SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:59 schreef vincm het volgende:
[..]
Bitch you're breakfast...
...yeah...
Elke tweejarige master bestaat uit een jaar stage.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:11 schreef vincm het volgende:
Tot nu toe de drukste week op stage gehad in alle 5 maanden dat ik stage loop. Ook eindelijk eens wat anders gedaan, nu tenminste echt data in een excelsheet in grafieken i.p.v. subjectief dingen 'beoordelen'. Ik raakte zo gedemotiveerd dat ik geen goed antwoord had kunnen geven op dit topic. Ik moest daardoor nadenken over wat ik nu wil gaan doen.
Sowieso is het daar moeilijk antwoord op te geven: ik ga uiteindelijk weinig tot niks met mijn huidige opleiding doen maar maak het nu wel af omdat ik op 90% zit. Des te moeilijker is de vraag of ik nog een master wil gaan doen: de inhoud van mijn opleiding vind ik interessant, daarom ben ik het gaan doen. En nu wil ik mijzelf blijven uitdagen, maar een master betekend twee jaar extra mezelf uit bed moeten sleuren + verder reizen dan voorheen (01:15 uur per reis), en de helft van de 2-jarige masters uit deze sector (biomedisch) bestaat wederom uit stage. En dan heb ik het nog niet over het mogelijk afschaffing van de OV-kaart en basis stufi.
De enige reden om het wel te doen is om gewoon te kijken of ik het kan en mezelf uitdagen, en ik weet niet of dat een goede motivatie is
Van een eigen (huur)appartementje van alle gemaken voorzien (eigen badkamer, vaatwasser, wasmachine, keuken en meubilair) waarvoor ik een paar jaar ingeschreven heb moeten staan naar een 12 m² kamer? Moeilijke keuze om op voorhand te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Elke tweejarige master bestaat uit een jaar stage.
En als je toch 2 jaar gaat studeren moet je daar dus gewoon gaan wonen, dat scheelt vroegtijdig sleuren en OV maakt ook weinig meer uit
Asap inschrijvenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:19 schreef vincm het volgende:
[..]
Van een eigen (huur)appartementje van alle gemaken voorzien (eigen badkamer, vaatwasser, wasmachine, keuken en meubilair) waarvoor ik een paar jaar ingeschreven heb moeten staan naar een 12 m² kamer? Moeilijke keuze om op voorhand te maken
http://m.depers.nl/binnen(...)beter-emigreren.htmlquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:09 schreef Bravebart het volgende:
Woooooow, ik zie dat er bij de langstudeerboete teruggekeken gaat worden tot 1991Genaaidddddddd
Mja, maar daar ontloop je het niet mee als je nu al bezig bent.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:46 schreef jna het volgende:
[..]
http://m.depers.nl/binnen(...)beter-emigreren.html
Dat lijkt me heeeeel sterk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:03 schreef Bravebart het volgende:
Stel, je bent in 1991 na een bachelor van 7 jaar aan een master begonnen, die je nominaal hebt gedaan, dan kan je nu dus nog voor die 4 jaar beboet worden, als ik het goed begrijp
Mij ook. Dan zijn veel van die "jonge" VVD'ers en CDA'ers zelf ook de sjaak. PVV'ers niet, want de basisschool telt niet meequote:
Ja. Maar wat als je hem na 1991 hebt gehaald? Word je dan nu alsnog beboet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:21 schreef jna het volgende:
Het is toch dat als je voor 1991 al je diploma hebt gehaald dat je nu gewoon zonder problemen een 2de bachelor kan gaan doen zonder dat je meteen langstudeerder bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |