quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:57 schreef Incantrix het volgende:
Ola![]()
Ik was gisteravond bij Reel Big Fish en het was zo leuk!en toen werd ik vannacht wakker met het gevoel dat er een bak levende paling in mijn buik zit
buikgriep
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godver, mijn neefje van 10 hakt me in de pan met WF
Ja hij is wel hoogbegaafd, maar tochquote:
Grin, gelukkig kun jij 'm fysiek nog wel de baas denk ik? Gewoon slaanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hij is wel hoogbegaafd, maar tochIk lag de hele tijd voor, legt ie ineens een woord voor 99 punten
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Grin, gelukkig kun jij 'm fysiek nog wel de baas denk ik? Gewoon slaan
Dat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Grin, gelukkig kun jij 'm fysiek nog wel de baas denk ik? Gewoon slaan
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat.
Of zeggen dat hij geen kadootje voor z'n verjaardag krijgt.
Of dat mamma hem helemaal niet aardig vind
Of dreig dat je z'n goudvis door de wc spoelt.
Kinderen moeten altijd weten wat hun plek is en dat ze volwassenen niet mogen verslaan met WF![]()
Dat ook jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:24 schreef Incantrix het volgende:
Aaaahh, nee, da's lief idd
En ik maakte je zin automatisch f in mijn hoofd als volgt:
Heeft Milka nou gewoon een aarsgewei?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:24 schreef Incantrix het volgende:
Aaaahh, nee, da's lief idd
En ik maakte je zin automatisch f in mijn hoofd als volgt:
Heeft Milka nou gewoon een aarsgewei?
Uh ja, kon dat niet dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar wat ik nou niet snap. Heeft Milka nou gisteren wel gewoon OPI samen met CG besteld voor 23 euro flatrate?
Was niet eens om het aarsgewei, meer omdat ik jou niet getatoeeerd had verwacht ofzoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:25 schreef milka82 het volgende:
[..]Sad enough, I hazz, maar das niet de enige....
Hahahaha, zie ik er zo truttig uit dan.... Wil nu een sleeve, ik hou der van!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Was niet eens om het aarsgewei, meer omdat ik jou niet getatoeeerd had verwacht ofzo
Ohja dat wist ik! Maar jij bent juf toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:27 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hahahaha, zie ik er zo truttig uit dan.... Wil nu een sleeve, ik hou der van!
Nee ik dacht van nietquote:
Niet getatoeeerd hoeft niet meteen truttig te zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:27 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hahahaha, zie ik er zo truttig uit dan.... Wil nu een sleeve, ik hou der van!
Jup, ik sta idd voor de klas (groep 7/8). En dat ik moeder ben en voor de klas staan houdt automatisch in dat ik een duffe muts ben... Girl, you are so wrong!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja dat wist ik! Maar jij bent juf toch?
Wij zijn stoere mama's!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:29 schreef Incantrix het volgende:
T
[..]
Niet getatoeeerd hoeft niet meteen truttig te zijnnee, kweenie, het slaat ook gewoon nergens op.. Misschien omdat je voor de klas staat ofzo..
En ja, die ben ik ook al een paar jaar aan het plannen, sleeves rock
Jonge, ik bedoel alleen dat het daardoor niet makkelijk gaat, een sleevequote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:30 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jup, ik sta idd voor de klas (groep 7/8). En dat ik moeder ben en voor de klas staan houdt automatisch in dat ik een duffe muts ben... Girl, you are so wrong!
Nee, daarom is ie er ook nog niet... mag niet zichtbaar zijn, daarom staan de twee die ik nu heb op mijn rug, dat is altijd bedekt. (al piept de bovenste wel een gedeeltelijk boven mijn shirt uit, dat vinden mijn leerlingen dan retestoer!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jonge, ik bedoel alleen dat het daardoor niet makkelijk gaat, een sleeve
Ja het zijn de ouders die uit hun naad gaanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:33 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nee, daarom is ie er ook nog niet... mag niet zichtbaar zijn, daarom staan de twee die ik nu heb op mijn rug, dat is altijd bedekt. (al piept de bovenste wel een gedeeltelijk boven mijn shirt uit, dat vinden mijn leerlingen dan retestoer!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
We mogen hier het strand op en dan over het water naar het eiland lopen die in het ijmeer licht, alles is nu dicht genoegdoor de wind schijnen er allemaal awesome ijsschotsen te liggen enzo
wel lang lopen, goede workout
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb me toch een koppijnIk ging er mee slapen en nu issie er nog steeds
Bwhehe ik ben ook een blogpost aan het maken, wil een beetje vooruit werken eigenlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]rot hoofdpijn
ik ben mijn oude blogposts weer aan t knippen en plakken en fotos toevoegen
*suf*
Daar komt ze net zelf ook pas achterquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:42 schreef Loqi het volgende:
wait wut.. wat heb ik gemist dan, dat Lindy een ban had?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe schaatsen, gekocht nadat we zijn wezen schaatsen![]()
![]()
Klinkt inderdaad als een goeie volgorde.quote:
awesome chick, lekker schaatsenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe schaatsen, gekocht nadat we zijn wezen schaatsen![]()
![]()
Kan je zien aan de streep in het profiel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hallon! Jij bent er dus nog
Ah! I see, thanksquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je zien aan de streep in het profiel.
En toch mis ik het banmeldtopic nog steeds. Goeden vermaeck was dat.quote:
Bwhehe ja, ik lees nu nog wel eens mee in het banmeldtopic voor fobo'squote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En toch mis ik het banmeldtopic nog steeds. Goeden vermaeck was dat.
+1quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
wat een heerlijcke sadness. Ik hoop dat madam meelezer er van geniet! Hallon meid!
Ik ken ook nog niemand hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:20 schreef megamandy het volgende:
Ik twijfel nog steedsmaar dat ligt echt aan mij, vind zoiets gewoon eng om in mijn eentje te gaan
want die ¤13,- is niets natuurlijk.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:20 schreef megamandy het volgende:
Ik twijfel nog steedsmaar dat ligt echt aan mij, vind zoiets gewoon eng om in mijn eentje te gaan
Je weet wel dat bijna iedereen de eerste keer alleen komt hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:20 schreef megamandy het volgende:
Nee want ik had last van mn oude schaatsen en nick had er geen en de oude van mn schoonbroer braken afquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want ik had last van mn oude schaatsen en nick had er geen en de oude van mn schoonbroer braken af
Jawel, met oude schaatsen die toen afbrakenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Is Nick niet mee wezen schaatsen dan?
Ohquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel, met oude schaatsen die toen afbraken
Ja die was ook mee, met nieuwe schaatsenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhIk dacht dat je schoonbroer ook mee was
Maar wel fijn geschaatst?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:31 schreef princess-a het volgende:
Je ramen wagenwijd open zetten zodat het steenkoud wordt in huis en dan..
snel in bed kruipenmwuahahahaaa
weekend I LOVE YOU!!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:31 schreef princess-a het volgende:
Je ramen wagenwijd open zetten zodat het steenkoud wordt in huis en dan..
snel in bed kruipenmwuahahahaaa
weekend I LOVE YOU!!
Bwhehe gezelligquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die was ook mee, met nieuwe schaatsen
Maar ben je niet nieuwsgierig dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:38 schreef megamandy het volgende:
Mmmm voetenbadje met Lush![]()
En aan de ene kant weet ik natuurlijk wel dat jullie niet bijtenmaar ik ben gewoon een beetje autistisch/zeer laag selfesteem (kom even niet op het nederlandse woord) op dat gebied
Jawel maar die drang is minderquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar ben je niet nieuwsgierig dan?
IRL gaat het er exact hetzelfde aan toe als hierquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel maar die drang is minder
Niet helemaal exact, maar wel bijna idd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
IRL gaat het er exact hetzelfde aan toe als hier
Oh bwhehe. Naja volgens mij ben je een hartstikke leuke meidquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel maar die drang is minder
Wat vond jij anders dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet helemaal exact, maar wel bijna idd.
Mandy, ik vond het de vorige keer ook echt heel spannend, maar het was supergezellig!
En zus zat langs de kant met een open blaar, die kan amper lopen mwehehquote:
Nou, ik praat bijvoorbeeld in het echt meer dan dat ik hier post. En Nagel was in het echt iets stiller dan hier. En SQ kneep in veel meer tetten dan dat ze hier doet.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En zus zat langs de kant met een open blaar, die kan amper lopen mwehehhad net nieuwe schaatsen gekocht, dit kwam door dr oude.
Hahah ik ben geloof ik ook wel wat drukker in het echt, maar je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik praat bijvoorbeeld in het echt meer dan dat ik hier post. En Nagel was in het echt iets stiller dan hier. En SQ kneep in veel meer tetten dan dat ze hier doet.
Maar de grote lijn is idd wel hetzelfde hoor.
Nagel stil? Kan ik me haast niet voorstellenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik praat bijvoorbeeld in het echt meer dan dat ik hier post. En Nagel was in het echt iets stiller dan hier. En SQ kneep in veel meer tetten dan dat ze hier doet.
Maar de grote lijn is idd wel hetzelfde hoor.
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gisteren zo hard gelachen trouwens:
Ik was met mijn vriendin naar de KFC geweest (mja, zij is surinaams) ik had alleen de platte frietjes genomen
![]()
Dus ik WA: 'Ik ben nu nog even met Niva in de KFC en ik breng haar zo naar huis.'
Appt hij een half uur later ofzo terug: 'Oh lekker! Wat neem je voor me mee?!'
Maar toen zat ik al in de autoDus ik vroeg Niva of ze even terug wilde appen dat ik in de auto zat maar dat ik nog wel even een drive kon pakken voor hem als hij wilde. Dus dat deed ze.
Hoor ik een pling-geluidje, dat hij heeft geantwoord, begint ze ineens keihard te lachen. Dus ik
Laat ze me het gesprek zien:: 'Oh lekker! Wat neem je voor me mee?!
'
Ik : 'IK ZIT NU IN DE AUTO'
Ik: 'MAAR IK KAN WEL EVEN LANGS DE DRIVE': 'Je hoeft niet te schreeuwen hoor
'
Had die doos dus perongeluk hoofdletters aangedrukt en wist ze niet hoe die uit moestenZal ze ook niet even vragen hoor.
Heeft geen nutquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:55 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij moet ik mijn tieen intapen
Ik dacht dat ze teen bedoeldequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heeft geen nutheb je al een keer gezoend met een vrouw? Want anders wil SQ, Lin, of Puckz je wel ontgroenen
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heeft geen nutheb je al een keer gezoend met een vrouw? Want anders wil SQ, Lin, of Puckz je wel ontgroenen
Ik moet weer lachen als ik mijn WA leesquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze teen bedoelde
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en, hier op het forum gaat Dico ook heel niet bijna dood.
Ja dat moet je niet doen hoor! Hartaanvallen enzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]En een week later had ik het weer he
freaky shit
Ja dat had ik gelezen dat je teen blauw was, daarom dacht ik hetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:03 schreef megamandy het volgende:
Hoewel ik gister ook mijn teen heb getapeddinsdag gestoten en nog steeds blauw mhehe maar het dansen ging dan weer wel goed
Zoiets dacht ik alquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat had ik gelezen dat je teen blauw was, daarom dacht ik het
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Booooo gisteren vergeten biefstukjes te bakken die tot de 10e goed waren. Als het nog goed ruikt, zouden jullie het eten??
+1quote:
Heb je mijn autisten-score gezien?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nagel stil? Kan ik me haast niet voorstellen
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je mijn autisten-score gezien?
Ik vond het ook superspannend en ik ben niet heul goed in groten gezelschappen, ik kijk altijd even de kat uit de boom.
Moet je maar vragen hoe erg ik zat te trillen in het begin
Ik hoop dus dat ik de volgende meet (als ik niet hoef te werken) ik alweer wat meer kan praten en met een meet of 5 ben ik misschien op hetzelfde niveau als hier
Da's wel een voordeel, jullie hebben nu allemaal de illusie dat ik heul lief benquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je had het ook vantevoren al gezegd.En je was wel gewoon gezellig en lief hoor!
Haha, misschien dat ik ook stil val op de meet hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je mijn autisten-score gezien?
Ik vond het ook superspannend en ik ben niet heul goed in groten gezelschappen, ik kijk altijd even de kat uit de boom.
Moet je maar vragen hoe erg ik zat te trillen in het begin
Ik hoop dus dat ik de volgende meet (als ik niet hoef te werken) ik alweer wat meer kan praten en met een meet of 5 ben ik misschien op hetzelfde niveau als hier
Ik nog nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's wel een voordeel, jullie hebben nu allemaal de illusie dat ik heul lief ben.
Wordt een gezellige autorit danquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha, misschien dat ik ook stil val op de meet hoorI don't know!
In de auto zal het wel meevallen met zn 3en!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wordt een gezellige autorit dan
Wellicht dat ik van de zenuwen heel raar begin te ratelen
Ik klets wel hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wordt een gezellige autorit dan
Wellicht dat ik van de zenuwen heel raar begin te ratelen
Beterquote:
Ach... Komt vanzelf wel op gang vermoed ik. Net als op 1e schooldagen wanneer je nog niemand kent. Ook altijd zo ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In de auto zal het wel meevallen met zn 3en!Maar met 20 maisjes
Ik heb het nog nooit meegemaakt, dus ik weet het niet.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Beterzal zo es de rit gaan maken
Ja dat heb ik dus nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ach... Komt vanzelf wel op gang vermoed ik. Net als op 1e schooldagen wanneer je nog niemand kent. Ook altijd zo ongemakkelijk.
Ah nice! Als ze nog leuke dingen hebben, will you tell us?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:29 schreef Diconnected het volgende:
Zo met mama naar de Action, altijd leuk![]()
Oh... Hmmz... Ach... Anders kunnen we altijd nog via onze foons gaan communicerenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus nog nooit meegemaakt
Ja dat had ik ook al bedacht, maar als ik met de trein naar jou moet doe ik er 1 uur en 3 kwartier over.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh... Hmmz... Ach... Anders kunnen we altijd nog via onze foons gaan communiceren
Heb jij trouwens de mogelijkheid om zelf naar mij te komen? Anders moet ik vreselijk omrijden namelijk.
Serieus?!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al bedacht, maar als ik met de trein naar jou moet doe ik er 1 uur en 3 kwartier over.
Een uur en 10 minquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Serieus?!
En trein -> bus ?
Want vanaf Lelystad rijdt een bus deze kant op als het goed is.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:42 schreef Jacqie1986 het volgende:
Douchen en boodschappen doen... Tot later
Mijn moeder had eens per ongeluk rustique gekocht. En dan verbaasd zijn dat het sterk ruiktquote:
die hap ik nu weg, heerlijk! Kaas, hoe stinker hoe beterquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn moeder had eens per ongeluk rustique gekocht. En dan verbaasd zijn dat het sterk ruikt
Je weet dat je die dingen ook uit kan zetten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb weer hondermiljoenmiljard fb notificaties in mijn inbox
Ja maar dan mis ik allesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat je die dingen ook uit kan zetten?
Facebook openen, bovenin zo'n plaatje met wat er allemaal gebeurd is en dan "Die en die heeft gepost in SHJN-groep"... En je bent van alles op de hoogte zonder mailquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Facebook openen, bovenin zo'n plaatje met wat er allemaal gebeurd is en dan "Die en die heeft gepost in SHJN-groep"... En je bent van alles op de hoogte zonder mail
Ohjaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Facebook openen, bovenin zo'n plaatje met wat er allemaal gebeurd is en dan "Die en die heeft gepost in SHJN-groep"... En je bent van alles op de hoogte zonder mail
Ik las "het nieuwe schaatsen"quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die was ook mee, met nieuwe schaatsen
Gistermiddag op broodje genomen, hmmmm. Hele koelkast riekt ernaar, heeeeerlijk!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die hap ik nu weg, heerlijk! Kaas, hoe stinker hoe beter
quote:
Living on the edge!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:14 schreef Incantrix het volgende:
ja! Ik ga het gewoon doen! Ik durf het gewoon, tjakkaaaaaa!
Een tweede kop thee drinken, here we go!
Alsof jij daar nog wat van kan zeggen met jouw UIquote:
Ah ok. doe ik straks wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Zie feestboek
Ik ben na het gezeik van vanochtend van meneer hier nog lekker in slaap gevallen, heeeerlijk.
12 uur er weer uit gekomen en net uitgebreid gegeten, hmmmm
Brooke Houston???quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
you're living on the edge of Houston...
Bwehehehehehequote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alsof jij daar nog wat van kan zeggen met jouw UI
Ja da's begrijpelijk wel, kan je af en toe gek van worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah ok. doe ik straks wel.
Nu geen tijd. We gaan zo naar schoonbroer en schoonzus toe...
Was gisteren trouwens wel gezellig; maar tig keren het verhaal gedaan.. Aan de ene kant erg lief hoor; dat iedereen zo meegaand is; maar af en toe ook fijn om er even tussenuit te zijn
Naja ik ga weer.
Ja weet ik het...hier noemen we diarree weleens broekhoesten, vandaarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's een rockabilly nummer... Living on the edge! (of Houston)
Wij noemen scheten broekhoestenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja weet ik het...hier noemen we diarree weleens broekhoesten, vandaar
en plassen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik noem diarree schijterij en scheten zijn scheten
Sassen is toch ongezonden dingen eten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pissen, plassen of zeiken.
Zolang het maar geen sassen is![]()
nee sassen is inderdaad wel emoslinger waardig...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pissen, plassen of zeiken.
Zolang het maar geen sassen is![]()
dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sassen is toch ongezonden dingen eten?
*BLAB*quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:26 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom nog niet aan de diarree toe, ik kots alles te snel weer uit
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Waar zie je dat? (heb al weg geklikt)
Of bedoelt ze van familie en vriendenquote:Klaudia February 10, 2012
valt wel mee krijg ook veel en ik ga meestal maar een keer per maand echt shoppen. rest ben ik soms even in stadskanaal of emmen voor hoognodige
Ik denk van familie en vrienden hoor, kan me niet voorstellen dat ze dingen opgestuurd krijgt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Of bedoelt ze van familie en vrienden
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:26 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom nog niet aan de diarree toe, ik kots alles te snel weer uit
oh dat... da's alweer 5+ jaar geleden ofzo? Was uit mijn hoofd gebannen eigenlijk hehehequote:
ik moest 4 x nadenken om door te hebben wat je bedoeldequote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx chick(ik blijf heimelijk om mezelf lachen als ik dat woordgarpje maak
)
addictquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik denk de hele tijd: 'Ohja kut! Ik moet nog gauw holland falen op TD voor ze uitverkocht zijn!!! Oh wait'
En dan een uur later weer hetzelfde
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar als Lin zegt dat ze gaat sassen bedoelt ze dus dat ze gaat pissen?![]()
Ik dacht dat ze dan bedoelde dat ze vreten ging halen
Serieus?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar als Lin zegt dat ze gaat sassen bedoelt ze dus dat ze gaat pissen?![]()
Ik dacht dat ze dan bedoelde dat ze vreten ging halen
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Trix: ik heb gisteren Ichi the killer gezien, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage Japanse film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moest 4 x nadenken om door te hebben wat je bedoelde![]()
![]()
![]()
trage kip traag is
Ik nam dat altijd automatisch aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog nooit van sassen als synoniem voor plassen gehoord
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
We havez tha faith in yaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
oh, maak je geen zorgen, ik koop niks hoor
Have fun!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eens mijn tanden poetsen en opmaken.
Dan de stad in denk ik. Vanavond gaan we naar de bioscoop, denk naar de Muppets
Later sweeties (en Lin!)![]()
Het is of gewoon niet waar, of ik snap niet waar dat soort mensen dat geld vandaan halenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:05 schreef milka82 het volgende:
even ter leedvermaak Dollishcake.com aan het lezen... (Klau!)
Verjaardagspost....
Wat heeft ze van Jur gekregen... van vriend lief het palletje van dior garden collectie en twee cirkel sjaals en dagje shoppen bij de mac. Buy all the nuggets!
Met lekker zieke dingetjes erinquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ichi was niet echt horror toch, meer gewoon gory slash movie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, och, verhaal.. Als je de splatter maar hebt meegekregen
3!
nog bij je ouders wonen. Opgelost, slotjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het is of gewoon niet waar, of ik snap niet waar dat soort mensen dat geld vandaan halen
Ja ik kom net thuis met de hont van buiten, staat de balkondeur ook lekker wagewijd open. Die hont natuurlijk meteen het balkon opquote:
Yupquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, 125 comments.Gaat het alleen om Lin?
Vanmorgenquote:
Waarschijnlijk komt de hele collectie deze week in de winkelquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik zag de bieberlakjes twee weken geleden al staan
Wat heb je allemaal gescoord bij de Action?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo maar eens m'n nagels lakkon
Tictacs, grote fotolijst, luchtje, masker, haarspul. En mama heel veel dingen voor het huisquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:41 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gescoord bij de Action?
Ah coolquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Tictacs, grote fotolijst, luchtje, masker, haarspul. En mama heel veel dingen voor het huismaar wel heel veel leuke fotolijstjes
Gewerkt tot 15u. Nu dood thuis.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:37 schreef Loqi het volgende:
Is alle gezelligheid nu op facebook?of hebben jullie gewoon wel wat te doen op zaterdag?
Yes... Puresoap o.a.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:57 schreef Diconnected het volgende:
Iemand wel eens waxmelts gekocht hier? Ik ben op zoek naar een webshop
Das heul slim ja!! Ga ik de volgende keer meteen toepassenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:05 schreef Jacqie1986 het volgende:
En ik vond de tip die ik ooit ergens gelezen heb om het in een leeg waxinelichtjeskuipje te doen heel slim. Wordt je brander tenminste niet zo vies.
Ooh de nieuwe collectie is er? Vorige week was het halve diaplay in Maatricht nog steeds leeg namelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das heul slim ja!! Ga ik de volgende keer meteen toepassen.
Comparisons aan het maken voor de blog, heb ook 2 Catricejes gefaald en die ene is geen full on dupe voor Chanel Péridot.
Yes Catrice wel, Essence is nog niet veranderdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh de nieuwe collectie is er? Vorige week was het halve diaplay in Maatricht nog steeds leeg namelijk.
Die sold out forever heb ik nog niet, die ander twee wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes Catrice wel, Essence is nog niet veranderd. Ik vind Catrice niet zo heul boeiend 't meeste eigenlijk. En de Sold Out Forever, Hip Queens wear Blue Jeans en London's Weather Forecast zijn weer dezelfde voorgaande versie.
Hmm neequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die sold out forever heb ik nog niet, die ander twee wel.
Weet jij eigenlijk een mooie dupe voor Blue Satin? Heb ooit eentje in de DM gevonden maar die lak was na 2x al uitgedroogd en daarna zag ik die kleur al niet meer
een 100% dupe is het niet, maar je zou eens naar China Glaze - Up all night kunnen kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die sold out forever heb ik nog niet, die ander twee wel.
Weet jij eigenlijk een mooie dupe voor Blue Satin? Heb ooit eentje in de DM gevonden maar die lak was na 2x al uitgedroogd en daarna zag ik die kleur al niet meer
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:16 schreef princess-a het volgende:
Trix wat heb je toch een enorm leuk kind!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik moet helemaal wennen aan mijn nieuwe ava, haha.. Ik wissel dat soort dingen echt eens in de drie miljoen jaar, ik kan nooit goed aan zulke veranderingen wennen want ik associeer mensen altijd aan hun plaatje ipv hun naam
Piratekitty.nlquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Trix wat is jouw blog ook alweer?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:30 schreef Incantrix het volgende:
Ik moet jou/jullie nog even in mijn fave's zetten trouwens
Fijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben ook weer verder aan t gaan met blog
vandaag was mamma en haar man er, nu hangen er weer twee schilderijen, spiegel en twee lampen bij
nog niet geweest omdat ze veel later weg gingen dan verwacht, dus ik ga nu morgenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
FijnHoe was je wandeling??
Aah okee. Lijkt me echt supertof. Ik word sowieso helemaal hyper als je ergens loopt waar je normaal niet kan lopenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog niet geweest omdat ze veel later weg gingen dan verwacht, dus ik ga nu morgen![]()
zal morgen wel ff pics showenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aah okee. Lijkt me echt supertof. Ik word sowieso helemaal hyper als je ergens loopt waar je normaal niet kan lopenSuf i know.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zal morgen wel ff pics showen
Met dank aan jouw blog wil ik nu Rehad, Retread en Happy Hippyquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zal morgen wel ff pics showen
mijn blogpost is al ouder van toen het mis ging met mijn site, heb ondertussen happy hippy geprobeerd en die is echt super fijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Met dank aan jouw blog wil ik nu Rehad, Retread en Happy Hippy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |