nee paar uurtjes over de dag verdeeldquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar in het seizoen heb je toch niet dagen achter elkaar kantoorwerk?
Kan je eigen werkplek niet met simpele ingrepen aangepast worden?
Ja, ik moet inderdaad iets anders verzinnen. Weet alleen nog niet wat
lijkt me niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
Trouwens, je mag drie keer raden wie vandaag het eerst besloot thuis verder te werken, toen bleek dat de klimaatbeheersing op kantoor was uitgevallen
stoel 4 cm hoger zetten en voetenbankje onder je voetenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee paar uurtjes over de dag verdeeld
bureau (plank) is ongeveer 4 cm te hoog. vind dat in het seizoen wel prettig is alleen niet goed als je de hele dag moet zitten
Zal ook wel weggehaald worden. Pakken papier zijn verwijderd ivm de brandveiligheidquote:broertje een klein kistje in elkaar laten timmeren
Zeg het danquote:
twee bakstenen dan maarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
stoel 4 cm hoger zetten en voetenbankje onder je voeten
[..]
Zal ook wel weggehaald worden. Pakken papier zijn verwijderd ivm de brandveiligheid
Neu, ik vond het wel prettig werken. Tot dat stomme ding gerepareerd werdquote:
quote:
ff een paar f-side bellen, die gooien er altijd meequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Is een goed idee, nu nog zien waar ik twee bakstenen vandaan haal
Ik ken alleen maar een beschaafde football-fanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ff een paar f-side bellen, die gooien er altijd mee
zelfs die ken ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar een beschaafde football-fan
Ik opsporing verzochtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef superkokje het volgende:
heb door gebrek aan beter een of andere flauwe film opstaan
Gek hèquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
dachten dus tegelijk hetzelfde
je weet wat er in staat, dus dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
Morgen 1-op-1 met manager![]()
moet nog steeds verslag lezen, en ik wil dat niet
Ik vermoed dat ik weet wat erin staat, maar echt weten doe ik het niet omdat ik het nog steeds niet gelezen heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
je weet wat er in staat, dus dat maakt niet uit.
hoezo 1 op 1 dan![]()
naar aanleiding van uitspraken van deze of gene
prima toch. heb ik iedere weekquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik weet wat erin staat, maar echt weten doe ik het niet omdat ik het nog steeds niet gelezen heb.
Hij heeft in ene besloten dat hij iedere 6 weken met iedereen een individueel werkoverleg moet houden
Ik had met mijn vorige manager iedere maand w.o. Deze vent is al 3 jaar mijn manager en komt er nu meequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
prima toch. heb ik iedere week
dat idee zal toch ergens vandaan komen lijkt me. Hij heeft ook Func. gesprek gehad lijkt mequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had met mijn vorige manager iedere maand w.o. Deze vent is al 3 jaar mijn manager en komt er nu mee![]()
Ik ga morgen weer heel veel tot tien moeten tellen
Goed mogelijk, is hij er wat mij betreft toch echt veel te laat mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat idee zal toch ergens vandaan komen lijkt me. Hij heeft ook Func. gesprek gehad lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |