Johquote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef tochweerhenk het volgende:
LIGT TWENTE TROUWENS 1 WEDSTRIJD ACHTER?
JA!quote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef tochweerhenk het volgende:
LIGT TWENTE TROUWENS 1 WEDSTRIJD ACHTER?
Was gewoon een schwalbe, accepteer het en ga verder.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij raakte hem sowieso met zijn hand, volgens mij trok ie ook.
Wist ik niet.quote:
Schwalbe was de pingel echt wel hoor. Kleppen op?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef Stevenzenl het volgende:
Geen schwalbe van Dries, schei uit. Ook dat gerol en gekerm bij hem na die 2e overtreding van Saeijs vind ik een groot minpunt van hem
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef Stevenzenl het volgende:
Geen schwalbe van Dries, schei uit. Ook dat gerol en gekerm bij hem na die 2e overtreding van Saeijs vind ik een groot minpunt van hem
Achteraf, tot hoeveel jaar terug? Mag Ajax een boel puntne inleveren dankzij Suarezquote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was gewoon een schwalbe, accepteer het en ga verder.
Hoewel ik persoonlijk vind dat de KNVB daar voortaan ook wel rood voor achteraf mag geven. Misschien leren ze het dan eens af
Beter lezen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schwalbe was de pingel echt wel hoor. Kleppen op?
Ik ben er niet zeker van. Volgens mij trok Wormgoor hem aan zijn voet, maar ik ben er niet zeker van. Vanavond even goed terugkijken bij Studio Sport.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was gewoon een schwalbe, accepteer het en ga verder.
Hoewel ik persoonlijk vind dat de KNVB daar voortaan ook wel rood voor achteraf mag geven. Misschien leren ze het dan eens af
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schwalbe was de pingel echt wel hoor. Kleppen op?
Nee, tuurlijk niet. Dat moeten we helaas gewoon nemen. Maar gewoon, net zoals ze voetballers veroordelen op beeld materiaal. Hier ook Schwalbes bij betrekken. Zelfde regelsquote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achteraf, tot hoeveel jaar terug? Mag Ajax een boel puntne inleveren dankzij Suarez
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achteraf, tot hoeveel jaar terug? Mag Ajax een boel puntne inleveren dankzij Suarez
Ajax is niet kampioen geworden met Suarez dus het boeit geen flikker.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scheelt, PSV ook nog niet met Mertensquote:Op zondag 12 februari 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is niet kampioen geworden met Suarez dus het boeit geen flikker.
Nee, maar onderzoek dan wel ff of ajax nog wel Eredivisie mag spelenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is niet kampioen geworden met Suarez dus het boeit geen flikker.
En mag PSV wel eigenlijk kampioen worden?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar onderzoek dan wel ff of ajax nog wel Eredivisie mag spelen
Dat werden wij toch ook?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En mag PSV wel eigenlijk kampioen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |