quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed mogelijk, is hij er wat mij betreft toch echt veel te laat mee.en toch hou je van die manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs als hij en ik de laatste twee op de wereld zouden zijn, laat dan de mensheid maar uitstervenquote:
dat zegje nu wel, maar ook jij hebt behoeftesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfs als hij en ik de laatste twee op de wereld zouden zijn, laat dan de mensheid maar uitsterven
Ik help mijzelf dan wélquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zegje nu wel, maar ook jij hebt behoeftes
Ik vergeet soms dat je pas 14 bentquote:
daar moet je wel aan denken he. anders ga ik je aanklagenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vergeet soms dat je pas 14 bent
Jij mag nog niet aanklagenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar moet je wel aan denken he. anders ga ik je aanklagen
Goed planquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:07 schreef superkokje het volgende:
nieuwsuur dan maar en dan naar bed
nou die helpt me welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij mag nog niet aanklagen![]()
Moet je je moeder dan laten doen
quote:
ik mag mijn eigen keuzes maken en die worden ondersteundquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mooi kan ik eens aan haar vragen waarom ze haar kind niet beschermd tegen kinderarbeid en hem laat werken aan hete kachels
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik mag mijn eigen keuzes maken en die worden ondersteund
en ze doet het met liefdequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een 14 jarige met overgewicht, die rookt, zelf mag kiezen aan hete kachels te staan..... én daarin nog ondersteund worden door zijn moeder
![]()
Dat is kindermishandeling
Geef mij zo'n moederquote:
trustequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
trusten kokkie slaap
en morgen weer een beter nekkie
quote:
Jummiequote:
Gelukkig, dan heb je je hoofd ook nogquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig, dan heb je je hoofd ook nog
Welke dan, die op RTL5?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:41 schreef superkokje het volgende:
ff lekkere flauwe film kijkenhij blijft leuk, ondanks de hoofdrolspeelster
Leek mij niets, heb ik nog nooit gezien, dus maar even gezappedquote:
is wel leukquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leek mij niets, heb ik nog nooit gezien, dus maar even gezapped
Ow Matthew McConaughey is wel leukquote:
sarah jessica parker nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow Matthew McConaughey is wel leuk
Eenschquote:
alweerquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie, je moet je hek repareren, zit nu een gat in en daardoor worden de groentes vertrapt
Uurtje geleden, ontbrak zo'n stenen blok. Muis en ik hebben maar vast wat groente gered.quote:
heb je goed gedaan. ben de hele tijd aan het spelen geweest, niks gezien. na f5 zag ik hetquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uurtje geleden, ontbrak zo'n stenen blok. Muis en ik hebben maar vast wat groente gered.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je goed gedaan. ben de hele tijd aan het spelen geweest, niks gezien. na f5 zag ik het
geen probleem.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
Jij bedankt trouwens voor je hulp vandaag
Ik wilde je sms-sje sturen want is persoonlijkerquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wilde je sms-sje sturen want is persoonlijker
Alleen hadden ze ipv die griet Sandra Bullock moeten casten, was de film veel leuker gewordenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dus![]()
ik zei toch, blijft leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |