Ah, oké, nice. Dus nu beetje chillen daar? Lijkt me niet verkeerd.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik was hier voor mijn minor die ik binnen een paar weken moest halen. Heb het nu al gehaald en volgend weekend ben ik terug in Rotterdam.
Dit, leuk voor vakantie maar meer ook niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef krioro het volgende:
De VS. Leuk voor vakantie, maar daar hoef ik echt niet te wonen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:14 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oom had een gave foto van een zilverreiger gemaakt
Wat!? Ik wil daar echt wonenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef krioro het volgende:
Amerikanen komen altijd zo oppervlakkig over.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef krioro het volgende:
Ik moet zeggen, als ik geen familie in de VS zou hebben zouden wij niet elders dan NY geweest zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef krioro het volgende:
MW3 speel ik op de PS3, heb ook een 360.quote:
Beetje werken, beetje chillen. Ik probeer mijn kamergenoten over te halen om naar Disneyland te gaan maar de helft hier heeft hun minors nog niet gehaald dus ik ben best wel een buitenbeentje komende weekquote:Op zondag 12 februari 2012 21:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, oké, nice. Dus nu beetje chillen daar? Lijkt me niet verkeerd.
Ben je er ooit geweest? Volgens mij wordt er echt zo'n beeld van hen geschetst. De meeste Amerikanen die ik daar heb leren kennen waren echt heel tofquote:Op zondag 12 februari 2012 21:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Amerikanen komen altijd zo oppervlakkig over.
Same here en het is er gewoon mooiquote:Op zondag 12 februari 2012 21:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Volgens mij wordt er echt zo'n beeld van hen geschetst. De meeste Amerikanen die ik daar heb leren kennen waren echt heel tof
Staat op mijn must-see lijstje!quote:
Jaloersquote:
Daar wil ik ook nog een keer heenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Niemand van jullie ooit in Australië geweest, Melbourne of Sydney? Lijkt me veel toffer dan NY of LA
Mijn ouders hadden het erover. Dus wie weet ga ik daarheen aankomende zomer, hoop het echtquote:Op zondag 12 februari 2012 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Niemand van jullie ooit in Australië geweest, Melbourne of Sydney? Lijkt me veel toffer dan NY of LA
Fuck yea. Dat zou wel echt tof zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 21:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden het erover. Dus wie weet ga ik daarheen aankomende zomer, hoop het echt.
Anders gewoon weer in Marokko chillen, ben er al jaren niet meer geweest.
Naar Tasmaniëquote:Op zondag 12 februari 2012 21:27 schreef Juminelle het volgende:
Daar wil ik ook nog een keer heenMaar dan wil ik wel meer zien dan alleen Melbourne of Sydney.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 12-02-2012 21:33:22 ]Feyenoord Rotterdam
Is het zeker niet, moet alleen kijken wat ik ga doen komende weekquote:Op zondag 12 februari 2012 21:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, oké, nice. Dus nu beetje chillen daar? Lijkt me niet verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |