dat mag ik hopen jaquote:Op maandag 13 februari 2012 20:34 schreef trovey het volgende:
De boete zal in ieder geval veel hoger zijn dan 220 euro.
Veek hoger? Hoe hoog schat jij het ongeveer?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:34 schreef trovey het volgende:
De boete zal in ieder geval veel hoger zijn dan 220 euro.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken, TS zal de portemonee flink moeten trekken.quote:
En wat dacht je van de rijontzegging ?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:36 schreef Gerard2012 het volgende:
Op internet staat dat voor het rijden zonder rijbewijs in 2012 een boete van 260 euro op staat. Krijg ik dan nog een boete voor onverzekerd rijden er boven op?
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:37 schreef sterk_aanwezig het volgende:
Balen dat je gepakt bent. Ik reed ook wel eens toen ik 17 was. Maar het is beter om dit niet hier te vragen. Er lopen hier een hele zooi mongolen rond die je willen gaan afzeiken omdat ze zelf hun hele jeugd achter de pc hebben doorgebracht. Ik kan je nu al vertellen dat je geen normale reactie hoeft te verwachten.
Gr Sterk_aanwezig
Je kan het ook fout hebbenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En wat dacht je van de rijontzegging ?
Dat is beter dan rondrijden zonder rijbewijs.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:37 schreef sterk_aanwezig het volgende:
Balen dat je gepakt bent. Ik reed ook wel eens toen ik 17 was. Maar het is beter om dit niet hier te vragen. Er lopen hier een hele zooi mongolen rond die je willen gaan afzeiken omdat ze zelf hun hele jeugd achter de pc hebben doorgebracht. Ik kan je nu al vertellen dat je geen normale reactie hoeft te verwachten.
Gr Sterk_aanwezig
Je weet dat het niet mag, dus draag dan ook gewoon de consequenties.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:37 schreef sterk_aanwezig het volgende:
Gr Sterk_aanwezig
Kneus.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef Gerard2012 het volgende:
Er zaten nog 2 inzittenden van 17 jaar met mij
"Drie zeventienjarigen eindigen rit tegen boom"quote:Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef Gerard2012 het volgende:
Zullen de ouders kunnen waarderen inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
"Drie zeventienjarigen eindigen rit tegen boom"
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef Gerard2012 het volgende:
Is dit trouwens niet meer iets voor WGR?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef Anne het volgende:
Ik snap overigens dat onverzekerd rijden in je OP niet helemaal. Was de auto niet verzekerd? Was ie wel verzekerd, dan krijg je daar mijns inziens geen boete voor? Mocht je een ongeluk veroorzaken, dan kan en zal het zo zijn dat de verzekeringsmaatschappij niet zal uitkeren, waardoor jij alles zelf mag gaan betalen (en dat kan heel duur uitvallen mocht er bijvoorbeeld letselschade zijn bij de tegenpartij).
Daarnaast, misschien dat iemand anders die vraag kan beantwoorden;
Hier staan de hoogte van de boetes:
http://www.om.nl/onderwer(...)66,10465,3115#keuzes
Ik weet alleen niet zo goed onder welke keuze ie valt. Verkeerde categorie wellicht? Dan is de boete 330 euro.
Edit: Voor de rest; Oneliners als "Sukkel" en "" zijn begrijpelijk, maar mogen achterwege gelaten worden
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |