Klopt, maar ook geen jongens waar je mijlenver tegen op hoeft te kijken als Guidetti zijnde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn geen onaardige spitsen anders.
Crouch wel, al is dat niet hoe je het bedoelt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, maar ook geen jongens waar je mijlenver tegen op hoeft te kijken als Guidetti zijnde.
Precies, niet om te zuigen maar ik verbaas me er over dat hij zo'n slechte mentaliteit heeft.Juist die werd zo geprezen altijd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Geen goed teken, als je dat op jonge leeftijd al laat gebeuren. En dan nog janken over speeltijd ook
Bij Feyenoord zat dat zeker wel goed, maar het werkt niet in zijn voordeel nu Guidetti dat zelf ook weet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, niet om te zuigen maar ik verbaas me er over dat hij zo'n slechte mentaliteit heeft.Juist die werd zo geprezen altijd.
Misschien dat de imo wat overdreven aandacht voor z'n persoontje toch naar z'n hoofd is gestegen.
Hij zat toch bij Feyenoord ook al aan de lopende band pasta in zijn mik te schuiven?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, niet om te zuigen maar ik verbaas me er over dat hij zo'n slechte mentaliteit heeft.Juist die werd zo geprezen altijd.
Misschien dat de imo wat overdreven aandacht voor z'n persoontje toch naar z'n hoofd is gestegen.
jij hebt echt een cursus humor nodigquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:49 schreef huffderobot het volgende:
Nu snap ik trouwens wel dat hij altijd zo erbij lag.![]()
[ afbeelding ]
Zeg maar waar en hoe laat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij hebt echt een cursus humor nodig
Elke mongool schopt ze in de Eredivisie er toch wel in? Dat zegt verder niks over je kansen in de EPL.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zat dat zeker wel goed, maar het werkt niet in zijn voordeel nu Guidetti dat zelf ook weet.
En dat het naar zijn bol stijgt is niet zo vreemd. Op zo'n jonge leeftijd al naar City, bakken met geld binnen hengelen en vervolgens een heerlijk seizoen met Feyenoord spelen.
Hij is er zelf bij natuurlijk? City heeft intussen wel gezien dat Guidetti bij lange na niet het gewenste niveau voor City 1 gaat halen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Erg dat dit.is gebeurd schuld van city natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |