een best realistisch gegeven trouwens want Puck gaat Ivan achterna heb ik het ideequote:Op donderdag 16 februari 2012 12:05 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer als Puck uit maat 6 groeit en nog niet zindelijk is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arm mupke mp.. Hopelijk krijgt je lief wat voor elkaar bij de huisarts.
*poef* nu is het weg
Hij was met 11 maanden 10 kilo bij het CB.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Is Floris iets zwaarder nu dan
Maar was ook ongeveer 10 kilo bij een jaar.
Dat pak heb ik ook liggenmaar nog niet aangehad
ik hoor het slijm ook zitten, maar het zit in de bovenste luchtwegen dus doen ze niets..quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MP, ik ben heel benieuwd wat er bij een kinderarts bij jullie uitkomt.
Puck heeft ook al 3x AB gehad in een jaar tijd omdat hij maar blijft hoesten. Je hoort het slijm gewoon zitten elke keer weer opnieuw.
86quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij was met 11 maanden 10 kilo bij het CB.
Het zal echt aan de bouw liggen want Puck is langer dan Floris op deze leeftijd maar toch heeft hij maat 5 wel nodig al zeker een maand. Dikke spekbillen en brede heupen (van wie zou hij dat hebben).
Dat pak heeft Puck alleen die dag op de foto aangehad. Daarna werd hij ziek. In welke maat heb jij hem?
Jouw Arwen heeft wel een hele grote knauw gekregen van de allergie niet? Of is het toch ook wel gedeeltelijk aanleg in jullie familie, dat kleine?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Ach bleie ik vind dat al groot voor 2,5 Arwen zat pas in 74 met 2 jaar en maat 92 met 4maar merk dat Mijn beeld daardoor wel erg vertekend is
Ja voor de reflux in september. Na een zelfde zeur periode bij de HA.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Mp Ik zou echt voorleggen en gewoon bellen je zorgverzekering kan ook bemiddelen geef aan de assistenten aan van de ka dat je Huisarts Keer op Keer weigert te helpen.
Arwen was 9 a 10 maanden oud! Blowed testen zijn niet 100% betrouwbaar ) vals negatief of vals positief) maar kunnen wel een leidraad zijn.
Ben je al eens bij die ka geweest met haar? Die verwijzingen gelden meen Ik per jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mien prupkes
Ik heb het in laagjes geknipt vandaagquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:38 schreef TimeJumper het volgende:
Heb je Elin haar haar geknipt Kleurdoos? of lijkt dat alleen zo?
Hier een krijsend knulletje, hem net eruit gehaald en toen kwam er toch nog een boer uit en hij dacht lekker ik mag eruit![]()
Maar ik heb hem stoer teruggelegd en vastbesloten hem nu 10 minuten te laten huilen.
Maar pfff verschrikkelijk vind ik het, maar hij moet toch een keer slapen.
Vanmiddag in het grote bed eten gegeven, toen sliep hij tot kwart over 2 ongeveer.
Maar vanaf dat moment is hij wakker. Ja nog even in de auto geslapen.
Pff hij huilt zo hard dat hij ervan moet hoesten
Gisteren badje geprobeerd, maar helaas met slapen heeft het niet geholpen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:13 schreef Kleurdoos het volgende:
en Timejumper, als je nou even bij hem gaat liggen op het grote bed? of eerst een lekker warm badje, ff insmeren..
de mijne (peuter) draagt nog maat 4 luiersquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:48 schreef Bleie het volgende:
Wow, wat een grote kindjes! Mijn peuter van 2,5 is net sinds vorige week naar luiers maat 5, en ik denk dat ze bijna toe is aan kledingmaat 92.
Als ik zo lees is Kyan echt een lange smallequote:Op donderdag 16 februari 2012 15:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een mooie hummeltjes KD! En wat is Lex al groot!!! Eva is 'pas' 64,5 cm en 7050 gram... Die zit nog in maatje 62, al beginnen sommige truitjes nu wel echt te klein te worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Lujaxa op 16-02-2012 22:33:04 ]
Thanx!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:32 schreef Nirak het volgende:
Susie gefeliciteerd
verder nog even niet bijgelezen.. Druk druk
Je hebt gelijk hoor! En ja misschien wel een ander maar dan moet ik meteen naar een ander dorp en deze is op loopafstand.. En mijn eigen arts is wel ok, maar die is mevrouw in opleiding en die houdt zich aan alle protocollen volgens mij..quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:38 schreef danic het volgende:
Oh en MP, sorry hoor maat wat een ge-eikel steeds bij jouw huisarts! Zou je geen ander zoeken.
Is het je man nog gelukt om iets te regelen, of moet je morgen bellen?
Dikkevoor jou en Sarah iig.
Ik snap dat best van een arts in opleiding. Wel vreemd dat ze je niet serieus neemt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef MamaPurk het volgende:
En mijn eigen arts is wel ok, maar die is mevrouw in opleiding en die houdt zich aan alle protocollen volgens mij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prikjes hakken er dit keer echter wel flink in. Gisteren huiligerig geweest tot een uur of 3 na de prikjes. Daarna echt hartverscheurend huilen, verhoging en te moe om te slapen. Dus maar 60mg pcm gegeven. Ze viel toen heerlijk in slaap en heeft, voor de derde nacht op rij, gewoon doorgeslapen van 7 tot half 6En daarna direct weer op bed om vervolgens om 10 uur pas weer te komen om eten. Ik hoop dat ze dat volhoudt, want er niet 's nachts uithoeven is wel erg lekker hoor.
Nu heeft ze overigens nog steeds verhoging (38.0), maar lijkt er niet veel last van te hebben. Hooguit dat ze iets meer lijkt te willen slapen. Nou, prima, van mij mag ze.
Dat idd. Nu heb k overdag nog 4+ maar als die op zijn ga k over op 5, heb een hekel aan 2 maten luiers tegelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:10 schreef mignonne het volgende:
MP als je al onder behandeling bent van een kinderarts dan kun je in principe daar heen bellen voor dat soort dingen. Mijn kinderarts zei dit: "voor koorts, oorontstekingen en ander klein zeer wat direct behandelt moet, ga je naar je huisarts. Voor al het andere wil ik dat je mij belt, anders gaan dingen door elkaar lopen en weet ik niet waar ze wel en niet voor behandelt wordt."
Zit wat in vond ik, centraal houden die boel.
Jemig BJ wat gaat dat hard! feli met de halfverjaardag!
en mijn peuter past prima in maat 4 luiers, maar haar plas past daar niet indus zit ze in maat 5 en verschonen we nog steeds 's nachts. Mn baby dreumes zit in maat 4, 3 past ook nog, maar ik weiger 3 te kopen, ik vind t best, zo klein is ze niet
Ik overweeg het.. Het is nml zo extreem aan het uitvallen (nog steeds) dat het eigenlijk geen gezicht is... Het lijkt wel of ik chemotherapie heb gehad, het komt er met plukken tegelijk uit...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:15 schreef Kyara het volgende:
Ik snap trouwens nu ook dat sommige moeder hun haren kort knippen.
Mijn haar is vandaag alleen al ondergezeken en ondergespuugd. No way dat het kort gaat dus toch maar wat haarclips inslaan....
En dat dan bijna de douchebak overloopt omdat het putje verstopt als je je haar hebt gewassenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:05 schreef Kleurdoos het volgende:
of je haar uitspoelen na t wassen en dan je handen vol haar hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |