wie heeft er ervaring met de ing woonverzekering?
wij lopen hier nu al een tijd en voor het eerst in ons leven hadden we schade.
we hadden waterschade aan de vloer en het effect is dat we nu ipv op laminaat op golfplaten lopen
we werden 15 january wakker en bleek dat we kortsluiting in de vriezer hadden gehad.
conclusie..vloer compleet onder water.
gelijk de verzekering gebeld en verhaal uitgelegd.
vrouw aan de telefoon was erg vriendelijk en stuurde me gelijk het formulier op,ik moest alleen even een offerte opsturen voor een nieuwe vloer met ongeveer dezelfde prijs en dan was het goed.
helemaal goed dus ik naar de winkel heen en een vloer uitgekozen wat dezelfde waarde had als onze eigen.
offerte was netjes gemaakt en alles dezelfde dag nog opgestuurd.
na 2 weken werd ik gebeld door een expertise buro..ze wouden komen checken.
nou prima hoor ,volgende ochtend kwam hij.
hij zag het gelijk al en hoefde verder niet te controleren oid.
hij noemde meteen ook het bedrag wat uitgekeerd zou worden door de ing.
hij heeft alles nagemeten en alles klopte dus hij ging het rapport maken en dan doorsturen naar de ing.
prima dachten we,dan zal het nu wel snel afgehandelt zijn.
nu zijn we alweer 2 weken verder en onderhand al wel tig keer gebeld met de ing want dit duurt een eeuwigheid en ondertussen nog steeds golfplaten!
vorige week werd me gezegd dat het vrijdag in behandeling werd genomen,de dag erna zou het maandag zijn..gister zeiden ze dat het dus ook gister in behandeling werd genomen en zojuist werd me gezegd dat het deze week in behandeling werd genomen

elke keer zeggen ze wat anders en ondertussen sciet het geen donder op.
duurt dit altijd zo lang?? en wie heeft er nog meer ervaringen met deze verzkering?