Hebben jullie ook dergelijke ervaringen?
Ik heb genoeg dingen die ik nooit zou vertellen, en tsja..kan het ook niet noemen dus
* Voordat ik wordt geband, bedreigd, in elkaar geslagen of wat dan ook; I AM JUST KID-DING!!
quote:Even aan mirrorman vragen of dit soort grappen mogen...
Op 05 september 2000 11:40 schreef $tranger het volgende:
Ik vertel zelf liever niet over mijn pedofiele neigingen
quote:Jaja
Op 05 september 2000 11:40 schreef $tranger het volgende:
Ik vertel zelf liever niet over mijn pedofiele neigingen* Voordat ik wordt geband, bedreigd, in elkaar geslagen of wat dan ook; I AM JUST KID-DING!!
quote:
Welkom op mijn website. Speciaal voor Jojanneke een mooi kleurtje. Op deze site is nog maar weinig te vinden, omdat ik nog bezig ben met mijn 'grote' site.
quote:Ze heet GVD Joanneke, is over typen nou zo moeilijk?? En wat is de grap hiervan?
Op 05 september 2000 11:45 schreef SunChaser het volgende:
Welkom op mijn website. Speciaal voor Jojanneke een mooi kleurtje. Op deze site is nog maar weinig te vinden, omdat ik nog bezig ben met mijn 'grote' site
Oh, ik zie het al, komt van SunChaser, allemaal ff lachen
quote:Zegt $stranger met zijn pedo-humor.
Op 05 september 2000 11:56 schreef $tranger het volgende:Oh, ik zie het al, komt van SunChaser, allemaal ff lachen
*naam-edit*
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 05-09-2000 12:05]
quote:Vtel, vtel!
Op 05 september 2000 11:34 schreef SunChaser het volgende:
Het was toch een soort van afgang waar ik liever niet over praat.
quote:Heeft tenminste een van ons beiden nog enige vorm van humor
Op 05 september 2000 12:00 schreef SunChaser het volgende:
Zegt $stranger met zijn pedo-humor.
Doet ie een edit en laat ie me naam nog verkeerd staan. Misschien nog een leuk berichtje voor dit topic: ik kan geen dingen overtypen, is te moeilijk voor me.
quote:Of ik vind het niet zo boeiend om jouw naam goed te schrijven, dat kan ook natuurlijk.
Op 05 september 2000 12:22 schreef $tranger het volgende:
ik kan geen dingen overtypen, is te moeilijk voor me.
En verder zou ik nooit mijn pincode vertellen
quote:Ooh, jij bent zo een mannetje dat alles half doet. Heb je weleens geprobeerd een schuurtje te bouwen of zoiets? Is kut he, zonder dak.
Op 05 september 2000 12:27 schreef SunChaser het volgende:
Of ik vind het niet zo boeiend om jouw naam goed te schrijven, dat kan ook natuurlijk.
En als je het niet boeiend vind om naam, waarom doe je er dan zo en zo nog moeite voor, en edit je het zelfs ook nog eens!?
Zal wel weer een vorm van humor zijn voor jou (helaas niet voor anderen).
Het is ook een aparte gewaarwording als je collega's ook #fok en het forum ontdekken.
Dat weerhoud me er van om op bepaalde dingen hier op het forum te plaatsen (Jammer jongens )
Tijd voor een kloon...
Zijn natuurlijk wel dingen die ik niet ga posten..o.a. over het feit dat... hehehe vette pech
Ach zijn wel mensen die heel veel van me weten hier. maar die houden het voor zich en dat geldt ook over wat ik over anderen zou kunnen weten or whatever. kijk dat zijn redelijk onanonieme gesprekken.
Fok posts worden door ikweetniehoeveel mensen gelezen...is toch anders.
Ik heb nog de illusie dat ik hier redelijk anoniem ben, maar hoe lang nog ?? Ik zal vast niet de enige zijn die deze site kent
Aan de andere kant het is ook zo ontzettend krom om hier meer te posten dan anderen irl van je mogen weten.
* Creep heeft eigenlijk best ontwijkend zitten antwoorden...
quote:Precies de reden waarom ik vrienden en studiegenoten niet vertel waar ik post. Doe het altijd heel vaag op "oh gewoon, een of andere jongerensite".
Op 05 september 2000 15:17 schreef zovty het volgende:Het is ook een aparte gewaarwording als je collega's ook #fok en het forum ontdekken.
Dat weerhoud me er van om op bepaalde dingen hier op het forum te plaatsen (Jammer jongens
)
Twi schreef:
Dat delen van speciale dingen doe ik wel one-on-one in een chat of ICQ ofzo...Alles wat achter me is en ik heb afgesloten is voor iedereen beschikbaar, mocht ik het nodig vinden om het te delen...En serieuze dingen die tussen mij en andere Fok!kers spelen, daar heb ik ook geen behoefte aan om die tentoon te stellen
[/quote]
Heb ik precies hetzelfde, echt belangrijke zaken bepraat ik wel in privé en dan nog maar met enkele mensen. Wat allemaal op het forum over me staat, is geen geheim, is vaak mijn mening over iets. Topics die op een of andere manier van toepassing op mij of mijn gevoelens of mijn situatie zijn, daar post ik niet in. Wordt dan net even wat te persoonlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 05-09-2000 17:01]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |