Zo snel krijg je geen nestjes hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 20:16 schreef Evelynn_ het volgende:
Het is een optie waar ik over nadenk. Ik wil eerst weten wat de gevolgen zullen zijn voor hem en voor mij (klinkt egoistisch, maar ben er erg gek op).
Een vrouwtje wil ik er niet bijzetten omdat ik geen nestjes wil
Er is een kans dat je de tweede wel tammer kan maken maar helemaal tam betwijfel ik, zeker als je er de hele dag niet mee bezig zal zijn. Beide vogels zullen zich toch meer op elkaar gaan richten maar zeker als je man en vrouw samen hebt heeft dat ook wel zijn charmes hoor die interactie tussen zo'n paartje.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef Evelynn_ het volgende:
Ok ok... Dus zolang ze maar geen nestje kunnen bouwen![]()
En hoe zit dat met de leeftijd, Coco (zo heet hij) is nu bijna een jaar en begint steeds meer tammer te worden. Als ik er een man/pop bij zou zetten en er veel tijd aan besteed, zijn ze dan alsnog veel met elkaar bezig of heb ik dan wel kans ook dat de 2e tam wordt?
Geen antibioticakuurtje of is het niet zo erg...hou het wel in de gaten bij vogels want op dat punt zijn ze nogal teer.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:31 schreef Evelynn_ het volgende:
Komt goed, ik een appeltje, Coco een appeltje
Mooi, dan zal het wel goed gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:38 schreef Evelynn_ het volgende:
Jazeker, heb druppels van de dierenarts, die moet ik tot en met 22-2 blijven geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |