Is er toevallig iemand die ervaring heeft met het met spoed aanvragen van een definitieve teruggave?
Het probleem ligt nl. als volgt;
Ik werk al jaren bij hetzelfde bedrijf en aangezien ik geen grandioze sommen spaargeld, specifieke aftrekposten of een eigen woning bezit komt mijn belastingaanslag elk jaar netjes op nul uit.
Nu was ik vorig jaar mijn DIG-ID

wachtwoord kwijt/vergeten en heb toen na het invullen van het digitale belastingprogramma de gegevens uiteindelijk niet verstuurd. Inmiddels ben ik bezig met het kopen van een woning en ik moet daarvoor een definitieve aanslag 2010 overleggen.
Zoals je begrijpt heb ik deze aanslag dus niet. Ik heb uiteindelijk wel een week of 2 geleden de aangifte van zowel 2010 als 2011 digitaal opgestuurd naar de belastingdienst (kwam beide op 0 uit). Ook heb ik mijn aangifte over 2010, enkele salarisstroken en mijn jaaropgave 2010 aan de hypotheekverstrekker verstuurd maar men blijft wijzen op die definitieve teruggave..
(En ja; ik had natuurlijk ook al bedacht dat ik even moet bellen met de belastingdienst, maar aangezien het vandaag zondag is dacht ik; het is een vraag op Fok! waard!

)