abonnement Unibet Coolblue
pi_108298577
Mijn 3 werkdagen zijn meestal van 7.30 - 15.00 uur *O*
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  Admin donderdag 23 februari 2012 @ 12:57:32 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108298937
Mijn zes werkdagen hebben een wisselende bezetting tussen 8:00 en 23:00 uur. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_108299158
Hmmm...mijn werkdagen zijn meestal 7:30 - 18:00 en 22:00 - 01:00. Gisterenavond werd het wat later... :)

...maar ik heb ook wel eens een avondje vrij *O*
Mu!
pi_108303019
Dat kansloze occupy gebeuren moet eindelijk weg van onze burgervader. *O*
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108306093
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:50 schreef Caland het volgende:
Dat kansloze occupy gebeuren moet eindelijk weg van onze burgervader. *O*
Ach, ik had er geen last van. Als we alle kansloze uitingen gaan opruimen wordt het best kaal in de stad....
Mu!
pi_108307749
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:50 schreef Caland het volgende:
Dat kansloze occupy gebeuren moet eindelijk weg van onze burgervader. *O*
Ja, want mensen die opkomen voor hun idealen zonder dat iemand er last van heeft, is wel heel erg vervelend zeg..
pi_108313457
Zojuist een bezorgbeer met hoge snelheid over het fietspad (waar hij op de weg moet) door rood een meisje van dr fiets zien rijden, waarna hij door reed...
pi_108313539
Die dacht, mij herkennen ze toch niet? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108322621
Ik snap ook niet dat ze beren op scooters laten rijden, daar zijn die fietspaden toch helemaal niet op berekend?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_108323102
Voor het eerst ove de Rijnhavenburg gelopen, mooie brug en eindelijk snel van WHP naar Katendrecht :D
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_108323309
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist een bezorgbeer met hoge snelheid over het fietspad (waar hij op de weg moet) door rood een meisje van dr fiets zien rijden, waarna hij door reed...
Dichtsbijzijnde beren bedrijf op bellen. Zoiets staat zelfs op hun bakjes, volgens mij.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_108324588
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dichtsbijzijnde beren bedrijf op bellen. Zoiets staat zelfs op hun bakjes, volgens mij.
Ik reed nu zelf op mijn scooter, dat belt niet heel praktisch. Aangezien de tas van het meisje een meter of 6 verderop belande, zal zij zelf de ernst wel inzien om even met de Beren te bellen. Ik had wel al gekeken of ze een facebook hebben, om het daar even te melden.
pi_108325204
Vandaag wel twee keer met de alarmcentrale aan de lijn gehangen :')

Eerst 0900-8844 gebeld toen iemand zijn auto probeerde te parkeren in een ruimte van pakweg de lengte van zijn auto minus vijf centimeter, en geen briefje achter liet. De auto's stonden bumper aan bumper, en deze meneer had nog een trekhaak ook.

Toen ik de centrale aan de lijn had vertrok de meneer weer, waarop ik met 112 werd doorverbonden omdat ze het doorrijden na aanrijding vonden. Toen die op het punt stonden iemand op pad te sturen, kwam de eigenaresse van de auto er net aan. "Oh maar dat maakt mij allemaal niet uit hoor, het is toch maar een lease-auto!" :{ Waarop de alarmcentrale ook direct de melding introk.

Na thuiskomst van de VvE-Vergadering troffen we onze grote trappoepvriend weer aan. Aangezien de politie ons aangeraden had 112 te bellen zodra we hem aantroffen, deden we dat ook. De buurman kwam er ook aan, en we wisten hem zo een hele poos tegen te houden. Ik had nu alleen de traagste 112-ambtenaar ooit aan de lijn, welke uiteindelijk zo lang bezig was met het opnemen van de nutteloze gegevens (Waar ze de vorige keer later voor terug belde :{ ) dat hij uiteindelijk niemand gestuurd had omdat de vogel al gevolgen was (na een sprintje door het complex, tot achter het gemeente archief samen met de buurman).

"Meneer wat is uw telefoonnummer"

Ik en onze trappoeper tegelijk: "0 LAAT MIJ GAAN VRIEND IK BEN GEEN HOND IK GA NU WEG! 6 IK ZEG LAAT MIJ GAAN 4 LAAT MIJ GAAN ZEG IK JE ". En dat ging zo door. "Meneer ik kon het nummer niet verstaan, kunt u het nog een keer herhalen? " :{

"Meneer u reageert niet, bent u er nog? ", Ja, ik was even achter die mongool aan :{w
pi_108325496
En dan moet je je nog inhouden om zo'n idioot aan de telefoon niet uit te schelden want dan weten ze wel in no time je gegevens :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108325546
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
En dan moet je je nog inhouden om zo'n idioot aan de telefoon niet uit te schelden want dan weten ze wel in no time je gegevens :')
"Ja meneer, als hij al weg is dan stuur ik niemand meer!" (Eerder had hij al toegezegd dat ze onderweg waren, wat dus niet zo is). "Dan had u hem tegen moeten houden!".

"Had ik hem dan met zn kop op de grond moeten meppen? "

"Nee meneer, dan waren we voor u gekomen..".
pi_108325669
"Meneer wilt u nog wel even dit melden bij de wijkagent? "
- "Hoe doe ik dat? "
"Dan belt u 0900-8844"
-"Die schakelde mij de vorige keer direct met de alarmcentrale door..."
"Dat is dan maar zo".

Maar ik heb deze droeftoeter eerder aan de telefoon gehad toen de scooter bijna wegschoot omdat er in een bocht olie op de weg lag. "Glad, olie op de weg? *zucht* En waar is dat? Ten hoogte van welk huisnummer? Is er daar geen huis? Bij kleinpolderplein en de abtsweg, maar waar aan de abtsweg? ".
pi_108326143
Mss een baantje bij de BOA's, LHO?
Mu!
pi_108326251
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef SingleCoil het volgende:
Mss een baantje bij de BOA's, LHO?
Zodat ik hetzelfde mag als nu, de hele dag buiten in de regen sta, en minder ga verdienen? Nee, bedankt.
pi_108326394
Overigens gaan BOA's weinig doen aan onze trappoeper, aangezien BOA's hier niet in het complex mogen komen.
pi_108329452
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Overigens gaan BOA's weinig doen aan onze trappoeper, aangezien BOA's hier niet in het complex mogen komen.
Hoezo niet?
Mu!
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:33:49 #246
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_108329531
Mag niet van LHO. :{w :')

Maarreh het is officieel privéterrein, dus ze mogen hier denk ik minder dan een agent.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_108330110
Tja, als LHO het zegt...en die is de locale BOA, begrijp ik...dan zal het wel zo zijn natuurlijk... :)
Mu!
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:53:00 #248
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_108330338
Mag aannemen dat de BOA met toestemming toch wel mogen ingrijpen?

Bij die bezorgbeer had je juist 112 moeten bellen. Echt onverantwoord en triest om niet eens even te stoppen. Als ik het gezien zou hebben, dan was deze bezorgbeer nu waarschijnlijk werkloos :D

112 heeft trouwens standaard je telefoonnummer als je hen belt. Raar dat ze dat nog eens vragen.
Ook hoi !
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:02:51 #249
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_108330712
Er waren andere mensen vlakbij dat meisje en ze mankeerde (gelukkig) niks, dus hopelijk is het nummerplaatje genoteerd en hebben ze contact gezocht ofzo.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_108330764
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Inlognaam het volgende:
Mag aannemen dat de BOA met toestemming toch wel mogen ingrijpen?

Bij die bezorgbeer had je juist 112 moeten bellen. Echt onverantwoord en triest om niet eens even te stoppen. Als ik het gezien zou hebben, dan was deze bezorgbeer nu waarschijnlijk werkloos :D

Het was hier - Bezorgbeer kwam uit de richting centrum (net als ik, maar ik reed wel op de weg) en knalde door rood (Hoewel dat voor de fietser niet uit maakt volgens mij, die had altijd voorrang gehad op de scootert). Fietser kwam vanaf de bergweg, en er stonden hier iets van 5 a 6 andere mensen bij het stoplicht. Weinig reden om mij daar nog tussen te mengen.
quote:
112 heeft trouwens standaard je telefoonnummer als je hen belt. Raar dat ze dat nog eens vragen.
Die lamlul wilde alle gegevens herbevestigd zien. Terwijl onze trappoeper allang bekend is bij ze, qua omschrijving en alles. Ik, meerdere buren en zelfs een particulier beveiligingsbedrijf dat hier zo nu en dan rondloopt hebben contact met de politie gehad hierover. Als hij gelijk een auto gestuurd had, zoals verzocht, dan hadden ze hem zo op kunnen pakken bij het gemeente archief.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')