1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | # De Korfbal- award!! De meest doelpuntrijke pot bij mij had een uitslag van ... # De Griekenland- award!! Mijn balans uit transfers is ... # De Guidetti award !! De speler die meeste Hattricks maakte voor mijn team dit seizoen was ... met ... doelpunten. In mijn team loopt ook nog ... rond die in zijn gehele carriere ... hattricks maaakte! # De van Persie- award !! Mijn clubtopscorer van afgelopen seizoen maakte ... doelpunten! # De Patrick Pothuizen Prent- award! ... pakte dit seizoen ... gele kaarten voor mijn team! (Alleen competitie) # De Koei- award!! Ik verkies... # De Johnny Hoogerland- award!! Ik verkies... # De Mancini- award!! Ik verkies... # De Gifbeker- award! Ik verkies... |
Geluk dwing je af toch?quote:
Kijken wat voor jou het beste uit komt?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:39 schreef MrMoon het volgende:
Ik zal me er deze week eens over buigen
altijd en ik vond het een mooie tvpquote:Op maandag 13 februari 2012 22:02 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Kijken wat voor jou het beste uit komt?
Algeheel hoor, anders wordt het zo'n gerekenquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:16 schreef YUR het volgende:
Die transferbalans....is dat de algehele balans, of alleen voor het afgelopen seizoen?
die kans acht ik ook zeer aanwezig..quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:14 schreef YUR het volgende:
Gijs is vast nog wel een weekje of 3 aan het tellen
Pittige jobquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb net de eerste inzending verwerkt in excel...
goed bezigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb net de eerste inzending verwerkt in excel...
Neee, stel je voor... straks krijg ik rsi, of ga ik zweten. Daar moet ik niet aan denken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goed bezig
niet te hard werken he?
nee oke, dan is het goed, je eigen gezondheid is belangrijker dan de awards hoor..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Neee, stel je voor... straks krijg ik rsi, of ga ik zweten. Daar moet ik niet aan denken.
Nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee oke, dan is het goed, je eigen gezondheid is belangrijker dan de awards hoor..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |