Ditquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:04 schreef o.us het volgende:
Meiden/jongens die constant Facebooken of pingen op de dansvloer.
Wat deze man zegt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:12 schreef ThaTim het volgende:
Aantal zijn zeer klachtwaardig, o.us.
Deze moet je wellicht bij jezelf zoekenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:04 schreef o.us het volgende:
Jongens die op hun portomonee letten tijdens het uitgaan.
Snap ik ook niet. Ik pin gewoon geld, dump dat bij de dichtstbijzijnde persoon waar ik mee ga feesten en die haalt de rest van de avond den drank.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:13 schreef Kwalberto het volgende:
Meisjes met zo'n xxl portemonnee en daar de hele nacht mee in hun handen staan te dansen
Gemeen deze.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:04 schreef o.us het volgende:
Jongens die op hun portemonnee letten tijdens het uitgaan.
niemand kan tegen drank, alleen de een bereikt deze grens eerder dan een ander.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:18 schreef missU het volgende:
Mensen die niet tegen drank kunnen en naast je staan te kotsen![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:09 schreef kikoooooo het volgende:
Aggressieve mensen zijn mijn nummer 1 klacht
Nooit ervaring meegehad.quote:
Is het daarom dat de topic volgen 1x ongedaan wordt?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:18 schreef LudoSanders het volgende:
Gezeur over spelling weg, dat hoeft ook niet terug te keren.
Mensen die geen benodigde aankopen kunnen doen in de club omdat ze of een budget hebben of te weinig geld hebben. Daarom ga ik ook nooit uit als ik blut ben!quote:
Zakkenroller gespot.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:04 schreef o.us het volgende:
Jongens die op hun portemonnee letten tijdens het uitgaan.
Nee natuurlijk niet maar waarom zou ik (bijna) altijd in een ruzie betrokken moeten worden in een uitgaansgelegenheidquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gister voor t eerst uitgeweest?
Je hebt ze overal. Jongens die zich gedragen als haantjes in de kippenkooi. Doe in je gedachten een lopende kip na en je avond is goed.quote:
Gaat al erg snel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet maar waarom zou ik (bijna) altijd in een ruzie betrokken moeten worden in een uitgaansgelegenheid? Dan doe je iets fout.
Uitgaan met 25 euro op zak en alsnog eenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Mensen die geen benodigde aankopen kunnen doen in de club omdat ze of een budget hebben of te weinig geld hebben. Daarom ga ik ook nooit uit als ik blut ben!
Ik hou nog steeds van je hoor.
Oh op die manier. Natuurlijk zie ik wel ruzies ontstaan maar die mensen worden er ook meteen weer uitgeschopt. Geen reden om je onveilig te voelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:23 schreef blup het volgende:
[..]
Je hebt ze overal. Jongens die zich gedragen als haantjes in de kippenkooi. Doe in je gedachten een lopende kip na en je avond is goed..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |