precies dat. Maar die kijkt vooral technisch. Fysio denkt dat ik mijn enkel beter zal kunnen bewegen. En de schroeven aan de binnenkat van mijn enkel (die schuine op de foto) geven wat last.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb dan wel schroeven op een anderen plek in mijn enkel, maar mij is destijds verteld dat ze in principe blijven zitten, tenzij ik er last van heb.
Wat zegt je chirurg ervan?
Dat laatste is zekerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:52 schreef mvdejong het volgende:
....
Je bent gelukkig oud genoeg dat ze geen probleem bij het groeiproces gaan vormen.
dat is snel! Heb je geen gips gehad? Bij mij raken de schroeven mijn enkelbanden. Daarom voelt het of ik altijd een verstuikte enkel heb.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik heb half januari mijn enkel gebroken en ik ben deze week weer voorzichtig begonnen met hardlopen. Enkelgewricht is nog wel wat gevoelig, maar de plaat + schroeven hinderen mij persoonlijk niet. Wat voor soort breuk had jij? Weber A,B of C?
Mja, ik had een weber B fractuur, oftewel een diagonale breuk die in het kuitbeen begon en dan eindigt in de enkel. Ik kreeg een plaatje met wat schroeven en toen is het gips eraf gegaan. Heb dus maar een paar dagen gips gehad. Na 6 weken rust mocht ik weer volledig belasten en daar ben ik nu 5 weken mee bezig. Het is nog niet geheel pijnvrij, maar de fysio (waar ik maar een paar keer geweest ben, omdat hij louter open deuren intrapte) had te melden dat ik alles mocht zolang het niet te pijnlijk is. En zo geschiedde het dat ik deze week weer een paar km heb gelopenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:08 schreef Ole het volgende:
[..]
dat is snel! Heb je geen gips gehad? Bij mij raken de schroeven mijn enkelbanden. Daarom voelt het of ik altijd een verstuikte enkel heb.
Dank jequote:Op zondag 29 april 2012 19:09 schreef Rewimo het volgende:
O, je hebt het alweer achter de rug, gelukkig maarBeterschap!
Je plaatst willekeurig een oproep?quote:Op maandag 30 april 2012 23:22 schreef Tamashii het volgende:
Sheisse... Weet iemand hoe je die waxmelt vlekken uit een tafelloper haalt??baal ontzettend. Het is groen kaarsvetachtig spul waar ik echt niks van weet. Anyone hier?
Mensen met gewrichtsproblemen zijn extra goed in vlekkenproblemen....jij niet danquote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Ja wat dacht je, met mijn gewrichten ben ik een echte vlekkenexpert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |