Ik heb nog geen tampon meegemaakt die ze tegen kan houden. Sowieso, in bad met een tampon kan prima, maar die zuigt ook vol water en als de kikkers gaan glijden, glijdt je tampon vrolijk mee naar buitenquote:
Dat heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tampon meegemaakt die ze tegen kan houden. Sowieso, in bad met een tampon kan prima, maar die zuigt ook vol water en als de kikkers gaan glijden, glijdt je tampon vrolijk mee naar buiten
Eh nee tochquote:Op maandag 13 februari 2012 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tampon meegemaakt die ze tegen kan houden. Sowieso, in bad met een tampon kan prima, maar die zuigt ook vol water en als de kikkers gaan glijden, glijdt je tampon vrolijk mee naar buiten
en mijn foefje geurde...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
Dag plons, rooie kikker
Verliet mijn doos heel gauw
Hoe jij het water kleurde
....
jamaar dat is ook 1 van de redenen dat mijn baarmoeder niet meer isquote:Op maandag 13 februari 2012 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt.
May the force be with you!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar dat is ook 1 van de redenen dat mijn baarmoeder niet meer is![]()
The force of the Red Frog was strong in this one
Zoveel komt er toch echt niet uitzetten als ik NET verschoont heb hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah, bij mij totaal niet, dat zal het verschil zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar dat is ook 1 van de redenen dat mijn baarmoeder niet meer is![]()
The force of the Red Frog was strong in this one
Hangt van de dag af.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
Doorspoelen! Gen tampon in! Hygiene enzo!
Mja sorry, ik deed een dikke tampon (de dikste) in voordat ik in bad ging, en als ik dan opstond om uit bad te gaan gebeurde het toch echt...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoveel komt er toch echt niet uitzetten als ik NET verschoont heb hoor.
Van je neefje?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
Oooooohhhh beebiefoto's in je inbox vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |