Wellicht zit je in het verkeerde subforum...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:45 schreef RichardDawkins het volgende:
Om een spiegel te graferen, of voor mensen die het woord niet kennen het plakken van een spiegel op een graf, heb je alleen wat sterke lijm nodig. Als je toch een apparaatje wilt lijkt me een lijmpistool het handigst.
Maar voordat je zulk een klus onderneemt zou ik eerst de spiegel laten graveren met een leuke tekst ofzo. Kale spiegel op een graf plakken is maar saai.
Ah,mooi zocht ik al. Dank!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk dat zoiets een glasgraveerset heet. Je hebt ze onder andere van Proxxon.
Maar dan gaat het dus wel om een rotatiegereedschap (Wat een dremel ook is, dus).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop