abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 5 september 2000 @ 11:34:38 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_326599
In navolging van Zusje's topic over wat je allemaal vertelt op Fok!, is er iets dat je noit zou vertellen? Ikzelf vertel bv liever niet over mijn onbeantwoorde liefde voor een klasgenoot tijdens mijn Havo periode. Ze heet Susan en viel alleen op kakkers. Ik heb toch een kans op gewaagd en haar rozen gestuurd. Eerst anoniem, daarna met mijn naam. Ik dacht, ik moet de stap wagen. Met als gevolg dat heel haar vriendenkring wist van mijn verliefdheid op haar. Het was toch een soort van afgang waar ik liever niet over praat.

Hebben jullie ook dergelijke ervaringen?

pi_326602
Je hebt het nu dus toch verteld

Ik heb genoeg dingen die ik nooit zou vertellen, en tsja..kan het ook niet noemen dus

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_326609
Ik vertel zelf liever niet over mijn pedofiele neigingen

* Voordat ik wordt geband, bedreigd, in elkaar geslagen of wat dan ook; I AM JUST KID-DING!!

pi_326614
quote:
Op 05 september 2000 11:40 schreef $tranger het volgende:
Even aan mirrorman vragen of dit soort grappen mogen...
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  Redactie Frontpage dinsdag 5 september 2000 @ 11:45:38 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_326615
quote:

* Voordat ik wordt geband, bedreigd, in elkaar geslagen of wat dan ook; I AM JUST KID-DING!!

Jaja
quote:
Welkom op mijn website. Speciaal voor Jojanneke een mooi kleurtje. Op deze site is nog maar weinig te vinden, omdat ik nog bezig ben met mijn 'grote' site.
pi_326619
quote:
* I AM JUST KID-DING!!
pi_326634
quote:
Op 05 september 2000 11:45 schreef SunChaser het volgende:
Welkom op mijn website. Speciaal voor Jojanneke een mooi kleurtje. Op deze site is nog maar weinig te vinden, omdat ik nog bezig ben met mijn 'grote' site
Ze heet GVD Joanneke, is over typen nou zo moeilijk?? En wat is de grap hiervan?

Oh, ik zie het al, komt van SunChaser, allemaal ff lachen

Redactie Frontpage dinsdag 5 september 2000 @ 12:00:49 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_326640
quote:
Op 05 september 2000 11:56 schreef $tranger het volgende:

Oh, ik zie het al, komt van SunChaser, allemaal ff lachen

Zegt $stranger met zijn pedo-humor.

*naam-edit*

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 05-09-2000 12:05]

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 september 2000 @ 12:09:13 #9
862 Arcee
Look closer
pi_326647
quote:
Op 05 september 2000 11:34 schreef SunChaser het volgende:
Het was toch een soort van afgang waar ik liever niet over praat.
Vtel, vtel!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_326649
Dat ga ik hier niet vertellen anders heb ik het wel verteld op Fok!
  dinsdag 5 september 2000 @ 12:20:03 #11
4605 KingShakur
back.... really...
pi_326651
Ik kan echt niks bedenken wat ik niet wil of durf te vertellen....
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_326653
quote:
Op 05 september 2000 12:00 schreef SunChaser het volgende:
Zegt $stranger met zijn pedo-humor.
Heeft tenminste een van ons beiden nog enige vorm van humor

Doet ie een edit en laat ie me naam nog verkeerd staan. Misschien nog een leuk berichtje voor dit topic: ik kan geen dingen overtypen, is te moeilijk voor me.

Redactie Frontpage dinsdag 5 september 2000 @ 12:27:04 #13
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_326659
quote:
Op 05 september 2000 12:22 schreef $tranger het volgende:
ik kan geen dingen overtypen, is te moeilijk voor me.
Of ik vind het niet zo boeiend om jouw naam goed te schrijven, dat kan ook natuurlijk.
  FOK!fossiel dinsdag 5 september 2000 @ 12:53:25 #14
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_326694
Dingen die niet alleen mij aangaan en toch vrij persoonlijk is. Dus ook bijvoorbeeld veel dingen over sex (behalve de 'algemene' dingen), maar ook dingen waar bijvoorbeeld ik ook heel wat mee te maken heb maar het echt iets is van mijn vriendin of vrienden. Dat kan ik niet maken om het op internet te zetten. Om ff een richting aan te geven: als bijvoorbeeld z'n fiets kapot is gegaan. Maar dan in 10x ergere vorm zeg maar.

En verder zou ik nooit mijn pincode vertellen

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_326704
quote:
Op 05 september 2000 12:27 schreef SunChaser het volgende:
Of ik vind het niet zo boeiend om jouw naam goed te schrijven, dat kan ook natuurlijk.
Ooh, jij bent zo een mannetje dat alles half doet. Heb je weleens geprobeerd een schuurtje te bouwen of zoiets? Is kut he, zonder dak.

En als je het niet boeiend vind om naam, waarom doe je er dan zo en zo nog moeite voor, en edit je het zelfs ook nog eens!?

Zal wel weer een vorm van humor zijn voor jou (helaas niet voor anderen).

pi_326720
Ik zou hier dus nooit gaan praten over problemen in mijn relatie, karaktereigenschappen van mijn lief die ik minder vind, ons actieve seksleven en dat soort dingen. Gewoon omdat het jullie niets aangaat en als ik iets te klagen heb dat ik dan naar mijn lief ga. Ik wil niet dat hij het zomaar opeens leest op Fok!
pi_326725
Niemand op Internet weet dat ik van mijn 8e t/m mijn 17e gepest/genegeerd ben. Dat is ook een grote factor die heeft meegewerkt aan mijn borderline. vandaar dat mensen soms onterecht oordelen.
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_326748
Zo'n leuk meisje pesten, waarom??
  dinsdag 5 september 2000 @ 13:55:23 #19
2519 Catkin
een heel onschuldig meisje....
pi_326809
Er zijn zat dingen die ik hier nooit neer zou zetten (deze kunnen verschillende redenen hebben waarom ik het hier niet neer zou zetten!)... Verder zijn er ook dingen die ik best zou vertellen maar waar ik nog niet aan ben toegekomen of die er nog nooit toe gedaan hebben!
You know everything about her, but don't know her at all!
  dinsdag 5 september 2000 @ 14:45:14 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_326907
Als ik hier anoniem zou zijn, zou ik alles posten...Maar ik hang hier nu al zo'n 2 maanden zeer veel uurtjes per week rond, en mensen kennen mij. Jammer voor de mensjes, maar ik ben nu een stuk geslotener...Dat delen van speciale dingen doe ik wel one-on-one in een chat of ICQ ofzo...Alles wat achter me is en ik heb afgesloten is voor iedereen beschikbaar, mocht ik het nodig vinden om het te delen...En serieuze dingen die tussen mij en andere Fok!kers spelen, daar heb ik ook geen behoefte aan om die tentoon te stellen...Behalve als het iets onbenulligs is dat op Onzin! thuishoort...
pi_326964
Ik heb hetzelfde als twi ongeveer, ik ben, omdat ik hier tot regelmatig kom en naar een meeting ben geweest een stukje van m'n anonomiteit kwijt.

Het is ook een aparte gewaarwording als je collega's ook #fok en het forum ontdekken.

Dat weerhoud me er van om op bepaalde dingen hier op het forum te plaatsen (Jammer jongens )

Tijd voor een kloon...

dinsdag 5 september 2000 @ 15:27:13 #22
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_326979
Kan me inderdaad bij twi en zovty aansluiten. Ik ben nog hartstikke anoniem (ben ook nog nooit naar een meeting geweest) en bekenden van mij komen niet op het forum. Het is dus voor mij heel makkelijk om heel veel kwijt te kunnen hier. Er is een iemand die weet dat ik hier vaak kom, maar ja die weet toch al alles van mij en leest hier niks nieuws over mij (want ja, er staan hier toch wel behoorlijk precaire dingen over mijzelf)
Door de anonimiteit is dit eigenlijk een heel makkelijke uitlaatklep voor mij geworden. En eigenlijk vind ik het wel lekker om dat zo te houden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 5 september 2000 @ 15:30:33 #23
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_326985
Hmmmm..... ik vertel vrij veel geloof ik..niet omdat ik wil dat andere het weten maar misschien dat andere zoiets hebben van goh..jij ook..es ff kletsen of raad vragen ofzo..

Zijn natuurlijk wel dingen die ik niet ga posten..o.a. over het feit dat... hehehe vette pech

Ach zijn wel mensen die heel veel van me weten hier. maar die houden het voor zich en dat geldt ook over wat ik over anderen zou kunnen weten or whatever. kijk dat zijn redelijk onanonieme gesprekken.

Fok posts worden door ikweetniehoeveel mensen gelezen...is toch anders.

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
  dinsdag 5 september 2000 @ 16:37:58 #24
467 Creep
Here we go again!
pi_327115
* Creep weet heel goed wat hij wel en niet post, maar zegt het niet..

Ik heb nog de illusie dat ik hier redelijk anoniem ben, maar hoe lang nog ?? Ik zal vast niet de enige zijn die deze site kent

Aan de andere kant het is ook zo ontzettend krom om hier meer te posten dan anderen irl van je mogen weten.

* Creep heeft eigenlijk best ontwijkend zitten antwoorden...

dinsdag 5 september 2000 @ 17:00:14 #25
3498 Barb
Graduated Fool
pi_327166
quote:
Op 05 september 2000 15:17 schreef zovty het volgende:

Het is ook een aparte gewaarwording als je collega's ook #fok en het forum ontdekken.

Dat weerhoud me er van om op bepaalde dingen hier op het forum te plaatsen (Jammer jongens )

Precies de reden waarom ik vrienden en studiegenoten niet vertel waar ik post. Doe het altijd heel vaag op "oh gewoon, een of andere jongerensite".

Twi schreef:
Dat delen van speciale dingen doe ik wel one-on-one in een chat of ICQ ofzo...Alles wat achter me is en ik heb afgesloten is voor iedereen beschikbaar, mocht ik het nodig vinden om het te delen...En serieuze dingen die tussen mij en andere Fok!kers spelen, daar heb ik ook geen behoefte aan om die tentoon te stellen
[/quote]

Heb ik precies hetzelfde, echt belangrijke zaken bepraat ik wel in privé en dan nog maar met enkele mensen. Wat allemaal op het forum over me staat, is geen geheim, is vaak mijn mening over iets. Topics die op een of andere manier van toepassing op mij of mijn gevoelens of mijn situatie zijn, daar post ik niet in. Wordt dan net even wat te persoonlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 05-09-2000 17:01]

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')