quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef Dhaha het volgende:
[..]
blijkbaar vindt 84% van de mensen het lekkerder dan iets anders
er komen 3 smaken in de winkel te liggen aarshoofdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:09 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Zullen we weer hetzelfde doen als in 2010? En net doen alsof we al bericht hebben ontvangen van Lays.
Heeej jongens... ik ben één van de acht smaken!!!! Zie hieronder de mail die ze stuurden:
==================================
Beste Smaakfinalist,
Je hebt deelgenomen aan de actie Lay’s Maak Je Smaak. Jij hebt toen de smaak “Kapsalon” ingezonden. 1 van de 8 finalisten die het nu tegen elkaar gaat opnemen is de smaak Kapsalon. Er zijn meerdere inzendingen in de smaakbucket "Kapsalon" en alle ingezonden smaken werden aan een jury voorgelegd op onweerstaanbaarheid, creativiteit & pakkendheid. Wanneer 1 smaak meerdere malen werd ingestuurd, heeft de jury de inzending beoordeeld op de motivatie waarom Lay’s deze smaak moest maken. Jouw toelichting vond de jury de beste in deze smaakbucket.
Wij willen jou in ieder geval bedanken voor jouw inzending! Nu gaat het volgende traject van start waarbij het Nederlands publiek mag stemmen op de acht finale smaken. Hieruit zullen de twee beste smaken overblijven en in de winkel komen te liggen. Zodra bekend is welke twee smaken de eindronde hebben bereikt zullen wij je weer op de hoogte brengen.
Indien je bijkomende vragen hebt, aarzel zeker niet ons te contacteren op (*mag ik niet vermelden*) of via email: (*mag ik ook niet vermelden*)
Met vriendelijke groet,
Lay’s Netherlands
Kan je ook kots eten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
wtf lees ik over ei citroen smaak? dat zou ik niet eens aan m'n hond willen voeren.
Onmogelijk!!! Of zijn er soms heel veel vrouwen stiekem gaan stemmen? Hebben ze tegenwoordig hierbij ook al stemrecht?!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:20 schreef TimKuik het volgende:
Toch wel bizar dat de smaak Bukakke chips (40%) het beter doet dan mijn Perenijs chips (31%)..
Mijn excuses je hebt gelijk ouwe smegmanus stemmer.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er komen 3 smaken in de winkel te liggen aarshoofd
Ja, sinds dat draadloze internet overal treedt dat steeds vaker op. Bovendien heb je van die slordige mannen die hun laptop dan even in de keuken achterlaten.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:03 schreef KAUWSTAAF het volgende:
[..]
Onmogelijk!!! Of zijn er soms heel veel vrouwen stiekem gaan stemmen? Hebben ze tegenwoordig hierbij ook al stemrecht?!
quote:Op zondag 11 maart 2012 09:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, sinds dat draadloze internet overal treedt dat steeds vaker op. Bovendien heb je van die slordige mannen die hun laptop dan even in de keuken achterlaten.
Als ik de post boven je zo lees merk ik echter dat het Lays commité veel waarde hecht aan alliteratiequote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik de post boven je zo lees merk ik echter dat het Lays commité veel waarde hecht aan alliteratie
Iemand heeft je idee al gejat.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:09 schreef KAUWSTAAF het volgende:
Zullen we weer hetzelfde doen als in 2010? En net doen alsof we al bericht hebben ontvangen van Lays.
Heeej jongens... ik ben één van de acht smaken!!!! Zie hieronder de mail die ze stuurden:
==================================
Beste Smaakfinalist,
Je hebt deelgenomen aan de actie Lay’s Maak Je Smaak. Jij hebt toen de smaak “Kapsalon” ingezonden. 1 van de 8 finalisten die het nu tegen elkaar gaat opnemen is de smaak Kapsalon. Er zijn meerdere inzendingen in de smaakbucket "Kapsalon" en alle ingezonden smaken werden aan een jury voorgelegd op onweerstaanbaarheid, creativiteit & pakkendheid. Wanneer 1 smaak meerdere malen werd ingestuurd, heeft de jury de inzending beoordeeld op de motivatie waarom Lay’s deze smaak moest maken. Jouw toelichting vond de jury de beste in deze smaakbucket.
Wij willen jou in ieder geval bedanken voor jouw inzending! Nu gaat het volgende traject van start waarbij het Nederlands publiek mag stemmen op de acht finale smaken. Hieruit zullen de twee beste smaken overblijven en in de winkel komen te liggen. Zodra bekend is welke twee smaken de eindronde hebben bereikt zullen wij je weer op de hoogte brengen.
Indien je bijkomende vragen hebt, aarzel zeker niet ons te contacteren op (*mag ik niet vermelden*) of via email: (*mag ik ook niet vermelden*)
Met vriendelijke groet,
Lay’s Netherlands
Waar haal je die?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:24 schreef themole het volgende:
[..]
Iemand heeft je idee al gejat.
[ afbeelding ]
Merk is Pirato, dus zal wss bij de Aldi te koop zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |