quote:Gek he? Ik kots gewoon op je hypocriete gezeik. Constant zielig doen in feedback dat ik je topics verstoor, terwijl je eht zelf uitlokt met dit soort acties.
Op vrijdag 19 juli 2002 22:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik maar stop hiermee, mevrouw SoM kan er blijkbaar niet tegen.applaus voor SoM mensen.
quote:Van anderen is dat leuk, van een sneu iemand als Arma is dat gewoon zielig.
Op vrijdag 19 juli 2002 22:38 schreef Brad het volgende:[..]
Niet te druk over maken
van mij maakt hij een ironie van mij... heb je er nooit over nagedacht zo'n humor tekening van jezelf te laten maken?? Dit is vergelijkbaar
quote:Hoeren en sletten zijn ook geaccepteerd.. Anders was jij er toch niet?
Op vrijdag 19 juli 2002 22:25 schreef SoM het volgende:[..]
Sorry, daarin ben ik dan echt bekrompen
En dan moeilijk gaan doen over een paar travo's..
Wat ben jij triest zeg!
quote:Edit: laat maar.
Op vrijdag 19 juli 2002 22:38 schreef SoM het volgende:[..]
Gek he? Ik kots gewoon op je hypocriete gezeik. Constant zielig doen in feedback dat ik je topics verstoor, terwijl je eht zelf uitlokt met dit soort acties.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 19-07-2002 22:41]
quote:*zucht*
Op vrijdag 19 juli 2002 22:39 schreef SoM het volgende:[..]
Van anderen is dat leuk, van een sneu iemand als Arma is dat gewoon zielig.
Zijn al je klonen nog gebanned?
Anders moet ik die zo weer gaan lopen nazoeken ![]()
*hint*
quote:OMG en dat is een collega
Op vrijdag 19 juli 2002 22:29 schreef Armageddon het volgende:
Armageddon presents.....GELLARBOY!
en als iedereen nou op houd te zeiken en gewoon hiermee doorgaat, beetje een leuk topic te verzieken!
quote:Nee, jij trekt volle zalen!
Heb je er weleens aan gedacht om lekker op de plee te blijven vingeren met die kut kralenketting van je?!
quote:inderdaad
Op vrijdag 19 juli 2002 22:41 schreef SoM het volgende:
maar goed, het feit dat jullie hier posten zal wel aangeven dat jullie werkelijk niets beters te doen hebben dan het kijken naar zo'n gefrustreerde kneus, ik ga lekker poolen!
quote:Volgens mij post jij hier ook.
maar goed, het feit dat jullie hier posten zal wel aangeven dat jullie werkelijk niets beters te doen hebben dan het kijken naar zo'n gefrustreerde kneus, ik ga lekker poolen!
quote:Je maakt er nu zelf een groter probleem van dan anderen.
Yvonne en gellar zullen hier ook om kunnen lachen.
Ok... hij zou ook jou nadoen... als hij dat nu niet zou doen, zou je er dan om kunnen lachen?
quote:Naja, dit slaat nergens op. Ga maar ff fijn afkoelen tot je weer normaal doet
quote:Toch wel tourpoolen?
quote:Idd, dit topic is helaas teveel verziekt door off-topic geflame, maar open gerust een nieuwe, want het concept was best leuk
Op vrijdag 19 juli 2002 22:43 schreef Brad het volgende:
arma... ga gerust verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |