En ergens in mei toch ook (wasmachine, meen ik te herinneren).quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
heel goed, heb ik in december en augustus al gedaan
zou kunnen, dach augustusquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ergens in mei toch ook (wasmachine, meen ik te herinneren).
Ik heb sinds december er dus nu gewoon twee maandsalarisen doorheen gejaagd
las het, maar mijn tijd komt nog. het broekiequote:Op donderdag 16 februari 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
jij klagen na een 7-urige werkdag, Bollokus zwaait nog na een 13-urige werkdag de held boer
Kweet 't ook niet meer precies, maar was volgens mij in rehab.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou kunnen, dach augustus
ik iets meer
das een ding dat zeker is. ff pas op de plaats makenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kweet 't ook niet meer precies, maar was volgens mij in rehab.
geld moet rollen, is goed voor de economie (wat minder voor je eigen portemonnee)
Ahum, een 52-jarige is een heel stuk ouder dan een 14-jarige hoor. Beetje respect voor de oudjesquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
las het, maar mijn tijd komt nog. het broekie
vertel is wat nieuwsquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
o gossie.. zitten jullie hier helemaal alleen??
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, een 52-jarige is een heel stuk ouder dan een 14-jarige hoor. Beetje respect voor de oudjes
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
o gossie.. zitten jullie hier helemaal alleen??
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:31 schreef superkokje het volgende:
maar even gaan kijken hoe mooi dat meisje is dan
mag hetquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
o.. kokkie, wat doe je nu.. kijken hoe mooi ik ben??![]()
![]()
Jij jaagt hier iedereen wegquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
wicky is weer op de boot gestapt
Zou het zo sneu voor je vinden als je tegen jezelf moet pratenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
is me anders bij jou nog niet gelukt
oh is dat hetquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou het zo sneu voor je vinden als je tegen jezelf moet praten
hoeft niet, ik vind je zo al mooiquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Niet, ik was me aan het mooi maken!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoeft niet, ik vind je zo al mooi
zo ben ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat ben je heerlijk complimenteus!!
zo praat ik geloof ik ookquote:
Ik zie er wel uit als een aardappelquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vooral het contrast met die aardappel, heerlijk!!
dat had ik allang in de gaten. Voor mannen hebben ze daar een naam voorquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, zo'n type.. Graag aandacht en vooral lastig zijn...
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie er wel uit als een aardappel
quote:
hou niet van aardappels. ook niet van pasta of rijst trouwensquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]geen opmerking dat je gek bent op aardappels
Kokje is meer van de peren!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]geen opmerking dat je gek bent op aardappels
appeltjesquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kokje is meer van de peren!
Dat wist ik, maakt het er niet minderquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
hou niet van aardappels. ook niet van pasta of rijst trouwens
wad seg jequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Misselijk is met een SSSSSS, niet met een ZZZZ...
Ik heb alleen geluid...quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind het mooiste meisje van de klas, helemaal niet meer mooi
Maar misschien denkt kokkie daar anders over
nu niet meer, heeft een pretnison gezichtquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind het mooiste meisje van de klas, helemaal niet meer mooi
Maar misschien denkt kokkie daar anders over
Gek hè, nieren uitgevallen, dus zal ook wel stevig aan de medicijnen zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
nu niet meer, heeft een pretnison gezicht
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, het tweede gedeelte van het woord aardappel!
dat zeg ik. pretnison. ontstekingsremmer. Zie dat door mijn hele familiequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gek hè, nieren uitgevallen, dus zal ook wel stevig aan de medicijnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |