abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107919780
quote:
Ajax krijgt donderdag voor eigen publiek in de Europa League niet te maken met een veredelde B-ploeg van Manchester United. Alex Ferguson heeft aan Sky Sports laten weten dat hij met zijn beste spelers naar Amsterdam komt.

"We willen dit toernooi winnen", zei de ervaren Schot. Daarbij hebben we komende zaterdag ook geen wedstrijd. Ik kan dus met mijn beste ploeg starten.''

Uitschakeling
United werd voor de winterstop verrassend uitgeschakeld in de Champions League. De formatie uit Engeland reikte tijdens de vorige editie van de prestigieuze competitie nog tot de finale. Veel Engelse clubs nemen de Europa League niet zo serieus. Maar Ferguson wil graag van Ajax winnen. "Het is toch Europees voetbal'', zei hij. "Wij gaan ervoor.''

Eriksen
Ferguson verklaarde ook dat het meegenomen is dat hij Christian Eriksen eens kan zien voetballen. "Hij is een groot talent waar heel veel belangstelling voor is. We zullen zien wat hij doet.''
:W
pi_107919801
Oh, ja dat word lachen
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_107919811
quote:
Ferguson verklaarde ook dat het meegenomen is dat hij Christian Eriksen eens kan zien voetballen. "Hij is een groot talent waar heel veel belangstelling voor is. We zullen zien wat hij doet.''
Dat had ik m ook kunnen vertellen: compleet onzichtbaar spelen zoals altijd tegen grote teams als het er echt om gaat.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_107919848
Cool :7
pi_107919875
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 06:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat had ik m ook kunnen vertellen: compleet onzichtbaar spelen zoals altijd tegen grote teams als het er echt om gaat.
Ook tegen kleinere clubs presteert hij niets. Na een paar leuke wedstrijden hebben ze bij hem een tros veren in zijn reet gestopt, sindsdien is het stukken minder. ;(
pi_107920041
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')