SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 10-02-2012 23:52:36 ]![]()
grapjasquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:42 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom heb je kutje beffe erin gezet, Vas?Dat was die kklyah fyah die ook die oerlelijke homo eyecandy erin zette. KLB fokt met Fernandes
![]()
![]()
![]()
kutjes beffen thoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
grapjasDat was die kklyah fyah die ook die oerlelijke homo eyecandy erin zette. KLB fokt met Fernandes
![]()
Deathlift or Die.![]()
ik was net een paar fotos aan het maken met mn nichtje maar ik zag er al brak uit. Even kleuren bijstellen in photoshop dus
Wijze les: ik weet nu dat bruin oogpotlood mn oog moeer maakt en dat als ik het maar halfway through do dat mn oog dan gaat hangen
Ohja en ik doe mn hoofd naar achter waardoor mn kin ineens massive is? maar dat valt normaal wel mee.
Zo, compleet ingedektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Google famous!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haha krio, als je op her heri zoekt is de 4e de jouwe.
Bij deze mijn her heri van vandaag. Krioro's weten
.
[ afbeelding ]
Met ingelegde antroewa's als zuurgoed en als spek drooggebakken stukjes zoutvlees.
Die van jou ziet er wel een stuk fraaier uit.
full stops and exclamation marks![]()
The devil inside aan het kijken. Als je besluit deze film te kijken, doe het dan iig niet in je eentje![]()
![]()
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:00 schreef junamii het volgende:
The devil inside aan het kijken. Als je besluit deze film te kijken, doe het dan iig niet in je eentje
Jawel, je keek.![]()
Hahah, wtf was ditquote:!
Hoe durf je mij nog steeds berber te noemenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eerst die iPhone weer lijmen, ondankbare berber. En daarna ga je kip klaarmaken.![]()
En die iPhone ligt of op straat, of hij heeft hem gepakt of iemand anders uit de buurt is blij met een kapotte iPhone.
En vergeet die kip maar, je blijft me maar berber noemen jij![]()
![]()
Niet waar. Notities waren verbonden aan m'n gmail, ik heb ze gewoon nog jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:31 schreef Panzermaus het volgende:
oke kleine zandhaas
Nu ben je je notities ook kwijt. Way to go.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: