Tot ze weer eens eruit geschopt worden...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Teringjantje, Mega Toby zijn iig terug,.
Ben benieuwd wanneer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot ze weer eens eruit geschopt worden...
Goed, goedquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ meer kansen. Maar excelsior houdt nog vol
Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Zowel geen chips als bier in huis net nu Ajax een keer 's avonds speelt.Gelukkig nog bananenschuimpjes van vrijdag over.
Hoop eerlijk gezegd op niet. Vind het eeen beetje tever gaan om iemand aan een blessure te helpenquote:
tegenwoordig schopt iedereen elkaar graag.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoop eerlijk gezegd op niet. Vind het eeen beetje tever gaan om iemand aan een blessure te helpen
Ik weet hetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tegenwoordig schopt iedereen elkaar graag.
Zoveel waarheid in deze postquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Excelsior mag er wel 1tje maken hoor.
Zou niet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou lachen zijn geweest als martens nog miste, Die commentator zat al van dat ie al zat.
Ditquote:
was een mooie goalquote:
quote:
Ik vind hem eigenlijk beter dan Musaquote:
Musa draaft alleen maar door het veld en is alleen nuttig voor de counter.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:20 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk beter dan Musa
Doet echt alles verkeerd bij die actie.quote:
quote:
Compleet de weg kwijt na het pak slaag van Twente en RKCquote:
Vrij baan dus voor PSV volgende weekquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Compleet de weg kwijt na het pak slaag van Twente en RKC
Spijtig voor AZ inderdaad, snap voor de rest niet dat dat een Ajacied interesseert.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrij baan dus voor PSV volgende week
Zul je zien dat ze dan ineens weer gaan vlammen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrij baan dus voor PSV volgende week
Ja, maar dit is wel heel erg. Lijkt wel een totale ineenstorting daar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Compleet de weg kwijt na het pak slaag van Twente en RKC
Typisch welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze dan ineens weer gaan vlammen.
Tadic moet snel het zinkende schip verlatenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel heel erg. Lijkt wel een totale instorting daar.
Die presteert ook nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tadic moet snel het zinkende schip verlaten
Ja, maar of ie dan aan boord moet stappen bij dat andere zwalkende schip genaamd Ajax?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tadic moet snel het zinkende schip verlaten
Jepquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze dan ineens weer gaan vlammen.
Ligt eraan welke club ie kiest.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar of ie dan aan boord moet stappen bij dat andere zwalkende schip genaamd Ajax?
Misschien zijn ze al onderweg en pakken ze een hotelletje?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12:30 al hé. Ben benieuwd hoelaat die bus van PSV vertrekt dan sodemieters
Dat is ook een beetje overdreven..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef bianconeri het volgende:
Huistra![]()
Waardeloze flut trainer maakt onze mooie club kapot!!!!
Hij roept dat dag en nacht hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje overdreven..
Ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:38 schreef RvLaak het volgende:
Vraagje, staat Vermeer weer onder de lat?
Overdreven?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje overdreven..
Danny is weg dus Frank mag weer de opstelling zelf bepalenquote:
En zijn pareltje is plotseling ook verdwenen uit de basisquote:
Jep.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb hij z'n zoon ook meegenomen dan?
Blijf jij nou maar lekker in de PD topicquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Kijk die vertongen dan, zo'n kop wil jet liefst eraf schieten. Arrogante blik
Moet toch wel bij de club passenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Kijk die vertongen dan, zo'n kop wil jet liefst eraf schieten. Arrogante blik
hihi.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer, was zo'n goede speler.... Voor de tegenstander
NAC is ook in diepe rouw.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer, was zo'n goede speler.... Voor de tegenstander
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Huistra heeft vorig jaar in z'n eerste jaar een prima seizoen gedraaid met FCG, waarbij ze op penalty's Europa League misten. Dit jaar is het inderdaad zeer wisselvallig en onnodige verliespartijen, maar om hem nou gelijk te moeten ontslaan. Ron Jans draaide in z'n laatste seizoen voor de winterstop ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Overdreven?
Wat heeft die vent er tot nu toe van gebakken?
Inderdaad helemaal niets! Van een hele stabiele ploeg, goed in de subtop.
Naar een zeer wisselvallige ploeg, vaak dramatisch slechte wedstrijd en veel rare beslissingen.
Of vind je het mooi dat we afzakken naar de middenmoot?
Hij is de belichaming van Ajaxquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet toch wel bij de club passen
In de kroeg?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertonghen gaat sowieso scoren vandaag.
Weer van club veranderd?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar lekker in de PD topic
Nou, ik vond Schwalbez nog een paar tandjes ergerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:49 schreef Rabieluh het volgende:
Het vervelendste hoofd op de nederlandse velden in jaren is toch wel Leonardo geweest, die voor beide teams heeft gespeeld. Wat een janksmoel zeg.
Mjaaaaa dat was ook niet altijd even prettig om aan te zien nee.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, ik vond Schwalbez nog een paar tandjes erger
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:51 schreef Paxcon het volgende:
Hoe doen ze dat bij VVV met blessures? Met een brancard al die trappen op?
Dat NAC afhankelijk zou zijn van Lurling is wel een beetje treurig he.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
Als Lurling speelde gaf ik NAC een goeie kans, ook al speelt ie vaak kut tegen de wat betere ploegen heb ik 't idee.
27e minuut.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:51 schreef RvLaak het volgende:
Welke minuut gaat Enoh op de bon dit keer?
hahahahaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weg bij Ajax, meegenomen door Blind.
lucky ajaxquote:
2 jaar geleden denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Leonardo niet meespeelt. Kon me de 0-1 van vorig jaar nog herinneren.
Grunnquote:
Mensen die al typen voordat de quote geladen isquote:
echt héquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die al typen voordat de quote geladen is
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:07 schreef Paul het volgende:
Weetje, ik moest onder mijn ban naar vbl forum. nl wat een kutsite is dat zeg. Zo saai daar en trage site
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Balafpakker Aisatti. Twee benen voorut erin.
Als ie dat binnen een minuut na dat hij erin komt kan doen, graagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Balafpakker Aisatti. Twee benen voorut erin.
Niemand klachten vanwege "waarom geen Lodeiro"?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog even en Frankie moet zelf gaan spelen.
Viel er wel mooi inquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Weten jullie nog toen Aissati de eigen goal maakte?![]()
Toen stond hij ook daar...
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:11 schreef Rabieluh het volgende:
Cruijff is bezig met de trappen op en af te lopen, het moment gaat komen!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Voor in beeld Drik Scheringa)
Ik dacht de hand van Cruijff is nu wel te zien en ze gaan nu schitteren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je doet net alsof het je verbaast...
Cruijff richt zich op de opleiding van Ajax, dus je moet nog een jaar of 10 wachtenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht de hand van Cruijff is nu wel te zien en ze gaan nu schitteren.
ik betaal voor 90 min. en ik hed een goede submit gedaan naar de FPquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het ook tot de 85e minuut... Heb geduld
Na een half uur spelen mag je wel verwachten dat je voorstaatquote:
Ja hoor. Abracadabra...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht de hand van Cruijff is nu wel te zien en ze gaan nu schitteren.
84e minuut is toch ook binnen de 90 minuten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:19 schreef Paul het volgende:
[..]
ik betaal voor 90 min. en ik hed een goede submit gedaan naar de FP
NAC is nooit veel geweest. Die wachten rustig op een countertje. Of twee.quote:
Ruud wil paul knufflequote:
als het bij nac is wel bij ajax nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:23 schreef RvLaak het volgende:
Is iemand van achter neerhalen niet rood?
Shit ja, begon pas om 20:45.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. nog niet. misschien over 3 weken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik ook verwacht.quote:
Idd zegquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:43 schreef eight het volgende:
[..]
Had ik ook verwacht.
Tegenwoordig hoor je thuis gewoon te winnen van Ajax.
Eigenlijk wel ja. Hopelijk vallen de goals snel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:43 schreef eight het volgende:
[..]
Had ik ook verwacht.
Niet alleen tegen Ajax hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:43 schreef eight het volgende:
[..]
Had ik ook verwacht.
Morgen zullen er veel goals vallen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Hopelijk vallen de goals snel.
Hoop hetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen zullen er veel goals vallen.
Zei Foppe net. Bij Verbeek moeten alle spelers elke dag op de/hun iPad aangeven hoe ze zich voelen (nav blessure discussie)quote:
10-0 en 0-10 respectievelijk?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel ee ndoelpuntenregen bij Fey - Vit en een monsterscore bij PSV - Gra
Hij overdrijft nu echt. Maar het blijft een goede trainer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zei Foppe net. Bij Verbeek moeten alle spelers elke dag op de/hun iPad aangeven hoe ze zich voelen (nav blessure discussie)
Blijkbaar had Jobs toch gelijk met zijn "There's an app for that"
Verbeek of Foppe?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij overdrijft nu echt. Maar het blijft een goede trainer.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef Paul het volgende:
Vd Gun gaat tegen z'n stadje Den Haag scoren morgen
Klinkt waarschijnlijk ja.quote:
Ik weet het biet. Blijkbaar werkt het wel. AZ schijnt weinig blessures te ervaren.quote:
Ik heb dan een andere Vit-Fey gezien dit seizoenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef Rabieluh het volgende:
Vitesse heeft gek genoeg zo'n beetje de minst gepasseerde verdediging, lijkt me sterk dat Feyenoord er opeens zoveel in legt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.. Gr gr jan en de kids. ria geeft 'n poot
Nooit opgeven altijd doorgaanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noad Advendo Combinatie
Nooit opgeven altijd doorzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |