abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_108251062
Na vandaag eindelijk weer een jaar lang geen carnaval. _O_
  woensdag 22 februari 2012 @ 07:43:18 #227
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108251085
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 07:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Na vandaag eindelijk weer een jaar lang geen carnaval. _O_
:D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 22 februari 2012 @ 08:52:36 #228
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_108251721
quote:
Afgelopen zaterdag in Roermond ook een taxi gehad waarvan de chauffeur niet eens wist waar Swalmen lag... Ik moest hem nog corrigeren toen hij in zijn TomTom begon in te toetsen ZWA.... VOlgens mij was hij ook niet uit de buurt nee...
Don't let my username fool you...
pi_108251832
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 07:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Na vandaag eindelijk weer een jaar lang geen carnaval. _O_
ik ben blij dat je kunt meegaan in andermans enthousiasme...
pi_108251989
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:01 schreef maen het volgende:

[..]

ik ben blij dat je kunt meegaan in andermans enthousiasme...
Het enthousisame van bier zuipen, het gewoon over weg lopen als er een auto aan komt? Het doen alsof je cool bent als je zat bent? Nee, dat heeft niets met enthousiasme te maken. Eerder met schaamte... Schaamte voor je medemens die zich niet kunnen gedragen.
pi_108252012
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:09 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Het enthousisame van bier zuipen, het gewoon over weg lopen als er een auto aan komt? Het doen alsof je cool bent als je zat bent? Nee, dat heeft niets met enthousiasme te maken. Eerder met schaamte...
Sorry maar.. :') :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_108252055
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:11 schreef Joysa het volgende:

[..]

Sorry maar.. :') :')
Mag ook wel. Maar zo kijk ik tegen carnaval aan. En dat werd dit jaar weer bedroevend bevestigd dat het nergens anders meer om gaat.

Bij de optochten waar ik ben geweest, daar ging het er om, om te laten zien hoeveel bier er op je praalwagen stond... En de mensen waar ik bij stond (steeds anderen elke keer), waren dit helaas met mij eens. :)

Hier in het diepe zuiden was alleen in Heerlen een mooie optocht (daar was gelukkig helemaal niets mis mee), de rest was echt bagger...

Het kan wel nog, maar in de meeste dorpen wordt het alleen maar slechter, en slechter elk jaar. :)
pi_108252299
Dat het zo bij jou is ok.. maar ga dan asjeblieft niet doen alsof het overal zo is.
De zaterdag hier in Venlo wordt ook verprutst door de zuid limburgers trouwens :N
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_108252372
koekje, volgens mij zie je ook een beetje wat je wilt zien..

ik heb genoeg mooie wagens gezien. en ook genoeg leuke reacties geregen van uit publiek en organisaties.

als je je zo stoort aan de optochten kun je ook andere dingen doen tijdens de carnaval. zoals gisteren in gulpen. daar vind ik dus weer geen zak aan, maar schijnbaar is het geweldig.

maar ja. ik heb me in ieder geval prima geamuseerd *O*
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_108252882
Ik heb ook zeker mooie wagens gezien. Maar het zijn niet de paar mooie wagens die een hele optocht opeens geweldig maken natuurlijk. ;)
pi_108252959
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:24 schreef Joysa het volgende:
Dat het zo bij jou is ok.. maar ga dan asjeblieft niet doen alsof het overal zo is.
De zaterdag hier in Venlo wordt ook verprutst door de zuid limburgers trouwens :N
Nou, gisteren een stukje van een cafe-eigenaar op de TV die in Tilburg (dacht ik), 15% van zijn jaar omzet draait met 4 dagen carnaval. En ik denk niet dat iedereen daar braaf aan de spa rood zit dan. ;)

Ik weet dat ik generaliseer, maar voor 2/3 jaar terug had ik dit gevoel helemaal niet. Het is echt iets wat nog niet lang bezig is, het carnaval vieren als zuip-festijn. :)
pi_108253145
Ik heb niet het idee dat carnaval meer in het teken van bier stond dan andere jaren. Ik ken kroeg eigenaren die puur en alleen draaien op carnaval en de kermis. Dus dat vind ik helemaal niet gek. Bij hun praat je over bijna 25% van de omzet met carnaval alleen.

De praalwagens tsja in kleinere dorpen zie je nog wel een van die wagens dat ben ik met je eens, wat ik dan wel weer zie als dat die groepen steeds mooiere wagens gaan bouwen en vaak zie je dat de bier en muziekwagengroep 5 jaar later heel beste wagens bouwt.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:27:58 #238
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_108274077
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:24 schreef Joysa het volgende:
Dat het zo bij jou is ok.. maar ga dan asjeblieft niet doen alsof het overal zo is.
De zaterdag hier in Venlo wordt ook verprutst door de zuid limburgers trouwens :N
Ik heb het ook niet zo ervaren als hem. Hier ook geen wagens gezien waarbij het alleen maar ging om het bier drinken... En dat een café zo'n grote omzet draait is niet gek, het is in sommige cafés ook wel een factor 10 drukker dan een normaal weekend. Natuurlijk hoort bier drinken ook bij carnaval, maar dat hoort het ook bij het normale uitgaansleven.
Wat mij altijd zo stoort aan carnavalshaters is dat ze overal te pas en te onpas moeten schreeuwen hoe kut het wel niet is en hoe blij ze wel niet zijn dat het weer voorbij is. Erg kinderachtig gedrag. Dat je er niets mee hebt, prima, maar negeer het dan gewoon. Je woont in het zuiden, live with it.
Don't let my username fool you...
pi_108274249
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet zo ervaren als hem. Hier ook geen wagens gezien waarbij het alleen maar ging om het bier drinken... En dat een café zo'n grote omzet draait is niet gek, het is in sommige cafés ook wel een factor 10 drukker dan een normaal weekend. Natuurlijk hoort bier drinken ook bij carnaval, maar dat hoort het ook bij het normale uitgaansleven.
Wat mij altijd zo stoort aan carnavalshaters is dat ze overal te pas en te onpas moeten schreeuwen hoe kut het wel niet is en hoe blij ze wel niet zijn dat het weer voorbij is. Erg kinderachtig gedrag. Dat je er niets mee hebt, prima, maar negeer het dan gewoon. Je woont in het zuiden, live with it.
ja precies. Dat jij het niet leuk vindt betekent nog niet dat anderen er ook niet van genieten! Maak er niet zo'n punt van, blijf gewoon ver uit de buurt van alle festiviteiten, daar maak je het voor jezelf ook alleen maar leuker. wees blij dat anderen wél een leuke tijd hebben, in plaats van lopen te zeiken wat er allemaal niet goed/leuk aan carnaval is!
pi_108274359
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:27 schreef gianni61 het volgende:
koekje, volgens mij zie je ook een beetje wat je wilt zien..

ik heb genoeg mooie wagens gezien. en ook genoeg leuke reacties geregen van uit publiek en organisaties.

als je je zo stoort aan de optochten kun je ook andere dingen doen tijdens de carnaval. zoals gisteren in gulpen. daar vind ik dus weer geen zak aan, maar schijnbaar is het geweldig.

maar ja. ik heb me in ieder geval prima geamuseerd *O*
ik ook *0* en nu halfdood in de trein, terug naar de normale wereld :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:37:35 #241
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108274459
Leuke discussie en nou eens niet de mening van import maar van mijn vriendin (een echte limburgse) en die vind carnaval zoals het nu is ook geen fuck meer aan, te veel zuipen met alle gevolgen vandien. Ze liet me wat filmopnames zien van vroegah. Dat was tof :Y

Wat een verschil met nu, ja er werd gedronken maar het was niet het hoofddoel wat het nu voor heel veel mensen wel is.

Begrijp me niet verkeerd, er zullen heel veel mensen zijn die een geweldige carnaval hebben zonder drank maar als ik naar de hoeveel glas en kapotte flesjes op straat kijk, nah die wordt alleen maar groter elk jaar.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108277103
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef Metalfreak het volgende:

Wat mij altijd zo stoort aan carnavalshaters is dat ze overal te pas en te onpas moeten schreeuwen hoe kut het wel niet is en hoe blij ze wel niet zijn dat het weer voorbij is. Erg kinderachtig gedrag. Dat je er niets mee hebt, prima, maar negeer het dan gewoon. Je woont in het zuiden, live with it.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_108277792
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:37 schreef Klonk het volgende:
Leuke discussie en nou eens niet de mening van import maar van mijn vriendin (een echte limburgse) en die vind carnaval zoals het nu is ook geen fuck meer aan, te veel zuipen met alle gevolgen vandien. Ze liet me wat filmopnames zien van vroegah. Dat was tof :Y

Wat een verschil met nu, ja er werd gedronken maar het was niet het hoofddoel wat het nu voor heel veel mensen wel is.

Begrijp me niet verkeerd, er zullen heel veel mensen zijn die een geweldige carnaval hebben zonder drank maar als ik naar de hoeveel glas en kapotte flesjes op straat kijk, nah die wordt alleen maar groter elk jaar.
Dat er steeds meer glas op straat ligt is logisch, het wordt nl. ook steeds drukker bezocht. Verder heb ik het idee dat er dit jaar juist wat minder gedronken werd met carnaval. Ik heb weinig mensen gezien die straalbezopen waren en ook de politie geeft aan dat de carnaval rustig verlopen is. Aangezien overlast en drankmisbruik hand in hand gaan kun je eigenlijk wel concluderen dat dit jaar het feest centraal stond.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:03:37 #244
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108278822
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet zo ervaren als hem. Hier ook geen wagens gezien waarbij het alleen maar ging om het bier drinken... En dat een café zo'n grote omzet draait is niet gek, het is in sommige cafés ook wel een factor 10 drukker dan een normaal weekend. Natuurlijk hoort bier drinken ook bij carnaval, maar dat hoort het ook bij het normale uitgaansleven.
Wat mij altijd zo stoort aan carnavalshaters is dat ze overal te pas en te onpas moeten schreeuwen hoe kut het wel niet is en hoe blij ze wel niet zijn dat het weer voorbij is. Erg kinderachtig gedrag. Dat je er niets mee hebt, prima, maar negeer het dan gewoon. Je woont in het zuiden, live with it.
ik ben geen carnavalshater, verre van, vind het een geweldig leuk feest, hoort bij Limburg (dat ik ier verder niets mee heb doet daar niets aan af) maar als ik als import zelfs zie dat er veel is verandert (ten goede en ten slechte) dan moet een echte limburger dat toch ook zien?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108279468
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet zo ervaren als hem. Hier ook geen wagens gezien waarbij het alleen maar ging om het bier drinken... En dat een café zo'n grote omzet draait is niet gek, het is in sommige cafés ook wel een factor 10 drukker dan een normaal weekend. Natuurlijk hoort bier drinken ook bij carnaval, maar dat hoort het ook bij het normale uitgaansleven.
Wat mij altijd zo stoort aan carnavalshaters is dat ze overal te pas en te onpas moeten schreeuwen hoe kut het wel niet is en hoe blij ze wel niet zijn dat het weer voorbij is. Erg kinderachtig gedrag. Dat je er niets mee hebt, prima, maar negeer het dan gewoon. Je woont in het zuiden, live with it.
Tegenwoordig ben je al een hater als je een andere mening dan iemand anders hebt. Helaas is dit gewoon mijn ervaring. Overigens ben ik echt geen hater, ik heb zelfs de afgelopen 11 jaar, 9 jaar meegelopen in een optocht.
pi_108280133
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik ben geen carnavalshater, verre van, vind het een geweldig leuk feest, hoort bij Limburg (dat ik ier verder niets mee heb doet daar niets aan af) maar als ik als import zelfs zie dat er veel is verandert (ten goede en ten slechte) dan moet een echte limburger dat toch ook zien?
Ja, natuurlijk zie ik dat ook. Maar voor mij is het nog steeds een feest van heel veel oude bekenden zien, veel gezelligheid (en ja, veel bier) samen een leuke avond/dag beleven en gewoon even alles vergeten. Zolang dit voor mij zo is, geniet ik er van. En het is best storend als er dan mensen zijn die steeds moeten wijzen op hoe alles verandert of wat er allemaal kut zou zijn maakt het er niet leuker op... Ik kraak toch ook niet alles af wat jullie leuk vinden, of ga de hele tijd lopen zeiken op iets wat ik niet leuk vind?
pi_108280719
http://lsdb.nl/list/event/45714.html

Terug naar de goede oude tijd. Toen zelfs carnaval beter was dan nu. :+
Maar goed, vroeger was alles beter natuurlijk. :P
pi_108280904
wazzup homies!
pi_108281299
Wat zouden jullie kiezen, een witte of een zwarte telefoon?
pi_108281320
als goud geen optie is zwart dan maar
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')