1e wat ik dacht: 'Nou das ook niet liefquote:
Yep. Heb eigenlijk een verjaardag vanavond, maar denk dat ik lekker thuis blijf. Ik zie de bussen hier ook heel voorzichtig rijden... dus zowel fietsen of ov is geen goed ideequote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:08 schreef Incantrix het volgende:
Oh kut, is het nú al glad? Mijn lief is met Stef op weg naar huis op de fiets
Nee, idd, dan zou ik eerlijkgezegd ook niet zo snel op pad gaan hoor.. Nou, ik hoop dat het hier nog heel even niet zo erg is, want ik heb net even gecheckt en hij heeft ook gewoon Stef's helm niet meegenomenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep. Heb eigenlijk een verjaardag vanavond, maar denk dat ik lekker thuis blijf. Ik zie de bussen hier ook heel voorzichtig rijden... dus zowel fietsen of ov is geen goed idee
dankuquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:22 schreef Debsterr het volgende:
Naked 2 voor ¤ 44,- op beautybay met gratis shipping.
Ik hoef em nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:22 schreef Debsterr het volgende:
Naked 2 voor ¤ 44,- op beautybay met gratis shipping.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoef em niet
De hollands daarentegen....![]()
Daarom. Jij mag datquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:25 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil de Naked 2 wel maar heb nog wel ff geduld. Heb de 1 namelijk niet
.
Oooooh okquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Het ging volgens mij ook over Sjaan d'r ijswandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |