Flikker mooi een eind op verkapte communist, jij wilt het alleen maar behouden omdat er zon schijnt en negers rondlopen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gewoon een legaal bedrijvenparadijs er van maken, een soort kleine Singapore of Hong Kong.
Deregulering tot de max en maar wachten tot de halve planeet aan ondernemers er naar toe gaat.
Damn you!quote:
Dat ook, kolonies zijn gewoon gaaf.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Flikker mooi een eind op verkapte communist, jij wilt het alleen maar behouden omdat er zon schijnt en negers rondlopen.
Ik aan de toiletpot.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ik moet bij links hier in POL altijd denken aan Jacobse en van Es.
En ik aan een Eugeneticakamp waar onschuldige rechtsen worden misbruikt voor allerhande Mengele-experimenten.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ik moet bij links hier in POL altijd denken aan Jacobse en van Es.
Verachterlijk mannetje ben ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:14 schreef remlof het volgende:
Ja ik vind het erger als je zonder reden willekeurige mensen doodt dan eentje specifiek met een bepaalde bedoeling.
Maar die discussie hebben we al eens gehad, leest maar een deel of 100 terug.
Lijkt me heel logisch wat hij zegt? Of ben je een aanhanger van Breivik?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Verachterlijk mannetje ben ook.
Echter, na "ik pis op het graf van Fortuin" niet geheel vreemd.
Dat is ook wel een goede.quote:
Communistische sleeper cel ontdekt.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me heel logisch wat hij zegt? Of ben je een aanhanger van Breivik?
Haha, links is echt van de pot gerukt.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier nog wat weerstand mensen. Release the hounds.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil de Koningin wel een hand geven. Of op haar kleinkinderen passen, zodat Willem en Maxima eens een avondje weg kunnen.quote:
Breivik deed het toch met een reden?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je die conclusie eruit kunt trekken kun je vast van een banaan een aardbei maken.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee? Je leest niet he.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, links is echt van de pot gerukt.
Als je de moord op Fortuyn afkeurt ben je een aanhanger van Breivik?
De volgende keer zal ik een goed woordje voor je doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil de Koningin wel een hand geven. Of op haar kleinkinderen passen, zodat Willem en Maxima eens een avondje weg kunnen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier nog wat weerstand mensen. Release the hounds.
Ja, zo kun je voor alles een reden bedenken. Talloze onschuldige mensen vermoorden omdat je ergens aanhanger van bent.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Breivik deed het toch met een reden?
Die is goed bezig, volgens Remlof.
Cool. Ik heb al 6 jaar oppaservaring! Zeg dat maar.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik een goed woordje voor je doen.
Don’t blame me, het komt uit Remlof’s grote classificatieboek.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zo kun je voor alles een reden bedenken. Talloze onschuldige mensen vermoorden omdat je ergens aanhanger van bent.
Het is duidelijk te zien dat links steeds radicaler aan het worden is.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef 3-voud het volgende:
Links wordt steeds knettergekker. Henk&Ingrid zijn er niks bij.
Het staat er toch echt, wat remlof zegt vind je logisch en daarna hang je er meteen de conclusie aan dat wanneer iemand dat niet zou vinden hij een aanhanger van Breivik zou zijn.quote:
Ik pas al 20 jaar opquote:Op maandag 13 februari 2012 14:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Cool. Ik heb al 6 jaar oppaservaring! Zeg dat maar.
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Remlof's grote classificatieboek.
Wist ik al. Vandaar dat remlof al snel van me af wilde toen die nog admin was.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is duidelijk te zien dat links steeds radicaler aan het worden is.
Mwah, dat pas sinds de balletjes zijn ingedaaldquote:
Op jezelf zeker. Heel goed jongen.quote:
Maar linksen niet. Die zijn willekeurig. Tsk tsk.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:01 schreef waht het volgende:
Naast het illegaal openen van topics in deze reeks is Tamashii ook een voorstander van politieke moorden op rechtsen.
Dat hadden ze ook bij mij, toen ik ze erop aansprak.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wist ik al. Vandaar dat remlof al snel van me af wilde toen die nog admin was.
Mijn mensenkennis ook... echt top.
Proosten met een blikje schultenbrau is de remlof-groet, vermoedelijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:01 schreef von_Preussen het volgende:
Zou in dat boek van remlof ook een "remlof-groet" zijn opgenomen?
At your service!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:01 schreef von_Preussen het volgende:
Onzin! Ik vind de moord op Pim een schande en dat had nooit mogen gebeuren. Daarnaast had ik vorige keer het topic dicht gegooid en maakte erik een nieuwe. Nu hij en maak ik een nieuwe. Zo simpel is het.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:01 schreef waht het volgende:
Naast het illegaal openen van topics in deze reeks is Tamashii ook een voorstander van politieke moorden op rechtsen.
Jazeker, de officiele PvdA groet is stotterend wat Arabische teksten brabbelen onder het genot van een kopje thee.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:01 schreef von_Preussen het volgende:
Maar we kunnen dit ook moeilijker maken dan het is.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onzin! Ik vind de moord op Pim een schande en dat had nooit mogen gebeuren. Daarnaast had ik vorige keer het topic dicht gegooid en maakte erik een nieuwe. Nu hij en maak ik een nieuwe. Zo simpel is het.
Jij wachtte eindeloos. Dan mag het.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onzin! Ik vind de moord op Pim een schande en dat had nooit mogen gebeuren. Daarnaast had ik vorige keer het topic dicht gegooid en maakte erik een nieuwe. Nu hij en maak ik een nieuwe. Zo simpel is het.
Gewoon van de pot gerukt. Persoonlijke frustratie die ze geen plekje kunnen geven.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook bij mij, toen ik ze erop aansprak.
Stel je voor dat ze daadwerkelijk macht zouden hebben, dan hadden ze de Tsjeka op ons afgestuurd.
Ja daar ben je hard mee bezig ja. Ik maar rammen op mijn telefoon omdat dat ding zo langzaam is!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:03 schreef waht het volgende:
[..]
Maar we kunnen dit ook moeilijker maken dan het is.
Heus niet expres!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij wachtte eindeloos. Dan mag het.
Waar denk jij dat die frustratie dan z'n oorsprong heeft?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gewoon van de pot gerukt. Persoonlijke frustratie die ze geen plekje kunnen geven.
Laat ze lekker jeuken.
Is dit gezegd ja?? Best wel triest..... is hetzelfde dat je ruzie hebt met je buurman en die dan zegt dat hij op het graf van je vader pist, dat is ook geen niveau.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Verachterlijk mannetje ben ook.
Echter, na "ik pis op het graf van Fortuin" niet geheel vreemd.
Dat had Volkert van de Graaf dus ook, dat met dieren.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee even serieus, ik ben een lieve linkse, alleen obsessief door dieren. Dierenleed vind ik echt heel erg.
Precies, echte mannen schelden elkaar verrot.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is dit gezegd ja?? Best wel triest..... is hetzelfde dat je ruzie hebt met je buurman en die dan zegt dat hij op het graf van je vader pist, dat is ook geen niveau.
Dierenleedquote:Op maandag 13 februari 2012 15:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heus niet expres!
Nee even serieus, ik ben een lieve linkse, alleen obsessief door dieren. Dierenleed vind ik echt heel erg.
De hardheid van rechts. Die vertalen ze als inhumaan en trekken ze door om hun eigen verbitterde levensstijl te verwerken.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar denk jij dat die frustratie dan z'n oorsprong heeft?
Aan de kat voeren.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
Van die mensen die een vogel die tegen de ruit vloog naar de dierenarts brengen.![]()
Verschrikkelijk, klap op de kop geven en over de heg mieteren.
Nah dan heb je de rommel er van, de kat van Buurvrouw Truus vind 'm wel 's nachts ergens.quote:
Volgende keer harder met je zweep slaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:09 schreef Monolith het volgende:
De helft van m'n werkslaven gaat een beetje ziek lopen wezen.
Ja jij.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:09 schreef remlof het volgende:
Nog één keer dan: ik keur elke moord af.
Maar ik vind het het willekeurig doodschieten van onschuldige onbekenden nog een tikje gruwelijker dan het doelbewust iemand omleggen om bepaalde motieven.
En nu ben ik gek? Ik denk dat bepaalde figuren hier harder toe zijn aan wat psychoanalyse dan ik.
Ik doe dat inderdaad. Lol.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
Van die mensen die een vogel die tegen de ruit vloog naar de dierenarts brengen.![]()
Verschrikkelijk, klap op de kop geven en over de heg mieteren.
Gradaties van gruwelijke moordquote:Op maandag 13 februari 2012 15:09 schreef remlof het volgende:
Nog één keer dan: ik keur elke moord af.
Maar ik vind het het willekeurig doodschieten van onschuldige onbekenden nog een tikje gruwelijker dan het doelbewust iemand omleggen om bepaalde motieven.
En nu ben ik gek? Ik denk dat bepaalde figuren hier harder toe zijn aan wat psychoanalyse dan ik.
Jouw keuze, ik kan er alleen niet tegen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik doe dat inderdaad. Lol.
Maarja, ik heb dan ook meer respect voor dieren dan voor mensen. Sue me.
Schijnt dat je daar toch pipsy van kunt worden. Voel je al wat?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Mmmmhh, een beetje half-ongemerkt twee literpakken sinaasappelsap weggewerkt. Dat kan nooit goed zijn.
Ach bij verkrachting schijn je die gradaties ook te hebben.quote:
Niet voor je tanden in ieder geval.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Mmmmhh, een beetje half-ongemerkt twee literpakken sinaasappelsap weggewerkt. Dat kan nooit goed zijn.
Die bavianen kunnen zich verder ontwikkelen, de gemiddelde Afrikaan zit wel aan z'n maximum.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw keuze, ik kan er alleen niet tegen.
Net als in Afrika, van die massa's Duitse studentjes die dan de lokale bavianen komen ondersteunen als vrijwilligerswerk. Wat de neuk is dat voor onzin, ga iets nuttigs doen.
Ik haat dieren, behalve border collies, die zijn echt gers.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik doe dat inderdaad. Lol.
Maarja, ik heb dan ook meer respect voor dieren dan voor mensen. Sue me.
Ze hebben wel een overeenkomst, beiden dragen hun babies op de rug.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:13 schreef waht het volgende:
[..]
Die bavianen kunnen zich verder ontwikkelen, de gemiddelde Afrikaan zit wel aan z'n maximum.
Precies, met een beetje geluk komen ze ook nog op de 3e verdieping in de bioflats.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:12 schreef GSbrder het volgende:
Dierenleed is ernstig.
Ik gun ze dan ook een veilig leventje in de bio-industrie. De gevaren en vrijheid van een scharrelkip zijn niet voor elke kip een eitje.
Nu is het wachten totdat remlof je gaat aangeven bij de admins, immers was ie al over de zeik toen ik stelde dat Somaliërs stinken.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:13 schreef waht het volgende:
[..]
Die bavianen kunnen zich verder ontwikkelen, de gemiddelde Afrikaan zit wel aan z'n maximum.
Ze kunnen inderdaad overdrijven.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw keuze, ik kan er alleen niet tegen.
Net als in Afrika, van die massa's Duitse studentjes die dan de lokale bavianen komen ondersteunen als vrijwilligerswerk. Wat de neuk is dat voor onzin, ga iets nuttigs doen.
Een soort van vitamine-C-rush ofzo? Maar nee.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Schijnt dat je daar toch pipsy van kunt worden. Voel je al wat?
Ja hoe durf je dan ook, die sloppenwijken ruiken naar Chanel No. 5, wat dacht jij dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu is het wachten totdat remlof je gaat aangeven bij de admins, immers was ie al over de zeik toen ik stelde dat Somaliërs stinken.
Zouden mensen door hongersnood lekker gaan ruiken dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu is het wachten totdat remlof je gaat aangeven bij de admins, immers was ie al over de zeik toen ik stelde dat Somaliërs stinken.
Nee, ik had het over de kalkachtige geur van Somaliërs in Nederland.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:16 schreef waht het volgende:
[..]
Zouden mensen door hongersnood lekker gaan ruiken dan?
Really?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad overdrijven.
Maar een aangereden diertje help ik wel ff. Als die het niet red, jammer.
Had aantal jaren terug een vogel aangereden. Op de vooruit, precies bij de ruitenwisser. De stukken vlees met veel bloed staken er nog achter. Ja, dan wordt ik wel ff snif-snif. Maar niet verder vertellen.
L'Eau du famine.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:16 schreef waht het volgende:
[..]
Zouden mensen door hongersnood lekker gaan ruiken dan?
Yup. Maar bek dicht he?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Really?
Zo'n uitgesproken knakker en dan snif snif om een aangereden vogeltje?
Kan best, of door andere dieet-gerelateerde gewoonten van de Somalische gemeenschap.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik had het over de kalkachtige geur van Somaliërs in Nederland.
Of komt dat door de qat?
Ik vind 't best, jij zet 't online ik niet.quote:
Agent Orange was eigenlijk gewoon een nobel streven van de Amerikanen om de jungles van Vietnam beter te laten ruiken. Wisten zij veel dat er bijwerkingen aan zaten.quote:
In Twente zitten dan ook nagenoeg geen Somaliërs.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
Eerlijk gezegd ruik ik allochtonen niet zozeer, snap de klacht niet helemaal.
Sterker nog, de meesten doen liters cologne op.
Precies, en om de kou en de regen te compenseren wouden ze gratis vuurtjes aanleggen met wat napalm, nobel volk dat het is. Ik zie niet in waarom mensen een hekel aan ze hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:19 schreef waht het volgende:
[..]
Agent Orange was eigenlijk gewoon een nobel streven van de Amerikanen om de jungles van Vietnam beter te laten ruiken. Wisten zij veel dat er bijwerkingen aan zaten.
Ik vind ze altijd wel aandoenlijk, het zijn echt van die roetmopjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Twente zitten dan ook nagenoeg geen Somaliërs.
Die ruiken onprettig, bij anderen heb ik niets geroken, tot op heden.
Eeeh, Somaliërs hebben eerder een uitgemergeld gezicht, geen idee wie jij bedoelt.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd wel aandoenlijk, het zijn echt van die roetmopjes.
Zo'n bol rond gezicht.
Ik denk dat Rotterdam er dan voedselwijs wat erger aan toe is dan Twente for that matter.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eeeh, Somaliërs hebben eerder een uitgemergeld gezicht, geen idee wie jij bedoelt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
Telt het struikelen op glasscherven bij Oktoberfest ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |