quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:10 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Ik lollerde heel hard om de titel!!
Noesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Die TT.![]()
![]()
Die lolcat.
Eny
Midden in de nacht naar huis lopen omdat je geen fiets mee had.
Tweezermenerenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
AUW! Ik verwond mezelf met mijn tweezermankutding
Ik een mintgroenenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb een rozen met glittors
Sorryquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Noes, mijn kleurenvoorspelling, wat doen jullie
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens hard gelollerd omtoen ik mijn tweezerman ging halen.
'DAFAQ dat geef je toch niet uit aan een pincet!'
-'Ja maar hij is heul goed.'
'Ja vast.'
En toen kwam ik een keertje thuis, vraagt ie: 'Waar is de pincet?'
-'Waar hij altijd ligt.'
'Nee, die van jou, die goede.'
Had ie m gewoon stiekem geprobeerd toen ik er niet was
'Ja vast.'
-'Waar hij altijd ligt.'
'Ja vast.'
-'Waar hij altijd ligt.'
Ja, ik zag het ergens.... Ik dacht alleen maar:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
hadden jullie de nieuwe AXE reclame al gezien?
Ze hebben nu meisjes AXE
Ja ik zag het.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
hadden jullie de nieuwe AXE reclame al gezien?
Ze hebben nu meisjes AXE
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Soberso, AXE
Ik heb een broertje van 21 en die sprayt zichzelf er zo vol mee dat mijn ogen er van gaan prikken als hij bij mij binnen stapt... en dan heeft ie dus al 15 minuten gefietst
Ik zou het eens proberenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Zou het helpen als ik 'm onderspuit met Febreze als ie binnen komt? Neutraliseert dat die AXE weer?
quote:Heb je er niet al altijd van gedroomd om zelfs de meest onbereikbare vrouwen te kunnen verleiden? Axe maakt nu al jouw stoutste dromen waar.
Axe Excite is namelijk zo verleidelijk, dat zelfs de meest onbereikbare engelen voor je vallen.
Met deze deo is het echt de hemel op aarde!
quote:Bespeel de vrouwelijke oerinstincten als een ware meester met onze naar echt leder geurende bodyspray. Een druppel hier en daar, en wij staan met plezier in voor de ongelofelijke gevolgen!
quote:Vice garandeert je het effect van verboden vruchten… En daartegen bleek zelfs de vrome oervrouw Eva niet bestand. Laat de vrouwelijke wereldbevolking zwijmelen met een sprankel Vice bodyspray hier en daar.
Visualsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Triiiiing!
"Hey broertje!"
*PPPPSSSSSSSSCCCCCCCHHHHHHTTTT*
Kom binnen!
quote:Tot slot kwam deze Elizabeth Arden Eight Hour Lip Protectant Cream uit de doos. Ik moet eerlijk zeggen: ik heb heel lang naar de buitenkant van het blikje gekeken omdat ik hem met geen mogelijkheid open kreeg. Ik probeerde te duwen,trekken, draaien... niks werkte. Tot ik hem aan een vriendin gaf met de mededeling: probeer jij hem eens open te maken! En dat had ze binnen 2 seconden voor elkaar door te draaien, dus... Een prima lipbalsem, weinig heel speciaals naar mijn mening. Wel ben ik blij dat hij in de doos zat, want ik was er erg nieuwsgierig naar. Deze lipprotectant komt nomaliter in stickvorm en kost dan 22,71 voor 3,7 gram.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, op 1:32
hoezo nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
(Ik heb nog niets zinnigs op papier maar zorg ervoor dat ik maandag de vacature tekst voor je heb)
echt serieus recruiters nodig mij dan ook niet uit!
Was jij een vriendin?quote:
Decoratieven hontquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
De kat 3,5 kg, da's een kilo zwaarder dan toen ze nog buiten kwam
Ik heb de dierenarts vandaag en gisteren in totaal voor 150 euro gesponsord![]()
En dan voornamelijk om te constateren dat Miepie ubergezond is![]()
Cody moet een lampenkap om te zorgen dat hij niet meer aan z'n staart gaat knabbelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat waren de feiten van het afgelopen uur
ahwquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was jij een vriendin?
Ik was allenig maar "iemand"
Ze had een uitermate passende vacature voor mij, en of ik wel even lans wou komen op kantoor voor een gesprek om te kijken of ik zou passen.quote:
cone of shamequote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cody moet een lampenkap om te zorgen dat hij niet meer aan z'n staart gaat knabbelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft hem nog niet uitgeschreven, misschien net pas gehoord dat er een baan vrij is?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ze had een uitermate passende vacature voor mij, en of ik wel even lans wou komen op kantoor voor een gesprek om te kijken of ik zou passen.
Vraag ik om de vacature heeft ze die niet, ja duh hoe weet je dan of dit een uitermate passende vacature is voor mij?
Vind het altijd zo zielig zo'n lampen kapquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
De kat 3,5 kg, da's een kilo zwaarder dan toen ze nog buiten kwam
Ik heb de dierenarts vandaag en gisteren in totaal voor 150 euro gesponsord![]()
En dan voornamelijk om te constateren dat Miepie ubergezond is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat waren de feiten van het afgelopen uur
nee want ze heeft dinsdag al gemaild, dus zou ze toch echt drie dagen de tijd hebben gehad om dat te regelenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft hem nog niet uitgeschreven, misschien net pas gehoord dat er een baan vrij is?
Dierenarts dacht dat het kwam door jeuk omdat hij net getrimd is. Maar hij heeft gisteren een injectie gehad waardoor het minder zou moeten zijn. En het is dus niet minder... Dus nu denkt hij dat het gedrag doorbroken moet worden en dan moet meneer een kapquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
cone of shamewaarom bijt ie zn staart dan?
ahwquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dierenarts dacht dat het kwam door jeuk omdat hij net getrimd is. Maar hij heeft gisteren een injectie gehad waardoor het minder zou moeten zijn. En het is dus niet minder... Dus nu denkt hij dat het gedrag doorbroken moet worden en dan moet meneer een kap![]()
(en een flinke, want lange snuit![]()
![]()
![]()
)
Loopt ie al overal tegen aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dierenarts dacht dat het kwam door jeuk omdat hij net getrimd is. Maar hij heeft gisteren een injectie gehad waardoor het minder zou moeten zijn. En het is dus niet minder... Dus nu denkt hij dat het gedrag doorbroken moet worden en dan moet meneer een kap![]()
(en een flinke, want lange snuit![]()
![]()
![]()
)
quote:
Mwah, ik heb potentieel ook een aantal vacatures die ik nog niet uitgezet heb en dus ook geen geweldige beschrijving. Maar waarvan ik wel bij mensen aan het hengelen ben die ik heel graag op die plek wil hebben omdat ik goeien ervaringen met ze hebquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
nee want ze heeft dinsdag al gemaild, dus zou ze toch echt drie dagen de tijd hebben gehad om dat te regelen
Heb haar nog nooit irl gesprokenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, ik heb potentieel ook een aantal vacatures die ik nog niet uitgezet heb en dus ook geen geweldige beschrijving. Maar waarvan ik wel bij mensen aan het hengelen ben die ik heel graag op die plek wil hebben omdat ik goeien ervaringen met ze heb.
Misschien heeft iemand je aanbevolen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb haar nog nooit irl gesproken
Ah okee, en ze heeft ook geen tip van iemand gekregen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb haar nog nooit irl gesproken
Ja maar dat kan toch nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand je aanbevolen?
Doe eens gewoon blij zijn voor de kans![]()
Ghe, geinigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O BB ik kwam dit nog tegen voor je
[ afbeelding ]
Nee ook niet heeft mijn CV van Monsterboard gepluktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah okee, en ze heeft ook geen tip van iemand gekregen?
Dan is het wel vreemdig.
Oh, dan is het een telemarketingbaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee ook niet heeft mijn CV van Monsterboard geplukt
Oh god nee he heb al eens eerder gesolliciteerd bij zo'n firma die mensen wat probeert aan te smeren aan de telefoon, maar toch maar bedacht dat ik dat niet kon omdat ik dat zo zielig zou vinden voor mensen die dat eigenlijk niet kunnen betalenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dan is het een telemarketingbaan.
Waarom?quote:
DOE HET NIET!quote:
Gofter....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn hele site weer wegeen vriend van mij heeft mij ooit geholpen toen met het probleem van GFC op te lossen, dus hij had mijn gegevens. Toen het niet lukte weer opnieuw begonnen met site, nu upload hij een andere site maar met verkeerde gegevens, dus die sstaat nu over de mijne heen. Nou is van mij alles weg
Maak je back ups? zo ja vragen of ie een oudere versie terug kan zettenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn hele site weer wegeen vriend van mij heeft mij ooit geholpen toen met het probleem van GFC op te lossen, dus hij had mijn gegevens. Toen het niet lukte weer opnieuw begonnen met site, nu upload hij een andere site maar met verkeerde gegevens, dus die sstaat nu over de mijne heen. Nou is van mij alles weg
quote:
slaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
*zucht*
vanavond weer opnieuw beginnen
Geen back up?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
*zucht*
vanavond weer opnieuw beginnen
nee hij was net weer online ... ben niet eens thuis geweest om backup te kunnen maken, was gisteravond wegquote:
Dan is het inderdaad zwaar kutquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee hij was net weer online ... ben niet eens thuis geweest om backup te kunnen maken, was gisteravond weg
Heul oude fotoquote:
mijn pousse kreeg geen kapquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heul oude foto
Dit was toen ze gesteriliseerd was, ze was hier ook pas een maand of 5.
Ze heeft die kap heul even om gehad, want mevrouw weigerde gewoon te bewegen met dat ding op, ze is deze plek niet meer afgekomen. Vond ik toch sneu worden op den duur, dus toen heb ik hem er maar af gehaald.
Jep, koud. Maar niet glibberig, dus in hoog tempo gewandeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NoesLekker koud zeker? Of voelde je dat al niet meer door de alcohol?
Miep ging ook alleen likken...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn pousse kreeg geen kap
Ik moest alleen de wond goed blijven checken of ze die niet open knaagde, maar ze likte alleen maar![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, koud. Maar niet glibberig, dus in hoog tempo gewandeld.
En blijkbaar weeg ik 1,5 kg minder dan vorige week. Whoei.
En ik moet nog schijten vandaag.quote:
Wie weet wat al dat vuil wel niet weegtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik moet ook nog douchen, eigenlijk.
Toch minstens een aantal gram.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie weet wat al dat vuil wel niet weegt![]()
Eny heet in werkelijkheid Maschaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Eny stond vanmorgen z'n eigen spiegelbeeld af te likken in de badkamerspiegel. Verrekten narcist
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:52 schreef PriemGirl het volgende:
Sorry. Ik moest die opmerking even maken
Is goed voor haren spytoolquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt alleen Masja verkeerd geschreven
mascha feoktistova?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eny heet in werkelijkheid Mascha
Uiteraard. Mascha Feoktistova. Van Beautyglossquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard. Mascha Feoktistova. Van Beautygloss
Ah maar natuurlijk! Wie kan het anders zijn dan Mascha Feoktistova van www.beautygloss.nl ???quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard. Mascha Feoktistova. Van Beautygloss
Ik nou ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
IK WIL EEN BENGAAL
http://dieren.marktplaats(...)9bVfQ&fta_ind=4&fs=1
Het mag allebei denk ik, maar Mascha is beter. Mascha feoktistova is natuurlijk het bestequote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
Maar is het nou Mascha Feoktistova of Masja? van www.beautygloss.nl?
van beautygloss.nl én bybg.nlquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het mag allebei denk ik, maar Mascha is beter. Mascha feoktistova is natuurlijk het beste
Vergeet hamster Nommie niet!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:04 schreef Lindytje het volgende:
Hey, gaat het hier over Mascha Feoktistova van www.beautygloss.nl? Die uit Den Haag? Met haar vriend Gregor en haar mooie website http://maschafeoktistova.nl/?
Over Lipglans gesproken, krijg ik zo'n mailtje:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom zie ik de halve club hier staan bij de facebook-vind-ik-leuk-ad-on van Lipglans?
quote:Hoi!
Omdat je eens gereageerd hebt op mijn blog, wil ik graag dit nieuwtje met je delen: de Miss Lipgloss Shop heeft haar deuren geopend! Yay!
...
droevig he/?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom zie ik de halve club hier staan bij de facebook-vind-ik-leuk-ad-on van Lipglans?
Ja, dat krijg je als je haar ineens leuk gaat zitten vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Over Lipglans gesproken, krijg ik zo'n mailtje:
[..]
MIjn wereldbeeld, wat doen ze?quote:
Dat wil niet zeggen dat ik mailtjes wil!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je haar ineens leuk gaat zitten vinden
Winactie ooit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
MIjn wereldbeeld, wat doen ze?
Ik zie nu al Bambi, Lin, Dico, Renren, Spees, BGT, UFT, Taart...
![]()
![]()
Ik moet toch op de hoogte blijven om te kunnen bitchenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
MIjn wereldbeeld, wat doen ze?
Ik zie nu al Bambi, Lin, Dico, Renren, Spees, BGT, UFT, Taart...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
EXCUSES, ALLEMAAL EXCUSES![]()
![]()
![]()
![]()
JULLIE ZOUDEN JULLIE MOETEN SCHAMEN!![]()
![]()
![]()
HOE KONDEN JULLIE??![]()
![]()
![]()
*maakt dramatisch gebaar*
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft Gregor ook een blog?![]()
En heb je zijn mooie nieuwe jas gezien?
Die had Masja op twitter gezet, want ze wil niet dat Gregor bij haar activiteiten betrokken is en wij mogen het niet over hem hebben, dus dan is het handig om op twitter te vragen welke jas het leukste voor hem is
Gelukkig zijn er nog een paar die trouw blijven aan het gebashquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
EXCUSES, ALLEMAAL EXCUSES![]()
![]()
![]()
![]()
JULLIE ZOUDEN JULLIE MOETEN SCHAMEN!![]()
![]()
![]()
HOE KONDEN JULLIE??![]()
![]()
![]()
*maakt dramatisch gebaar*
Ik heb net koffie gepakt... Ik doe iets niet goedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
Het is bieruur en ik ben te lui om bier te pakken in de koelkast
Maar hoe is dat ooit zo gekomen dan please do tellquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog een paar die trouw blijven aan het gebash![]()
![]()
Masja zat hier in het topic en heeft heel lang meegepraat maar toen hebben we haar weggepest want vervelend en toen is ze als wraak een blog begonnen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar hoe is dat ooit zo gekomen dan please do tell
True story!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Masja zat hier in het topic en heeft heel lang meegepraat maar toen hebben we haar weggepest want vervelend en toen is ze als wraak een blog begonnen!
Ooo had eigenlijk een veul sappiger verhaal verwachtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Masja zat hier in het topic en heeft heel lang meegepraat maar toen hebben we haar weggepest want vervelend en toen is ze als wraak een blog begonnen!
je hebt de details niet gehoordquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ooo had eigenlijk een veul sappiger verhaal verwacht
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook evenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt de details niet gehoord
Dat waren goeden forumrellenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt de details niet gehoord
Ik dus nietquote:
En de sloot is bevroren dus kunnen ze er niet uit ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, dat zijn zoveel oude koeien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
IK WIL ALLEEN MAAR HELPONquote:
Huuuquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
ouden koe:
[ afbeelding ]
Kan je beter in de sloot laten liggen
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En de sloot is bevroren dus kunnen ze er niet uit ?nee dat waren zeven kikkertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Bavariaatje? Ons kantoor is heul zo ver nietquote:
Dat rijmpje ken ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat waren zeven kikkertjes
m'n eigen huis is minderder verquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bavariaatje? Ons kantoor is heul zo ver niet
er zaten zeven kikkertjes al in een boerenslootquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat rijmpje ken ik niet.
Wacht, ik moet nog douchen.
Goeden rijmpjen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zaten zeven kikkertjes al in een boerensloot
De sloot die was bevroren, de kikkertjes gingen dood
Ze kwekten niet, ze kwaakten niet, van honger en verdrieieiet
Lekker opbeurendquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja.. maar.. daar ben ik nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
m'n eigen huis is minderder ver
Jaren gezongen, nooit gewetenquote:verdroten
ver` dro - ten verl tijd meerv en volt deelw van verdrieten
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Al in een groen, groen, groen, groen knollen-knollen-land,
Daar zaten twee haasjes heel parmant,
En de één die blies de fluite-fluite-fluit
En de ander sloeg de trommel.
Toen kwam opeens een jager-jager-man
En die heeft er een geschoten
En dat heeft naar men wel denken denken kan,
De ander zeer verdroten.
Ook al zo positief![]()
*gaat googelen wat verdroten eigenlijk betekent*
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
in een groen, groen groen groen knollen-knollenland
daar zaten twee haasjes heel parmant
en de een die blies de fluite fluite fluit
En de ander sloeg de trooooommmel
Toen kwam er enen jager jagerman
En die heeft er een geschoooooten
Dat heeft naar wat men denken denken kan
Die ander zeer verdrooooten
Dat is echt liefdequote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
De ander zeer verdroten.
Ook al zo positief![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
in een groen, groen groen groen knollen-knollenland
daar zaten twee haasjes heel parmant
en de een die blies de fluite fluite fluit
En de ander sloeg de trooooommmel
Toen kwam er enen jager jagerman
En die heeft er een geschoooooten
Dat heeft naar wat men denken denken kan
Die ander zeer verdrooooten
hoe kan ik nu nog twijfelen????quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is echt liefde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zet BB aan den kant, kies mij![]()
![]()
Oh die zong mijn oma vroeger altijd voor mijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
De ander zeer verdroten.
Ook al zo positief![]()
Het is het lotquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe kan ik nu nog twijfelen????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morantiek ten topquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is het lot![]()
Bij elkander gebracht door een sadistisch kinderliedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Doet niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zie nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: de link zelf ook neit吴 曼 迪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Voordeel van een relatie met een Fokker hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:35 schreef megamandy het volgende:
Mijnsnapt mij niet als ik morantisch zeg
En als ik het dan uitleg zegt hij, "Ja maar waarom zou je dat eigenlijk omwisselen"
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪![]()
Degene die dit heeft verzonnen moet toch ook behoorlijk stoned zijn geweestlolwut?quote:Groen is 't gras
Groen is 't gras
Onder mijne voeten
Ik heb verloren m'n beste vriend
Ik zal hem zoeken moeten
Hé daar plaatsgemaakt voor de jongedame
En de koekoek op het dak
Zingt z'n lied op zijn gemak
O mijn lieve Augustijn
Deze dame zal het zijn
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
Ik moet plassen maar net nagels gelakt what to do what to doA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:37 schreef megamandy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Doodgaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik moet plassen maar net nagels gelakt what to do what to do
Heel voorzichtig doen en als je uiteindelijk het papier weg wilt gooien en toch achterkomen dat je alsnog een bluts in je lak hebtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik moet plassen maar net nagels gelakt what to do what to do吴 曼 迪![]()
In je broek plassen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik moet plassen maar net nagels gelakt what to do what to do
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ja maar dat is met al die kinderliedjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Degene die dit heeft verzonnen moet toch ook behoorlijk stoned zijn geweest
[..]
lolwut?
disclaimer![]()
Ik wil pampers!quote:A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dat is met al die kinderliedjes![]()
'k Heb m'n wagen volgeladen,
vol met oude wijven.
Toen we op de markt kwamen
begonnen zij te kijven
Nu neem ik van mijn levensdagen
geen oude wijven op m'n wagen.
Hop paardje hop.
Hop paardje hop.
![]()
Damnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Degene die dit heeft verzonnen moet toch ook behoorlijk stoned zijn geweest
[..]
lolwut?![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
vol met oude wijven.
begonnen zij te kijven
geen oude wijven op m'n wagen.
Hop paardje hop.
Hop paardje hop.
![]()
disclaimer![]()
Grom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Zo dan.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
Grom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Buiten in de biezen
daar lei een hondje dood.
Zijn staartje was bevroren
zijn billetjes waren bloot.
Toen kwam Jan de slager
die zei: "Dat beest is mager".
Toen kwam Lijsje Lonken
die zei: "Dat beest is dronken".
Toen kwam Thijs de timmerman
die spijkerde 't beestje zijn staartje weer an.disclaimer![]()
Mijn bips is heul niet grootquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Grom.
ZUIPLAP!!11!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪![]()
I haz a scaredquote:
Kindvriendelijkquote:
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
vol met oude mannen.
Begonnen ze saam te spannen
geen oude mannen op m'n wagen.
Hop paardje hop.
Hop paardje hop.
vol met jonge meisjes.
zongen zij als sijsjes
alleen nog jonge meisjes op m'n wagen.
Hop paardje hop.
Hop paardje hop.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Grom.
WAAR ZIJN DIE TETTERS DANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de foute top 500 aan het draaien. Heerlijk als je aan het strijken bent.
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Doe ik maar even niet op mijn werkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
WAAR ZIJN DIE TETTERS DAN
Ik ben de foute top 500 aan het draaien. Heerlijk als je aan het strijken bent.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
quote:Witte zwanen, zwarte zwanen!
Wie gaat er mee naar engelland varen?
Engelland is gesloten
De sleutel is gebroken
Is er dan geen timmerman
Die de sleutel maken kan?
Laat doorgaan
Laat doorgaan
Wie achter is moet voorgaan!Lolwut?quote:Verklaring:
Dit liedje gaat oorspronkelijk over het leven, de dood en Jezus.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe ik maar even niet op mijn werk![]()
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Ouwe kinderliedjes?
Zieeeeeeeeeeeeeeee de boerinnekes met rokskes zwaaaaaien vanachter naar vanvoooooor...
Of waren we in een bepaald depressief thema bezig
(en dit is serieus de eerste die in mijn hoofd komt![]()
)
quote:Daar liep een oude vrouw op straat
jutekei, jutekei, jutekei-sa-sa.
En waar die oude vrouw ook liep
vergat ze haar rode mutsje niet.
Jutekei, jutekei, jutekei-sa-sa
jutekei-sa-sa.En bij deze gnorkte ikquote:Hansje sjokken
trek hem aan zijn rokken
trek hem aan zijn staart
Hansje is geen stuivertje waard!quote:Katje, poesje Nelletje
waar ben je toch geweest?
Je hebt verbrand je velletje
je was zo'n aardig beest.
Foei poes, lelijke poes
en is het dan geen schande
dat jij je mooie velletje
zo lelijk laat verbranden.disclaimer![]()
Ik kan me nog indenken waarom ook.quote:Witte zwanen -> leven. Zwarte zwanen -> dood. Engeland -> hemel. Jezus = timmerman en nodig om in de hemel te komen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Die ken ik heul nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
En bij deze gnorkte ik
[..]
Deze wel?die hele site in multicolor Comic Sansquote:Klepperman van elleven
waar ga je zo laat naartoe?
Naar al die stoute kindertjes
en naar de koetjes boe.
En de handjes gaan van klap, klap, klap
en de voetjes gaan van stap, stap, stap.
Klepperman van elleven
waar ga je zo laat naartoe?
disclaimer![]()
Je zit nog goed ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me nog indenken waarom ook.Witte zwanen -> leven. Zwarte zwanen -> dood. Engeland -> hemel. Jezus = timmerman en nodig om in de hemel te komen.
quote:Witte zwanen, zwarte zwanen!
De engelen die je begeleiden bij geboorte (wit) en dood (zwart).
Wie gaat er mee naar engelland varen?
Naar de hemel
Engelland is gesloten
De sleutel is gebroken
De hemel is door de zonde ontoegankelijk geworden.
Is er dan geen timmerman
Die de sleutel maken kan?
De timmerman is Jezus (zoon van timmerman Josef)
Maar hoax, want het is niet engelland, maar Engeland
ik ook, mijn jeugd, wat doe jequote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat het Engeland was
disclaimer![]()
HUUUUU, klinkt als een engen site.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Deze wel?
[..]
die hele site in multicolor Comic Sans
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
neequote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Deze wel?
[..]
die hele site in multicolor Comic Sans![]()
Ik heb een site met polyfoon wavebestandjes van de muziek op de achtergrond
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
nee![]()
En Kortjakje bleek ook al een hoer te zijn
quote:Rom bom bom bie
een stuiver sigaren.
Lichte of zware?
Rom bom bom bie
een stuiver van die.disclaimer![]()
Jottem.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je zit nog goed ook
[..]
Maar hoax, want het is niet engelland, maar Engeland
En in mijn beleving ook Engeland, ik had niet eens geregistreerd dat er wat anders stond.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat wist ik wel al.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Kortjakje bleek ook al een hoer te zijn
En dacht ook altijd dat het Engeland was
吴 曼 迪![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
nee![]()
Ik heb een site met polyfoon wavebestandjes van de muziek op de achtergrond![]()
![]()
disclaimer![]()
Zulks een pareltje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
nee![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Suja, suja kindje
wat ben je bitter stout.
Heb je pijn in je buikje
of zijn je voetjes koud?
Vuurtje zullen wij stoken
papje zullen wij koken.
't Wiegje gaat van zwik-zwak
voor onze kleine dikzak.disclaimer![]()
Ik kan niet meepraten...
Wat skjoe post ken ik ook allemaal niet hoor.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Mijn vader zong altijd een Engels liedje voor me en dat bleek later te gaan over een babywiegje inclusief baby die uit een boom kletterdequote:Rock-a-bye baby, in the treetop
When the wind blows, the cradle will rock
When the bough breaks, the cradle will fall
And down will come baby, cradle and allSchnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
De fuck, nooit bij stilgestaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn vader zong altijd een Engels liedje voor me en dat bleek later te gaan over een babywiegje inclusief baby die uit een boom kletterde
[..]
Lugubere liedjonz zijn luguber.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja die ken ik ook welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn vader zong altijd een Engels liedje voor me en dat bleek later te gaan over een babywiegje inclusief baby die uit een boom kletterde
[..]
disclaimer![]()
Hij ging me dan altijd wiegen in zijn armen en als "down wil come baby" kwam deed hij net of hij me liet vallen. Wat ik heel goed wist, dus dan liet m'n vader heel lang een stilte vallen terwijl ik hieperdepiep zat te zijn omdat ik wist dat hij dat ging doenquote:![]()
![]()
![]()
Sentiment![]()
![]()
Awwww ask cosmetics heeft mijn blog op haar facebook gezet![]()
Songtekst
Guusje zag een negerjongen
Vol verbazing bleef hij staan
Om zo'n zwart gezicht te hebben
Staat ons baasje heus wel aan
Nooit hoef je je dan te wassen
Vuil wordt je natuurlijk niet
Al die ongerechtigheden
Denk dat moeder die niet ziet
Kan ik zo'n gezicht ook krijgen
Vraagt hij aan het negerjoch
Ik vind het wassen zo vervelend
Toe zeg mij het middel toch
Nee ik weet geen enkel middel
Zegt de jongen met een lach
Maar op zwart zie je ook wel vlekken
Moeder wast mij iedere dagdisclaimer![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Songtekst
Al die ongerechtigheden
Moeder wast mij iedere dag
Gister hadeen mooi appartement gevonden in Berlijn waar we week kunnen bivakkeren. Ga ik nu even nakijken en zie ik dat het in West-Berlijn is. Maar ik ben een hipster en wil in Oost-Berlijn
吴 曼 迪![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Songtekst
Al die ongerechtigheden
Moeder wast mij iedere dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh myquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Songtekst
Al die ongerechtigheden
Moeder wast mij iedere dag![]()
Knoei![]()
-waar komen jullie toch vandaan?
Uit de kut van tante Sjaan
-Wat hebben jullie daar gegeten
Spermaballen,niet te vreten!
-Hoe komen jullie daar dan in?
Via de lul van ome Wim
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
-waar komen jullie toch vandaan?
Uit de kut van tante Sjaan
-Wat hebben jullie daar gegeten
Spermaballen,niet te vreten!
-Hoe komen jullie daar dan in?
Via de lul van ome Wim
![]()
吴 曼 迪![]()
Tien pond bananen
Bananen zijn gezond
Adam sloeg Eva op haar blote
Constantinopel is een mooie stad
Daar lopen de meisjes al in hun blote
Ga je mee naar Frankrijk
In Frankrijk is het leuk
Daar wordt elke avond heel wat afge
Neushoorns vangen in het hoge riet
Adam sloeg Eva al op haar blote
Tita Tovenaar met z'n lange sik
Tussen z'n benen hangt een lange
Picknickmandje, wat zit er in?
tien pond bananen,
bananen zijn gezond.
Enz.
![]()
jaaaaaaaaaaaaa, wat een bazen'rijm' was datquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tien pond bananen
Bananen zijn gezond
Adam sloeg Eva op haar blote
Constantinopel is een mooie stad
Daar lopen de meisjes al in hun blote
Ga je mee naar Frankrijk
In Frankrijk is het leuk
Daar wordt elke avond heel wat afge
Neushoorns vangen in het hoge riet
Tita Tovenaar met z'n lange sik
Tussen z'n benen hangt een lange
Picknickmandje, wat zit er in?
tien pond bananen,
bananen zijn gezond.
Enz.
![]()
![]()
Op de oceaan is een hoerenschip vergaan
Holadiee, holadioo
Alle hoeren naar de haaien en de haren lekker naaien
Holadiee, holadioo
En sinds de hoeren zijn geweest hebben alle haaien feest
Holadiee, holadioo
Ponykamp![]()
![]()
wij deden altijd deze op het schoolplein
rood is de liefde, zwart is getrouwd
morgen is <naam meisje> met <naam jongen> getrouwd
(dan moesten die twee samen in het midden van de kring)
elke morgen denkt zij aan hem!
Dan aan zijn ogen, dan aan zijn stem
dan aan de kusjes die hij haar gaf
toen zij voor het eerst in zijn armen lag!
disclaimer![]()
En niemand kon zeggen dat het vies wasquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa, wat een bazen'rijm' was dat![]()
![]()
![]()
Die zet ik op onze uitnodigingquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
toen zij voor het eerst in zijn armen lag!![]()
![]()
![]()
Onder de tafel lag een brief en daar stond op geschreven, op wie ben jij verliefd?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
toen zij voor het eerst in zijn armen lag!
Heb jij hem wel eens gekust?
Heb jij wel eens met hem in bed gelegen?
Dan is de brand tussen jou en mij nu uitgeblust, van je ABC doet niet meer mee![]()
Dat!!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En niemand kon zeggen dat het vies was![]()
![]()
Maar mijn moeder kon hem toch niet zo waarderen
Irritant, tandwiel, wieldop, dopsleutel, sleutelbos, bosbrand, brandweer, weer opnieuw enz.....
Deed het ook altijd goed als irritant zijn liedjeA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Onder de tafel lag een brief en daar stond op geschreven, op wie ben jij verliefd?
Dan is de brand tussen jou en mij nu uitgeblust, van je ABC doet niet meer mee![]()
![]()
disclaimer![]()
Onder de tafel lag een brief en daar stond op geschreven, op wie ben jij verliefd?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Onder de tafel lag een brief en daar stond op geschreven, op wie ben jij verliefd?
- Jaaaaaaaaaa
Hoe vaak?
*inspringen en touwtjespringen maar*
Kut, look at the time.
Ga nog even snel met den hond lopen nu het nog licht is
Tot later
Kut, ik moet nog steeds douchen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Later!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, look at the time.
Tot later![]()
voor Wim
en het is hontquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, look at the time.
Tot later
Ja... dus.... Doei.
quote:
er is een vrouw vermoord
achter 't gordijnenkoord
ik heb het zelf gezien het was op nummer 10
het bloed liep langs de trap
het leek tomatensap
ik nam er een likje van
ik werd er misselijk van
ik belde de politie op
ik zei mijn nam hardop
mijn naam is ija deja
dikke dikke thea
olle bolle whiskie
elastiekDon't come closer, I might hurt you![]()
handjeklapquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:07 schreef Lindytje het volgende:
er is een vrouw vermoord
achter 't gordijnenkoord
het leek tomatensap
ik nam er een likje van
ik werd er misselijk van
ik belde de politie op
ik zei mijn nam hardop
mijn naam is ija deja
dikke dikke thea
olle bolle whiskie
elastiek
De enige die ik herkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:07 schreef Lindytje het volgende:
er is een vrouw vermoord
achter 't gordijnenkoord
het leek tomatensap
ik nam er een likje van
ik werd er misselijk van
ik belde de politie op
ik zei mijn nam hardop
mijn naam is ija deja
dikke dikke thea
olle bolle whiskie
elastiek
O ja ik ging naar huis.
Die ken ik niet vertel eensquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:11 schreef Lindytje het volgende:
Advocaatje ging op reis, ook zo'n prachtig nummerA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Goffer... Mijn collega schiet niet op.... En ik moet hem wegbrengenGrmfpl
Advocaatje ging op reis, tiereliereliere
Met zijn hoedje op zijn arm, tierelierelom
Bij een herberg bleef hij staan, tiereliereliere
Stokvis kreeg hij bij 't ontbijt, tiereliereliere
Graatje stak dwars in zijn keel, tiereliereliere
Dokter werd er bij gehaald, tiereliereliere
Maar de dokter kwam te laat, tiereliereliere
Advocaatje ging op reis, tiereliereliere
Volgens mij was dat m... ja, helemaal uitgeschreven
Sla hemquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:15 schreef PriemGirl het volgende:
Weggaan zonder hemquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:15 schreef PriemGirl het volgende:
Daar is ie weeeeeer. Doeg
quote:
Hallon!
Zwager blijft dit weekend hier slapen, zou rond 6 uur komen. Stuurt hij om 1 uur een whatsappje, "ik ben er over een half uur"
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck, ik snel gedoucht enzo, net op tijd klaar![]()
Wel gezellig hoor, maar ik had hem nog niet echt verwacht![]()
Nu issie met mijn vent gaan pokeren dus ben ik weer alleen. Heeeeeeeeeeerlijk die rust
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Kun je ons gezelschap houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Hallon!
Zwager blijft dit weekend hier slapen, zou rond 6 uur komen. Stuurt hij om 1 uur een whatsappje, "ik ben er over een half uur"
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck, ik snel gedoucht enzo, net op tijd klaar![]()
Wel gezellig hoor, maar ik had hem nog niet echt verwacht![]()
Nu issie met mijn vent gaan pokeren dus ben ik weer alleen. Heeeeeeeeeeerlijk die rust
quote:
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: