Johquote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef tochweerhenk het volgende:
LIGT TWENTE TROUWENS 1 WEDSTRIJD ACHTER?
JA!quote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef tochweerhenk het volgende:
LIGT TWENTE TROUWENS 1 WEDSTRIJD ACHTER?
Was gewoon een schwalbe, accepteer het en ga verder.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij raakte hem sowieso met zijn hand, volgens mij trok ie ook.
Wist ik niet.quote:
Schwalbe was de pingel echt wel hoor. Kleppen op?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef Stevenzenl het volgende:
Geen schwalbe van Dries, schei uit. Ook dat gerol en gekerm bij hem na die 2e overtreding van Saeijs vind ik een groot minpunt van hem
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef Stevenzenl het volgende:
Geen schwalbe van Dries, schei uit. Ook dat gerol en gekerm bij hem na die 2e overtreding van Saeijs vind ik een groot minpunt van hem
Achteraf, tot hoeveel jaar terug? Mag Ajax een boel puntne inleveren dankzij Suarezquote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was gewoon een schwalbe, accepteer het en ga verder.
Hoewel ik persoonlijk vind dat de KNVB daar voortaan ook wel rood voor achteraf mag geven. Misschien leren ze het dan eens af
Beter lezen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schwalbe was de pingel echt wel hoor. Kleppen op?
Ik ben er niet zeker van. Volgens mij trok Wormgoor hem aan zijn voet, maar ik ben er niet zeker van. Vanavond even goed terugkijken bij Studio Sport.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was gewoon een schwalbe, accepteer het en ga verder.
Hoewel ik persoonlijk vind dat de KNVB daar voortaan ook wel rood voor achteraf mag geven. Misschien leren ze het dan eens af
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schwalbe was de pingel echt wel hoor. Kleppen op?
Nee, tuurlijk niet. Dat moeten we helaas gewoon nemen. Maar gewoon, net zoals ze voetballers veroordelen op beeld materiaal. Hier ook Schwalbes bij betrekken. Zelfde regelsquote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achteraf, tot hoeveel jaar terug? Mag Ajax een boel puntne inleveren dankzij Suarez
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achteraf, tot hoeveel jaar terug? Mag Ajax een boel puntne inleveren dankzij Suarez
Ajax is niet kampioen geworden met Suarez dus het boeit geen flikker.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scheelt, PSV ook nog niet met Mertensquote:Op zondag 12 februari 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is niet kampioen geworden met Suarez dus het boeit geen flikker.
Nee, maar onderzoek dan wel ff of ajax nog wel Eredivisie mag spelenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is niet kampioen geworden met Suarez dus het boeit geen flikker.
En mag PSV wel eigenlijk kampioen worden?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar onderzoek dan wel ff of ajax nog wel Eredivisie mag spelen
Dat werden wij toch ook?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En mag PSV wel eigenlijk kampioen worden?
Nope, nooit. Net als Ajaxquote:Op zondag 12 februari 2012 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En mag PSV wel eigenlijk kampioen worden?
Ach, hij liet weer zien nog steeds een vervelend rattenjong te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:39 schreef Gramulanion het volgende:
Nog steeds janken over Suarez, dan mag je wel stellen dat je hebt gefaald in het leven.
Kinderachtig, Ghana had daar moeten winnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ach, hij liet weer zien nog steeds een vervelend rattenjong te zijn.
Desondanks was het tegen Ghana wel een bazenactie van hem.
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kinderachtig, Ghana had daar moeten winnen.
Eens, maar als je zo naar de halve finale kan, tja..quote:Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Doen se toch nooit in Eindhoven?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef Rabieluh het volgende:
Publiek mag wel ff wat geluid gaan maken.
Nee ze hadden die strafschop moeten benutten. Daarbij is dit wel een vrij treurige discussie een ruim jaar na zijn vertrek.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
quote:
Ik zei dat we sowieso een tegen goal kregen.quote:
okquote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind PSV wel het meest complete team van de topclubs, moet ik zeggen. Ajax kampt dan wel met onevenredig veel blessures, maar Twente en AZ vind ik onderdoen voor PSV qua selectie.
Zo denken.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ze hadden die strafschop moeten benutten. Daarbij is dit wel een vrij treurige discussie een ruim jaar na zijn vertrek.
Gemeentegeld bedoel je!?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
In Eindhoven regent het krantensnippers zo te zien?
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
JAJAJAJAJJA GET GAAT GOG GEBEUREN GONGENS
Ik niet van Ok.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rutten zal Derijck naderhand wel flink afbranden om dit doelpunt.
[..]
Ok houd ook van jou.
Jep, al staat het achterin nu beter dan mét Mano.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rutten zal Derijck naderhand wel flink afbranden om dit doelpunt.
[..]
Ok houd ook van jou.
Elke wedstrijd maar 1 tegengoal teken ik voor.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:43 schreef tochweerhenk het volgende:
PSV wordt nooit landskampioen zo.
neequote:Op zondag 12 februari 2012 15:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit was mijn spreekbeurt. Nog vragen?
1 tegen en 4 voor, dan ben je nog wel een keer kampioen jaquote:Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke wedstrijd maar 1 tegengoal teken ik voor.
en psv telkens 0x scoort.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord won dan ook van PSV en Ajaxquote:Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Feijenoord had zelfs geen tegengoal thuis tegen de graafschap...
Voor wie ben jij nou eigenlijk?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord won dan ook van PSV en Ajax
over 2 weken PSV - Feijenoordquote:Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord won dan ook van PSV en Ajax
En zelf geen goals?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoordquote:Op zondag 12 februari 2012 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor wie ben jij nou eigenlijk?
OHquote:
Wedstrijd is nog niet voorbijquote:Op zondag 12 februari 2012 15:45 schreef Buitendam het volgende:
Een doelsaldo van +3 is eigenlijk niet genoeg tegen de Graafschap.
Dat is zo, maar d'r mag wel even gas worden gegeven.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wedstrijd is nog niet voorbij
Eensquote:Op zondag 12 februari 2012 15:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is zo, maar d'r mag wel even gas worden gegeven.
Dat slaat nergens op, je eigen team moet presteren.quote:
Eens, maar het helpt Feyenoord in de ranglijst als RKC goed presteerdquote:Op zondag 12 februari 2012 15:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, je eigen team moet presteren.
Waarom dan? Ik zou het als Psv lekker rustig uitspelen met deze week een reis/wedstrijd naar Turkije voor de boeg.quote:
Om ervoor te zorgen dat Twente ons niet meer voorbij kan op doelsaldoquote:Op zondag 12 februari 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik zou het als Psv lekker rustig uitspelen met deze week een reis/wedstrijd naar Turkije voor de boeg.
Ja... zo ken ik er nog een paar. Nee ik begrijp prima als Rutten het dichtgooit en de wedstrijd rustig uit wil spelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat Twente ons niet meer voorbij kan op doelsaldo
Van 1 naar 6 is hogerop?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Kan die Strootman niet een stapje hogerop? Ajax of zo?
1. PSVquote:Op zondag 12 februari 2012 15:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Kan die Strootman niet een stapje hogerop? Ajax of zo?
En verdiend ook het meest .quote:Op zondag 12 februari 2012 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die man kan het niveau van PSV gewoon niet aan
rechtsbovenquote:
Ruttens vrouw is er blij mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is de aanhanger achter de auto die Rutten heet he
De 4-4 hangt in de luchtquote:
In je dromen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay voor Driesje
Ritzmaier voor Labyad
Oké, scoreverloop had ik foutquote:Op zondag 12 februari 2012 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Totale dominatie van PSV, 1-0 maken, tegenstander laten komen, 62e minuut: Willems <-> Bouma, 75e minuut: Matavz <-> vennegoor, 85e minuut: tegenstander maakt gelijk.
Vreemd genoeg, nu wel ja. Met 10 tegen 11quote:Op zondag 12 februari 2012 15:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe gaat het bij RKC - Heerenveen?
RKC beter?
Rutten is echt te voorspelbaar voor worden.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, scoreverloop had ik fout
Maar de wissel op de minuut af
Inddquote:Op zondag 12 februari 2012 15:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rutten is echt te voorspelbaar voor worden.
Tegenstanders hoeven dit ook nooit te analyseren.
4-1quote:
Nicequote:Op zondag 12 februari 2012 15:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vreemd genoeg, nu wel ja. Met 10 tegen 11
In zoverre, ze maken het niet af. Nu al een kans of 4 verprutst.quote:
tja europa league je moet energie overhoudenquote:
Hmm volgens Telesport heeft RKC 12 doelpogingen en Heerenveen 7quote:Op zondag 12 februari 2012 15:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In zoverre, ze maken het niet af. Nu al een kans of 4 verprutst.
En weer geel, Roorde dit keer... Weer terecht
Ik ga het ook niet uittellen...quote:Op zondag 12 februari 2012 15:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hmm volgens Telesport heeft RKC 12 doelpogingen en Heerenveen 7
Lijkt wel de ArenA iddquote:Op zondag 12 februari 2012 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
Jezus, zelfs op een begrafenis is er meer sfeer
Originele post, wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
Jezus, zelfs op een begrafenis is er meer sfeer
Moet jij niet naar de Kuip?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, zelfs Ajax supporters zijn beter dan dat volk in Eindhoven
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:02 schreef Whiteguy het volgende:
73e min geworden... wie zat er het dichtst bij?
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Totale dominatie van PSV, 1-0 maken, tegenstander laten komen, 62e minuut: Willems <-> Bouma, 75e minuut: Matavz <-> vennegoor, 85e minuut: tegenstander maakt gelijk.
Voor mooie combinaties en goals?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:03 schreef DS4 het volgende:
*Pfffff*
Waarom zit ik nog te kijken naar psv?
Dan mag je wel een toontje lager zingen over mensen die wel de moeite nemen om met dit weer naar het stadion te gaan, denk ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben fan, geen supporter. Thuis kijken en juichen is genoeg voor mij
Als Depay weg gaat, dan snap ik het ook nog.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:04 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik snap dit echt niet hoor, geef dan godverdomme de jeugd even wat speeltijd.
Dat zeggen wij elke wedstrijd waarin PSV gewoon beter is.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:04 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik snap dit echt niet hoor, geef dan godverdomme de jeugd even wat speeltijd.
Ik zie niet in waarom.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan mag je wel een toontje lager zingen over mensen die wel de moeite nemen om met dit weer naar het stadion te gaan, denk ik.
Kritiek uiten op anderen, terwijl je zelf niet eens je eigen club gaat supporten. Het heeft iets sneus over zich heen hangen.quote:
Dat was de eerste helft...quote:
Die staat uit...quote:Anders zet je de TV toch uit?
PSV wel, Rutten niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:04 schreef Snuf. het volgende:
Het is wel duidelijk dat PSV niet zo graag jeugdspelers door laat komen
Daarom moet Advocaat ook niet komen.quote:
van Gaalquote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom moet Advocaat ook niet komen.
Mag jij vinden. Ik vind het publiek in Eindhoven gewoon een crime om bij een wedstrijd te hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kritiek uiten op anderen, terwijl je zelf niet eens je eigen club gaat supporten. Het heeft iets sneus over zich heen hangen.
Ik vindtquote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mag jij vinden. Ik vindt het publiek in Eindhoven gewoon een crime om bij een wedstrijd te hebben.
Dus een filmcriticus moet ook producent zijn, en een culinair recensent moet een michelin ster hebben?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kritiek uiten op anderen, terwijl je zelf niet eens je eigen club gaat supporten. Het heeft iets sneus over zich heen hangen.
Die wisselt Robben voor Bosvelt.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom moet Advocaat ook niet komen.
En dat voor een redactielid van de frontpage.quote:
Mag ik de dyslexie kaart spelen?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
En dat voor een redactielid van de frontpage.
Dat zei je al, ja. Comfortabel op de bank bij zo'n 21 graden kritiek uiten op publiek dat met -2 niet genoeg herrie maakt naar jou mening.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mag jij vinden. Ik vindt het publiek in Eindhoven gewoon een crime om bij een wedstrijd te hebben.
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Dus een filmcriticus moet ook producent zijn, en een culinair recensent moet een michelin ster hebben?
Ik hoop dat Vitesse wint.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop op een mooie wedstrijd.
quote:
Achja. Ik neem mensen die zelf nooit naar een wedstrijd gaan, maar wel kritiek uiten op het publiek niet serieus.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je later groot bent snap je het wellicht.
Lijkt me sterk, maar goed.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je later groot bent snap je het wellicht.
Toch vreemd dat het op alle andere velden wel kan. Enkel door het PSV publiek nietquote:Op zondag 12 februari 2012 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zei je al, ja. Comfortabel op de bank bij zo'n 21 graden kritiek uiten op publiek dat met -2 niet genoeg herrie maakt naar jou mening.
Dat zal ze leren.
Tsja hoe is het in de Jupiler League?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:11 schreef Snuf. het volgende:
Zelfs bij Almere City FC is er meer sfeer dan bij PSV.
Bizar. Maar geef anders zelf het goeie voorbeeld?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, maar goed.
[..]
Toch vreemd dat het op alle andere velden wel kan. Enkel door het PSV publiek niet
Altijd een feestquote:Op zondag 12 februari 2012 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja hoe is het in de Jupiler League?
Dat doet het Feyenoord publiek week in, week uit. Ook bij -12quote:Op zondag 12 februari 2012 16:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bizar. Maar geef anders zelf het goeie voorbeeld?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 12 februari 2012 16:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat doet het Feyenoord publiek week in, week uit. Ook bij -12
Pochen met het trouwe Feyenoord publiek, maar zelf op de bank zittenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat doet het Feyenoord publiek week in, week uit. Ook bij -12
En nu is hij stil.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pochen met het trouwe Feyenoord publiek, maar zelf op de bank zitten
3-2.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:17 schreef Rabieluh het volgende:
Naja, zal wel 4-2 worden, gaat 't publiek weer fluiten, op naar de volgende wedstrijd, hopen dat Feyenoord - Vitesse wat meer vuurwerk gaat opleveren, ik gok van wel.
Ze hebben Reisquote:Op zondag 12 februari 2012 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vitesse heeft totaal geen scorend vermogen nu. 4-1, trust me.
Die zit heel de tijd tegen de zijlijn aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot Tyton roet in het eten gooide, PSV Reis hielp en Reis daarna een grote middelvinger naar PSV opstak.quote:
Nee volgende weekquote:Op zondag 12 februari 2012 16:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is Bony weer terug bij Vitesse vandaag?
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nja dit is afgelopen
1ste helft
2de helft
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nja dit is afgelopen
1ste helft
2de helft
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Hopen dat Feyenoord en Twente vanaf nu alles verliezen.
Nee hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:23 schreef Snuf. het volgende:
Oh wat zou het prachtig zijn als Heerenveen kampioen wordt
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:23 schreef Snuf. het volgende:
Oh wat zou het prachtig zijn als Heerenveen kampioen zou worden
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:23 schreef Snuf. het volgende:
Zou wel lachen zijn. feijenoord, Heerenveen, AZ of Twente kan ik allemaal wel waarderen.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:23 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:24 schreef Slobeend het volgende:
Gelukkig heb ik Vennegoor nog wat minuten zien spelen. Zelfs op zijn leeftijd nog een fenomeen.
Nounou, ik vond er weinig bijzonders aan.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:24 schreef Slobeend het volgende:
Gelukkig heb ik Vennegoor nog wat minuten zien spelen. Zelfs op zijn leeftijd nog een fenomeen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:24 schreef Slobeend het volgende:
Bouma nog zo éénquote:Op zondag 12 februari 2012 16:24 schreef Slobeend het volgende:
jaquote:Op zondag 12 februari 2012 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
1. PSV
2. AZ
3. SC Heerenveen
4. Feyenoord
5. FC Twente
6. Ajax
Goede eindstand dit.
Heb liever AZ en Feyenoord omgedraaidquote:Op zondag 12 februari 2012 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
1. PSV
2. AZ
3. SC Heerenveen
4. Feyenoord
5. FC Twente
6. Ajax
Goede eindstand dit.
Eens.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
1. PSV
2. AZ
3. SC Heerenveen
4. Feyenoord
5. FC Twente
6. Ajax
Goede eindstand dit.
Aanpassinkje:quote:Op zondag 12 februari 2012 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
1. PSV
2. AZ
3. SC Heerenveen
4. Feyenoord
5. FC Twente
6. Ajax
Goede eindstand dit.
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanpassinkje:
1. Heerenveen/Fey/Aja
5 HEE/FEY/AJA
6 HEE/FEY/AJA
Whut?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanpassinkje:
1. Heerenveen/Fey/Aja
2 Twente
3 PSV
4 AZ
5 HEE/FEY/AJA
6 HEE/FEY/AJA
Alleen PSV en Ajax gun ik het niet, voor de rest maakt het me niks uitquote:Op zondag 12 februari 2012 16:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn. feijenoord, Heerenveen, AZ of Twente kan ik allemaal wel waarderen.
Klopt, was knap waardeloos. Maja 3 puntenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, maar de tweede helft ging nergens over
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Saillant detail... Dost weer niet gescoord...
hehe. Wel het zelfde. Arrogantie van Ajax en jarenlange minimale spel van PSV. Beter eens weer een outsider kampioenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alleen PSV en Ajax gun ik het niet, voor de rest maakt het me niks uit
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1. FC Twente
2. PSV
3. AZ
4. Feyenoord
5. SC Heerenveen
18. Ajax
BMI.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
Give it up fooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrr:
BRUNO MARTINS INDI
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daayum kijk die geile boi danquote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
BRUNO MARTINS INDI
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
BRUNO MARTINS INDI
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pikzwart die manquote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
BRUNO MARTINS INDI
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()