Ik denk om dat probleem op te lossen gewoon met de expansion een extreem coole class maken voor Republic en dan voor Empire een minder leukequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:05 schreef Sjiznit het volgende:
Republics worden op vrijwel elke server flink outnumbered door de empire. Op een RP server hoef jij ook niet te rp'en he, wel opletten dat je niet achterlijke namen kiest die de immersion voor echte rp'ers verpesten.
Oh god, wedden omdat allemaal kleine kinderen de sith lord Darth Vader vader uit willen hangen? :$quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:05 schreef Sjiznit het volgende:
Republics worden op vrijwel elke server flink outnumbered door de empire. Op een RP server hoef jij ook niet te rp'en he, wel opletten dat je niet achterlijke namen kiest die de immersion voor echte rp'ers verpesten.
Dat en de inquisitors kunnen lightning schieten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:19 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Oh god, wedden omdat allemaal kleine kinderen de sith lord Darth Vader vader uit willen hangen? :$
Aghja, des te meer kinderen, des te meer we er kunnen ragen en ownenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:23 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat en de inquisitors kunnen lightning schieten.
Ben Assassin voor de Darth Maul double lightsaber actiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:23 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat en de inquisitors kunnen lightning schieten.
Mijn warrior is fel rooie zabrakquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:51 schreef TylerMayhem het volgende:
[..]
Ben Assassin voor de Darth Maul double lightsaber actie
Ook customizable UI, Hue to chest piece colour en meerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:34 schreef Sjiznit het volgende:
In Maart ergens dacht ik. Niewe ops, fp en planeet. Volgens mij ook ranked WZ.
Ik vind beide perfecte toevoeging, kan ik eindelijk healen en pvpen tegelijkquote:Op zondag 12 februari 2012 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
Blegh, blijkbaar zijn ze een cross-server LFG aan het maken. En dual-spec waar ik ook geen fan van ben.
Patch 1.2 ziet er verder wel erg tof uit.
cross-server is voorlopig alleen voor pvp toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
Blegh, blijkbaar zijn ze een cross-server LFG aan het maken. En dual-spec waar ik ook geen fan van ben.
Patch 1.2 ziet er verder wel erg tof uit.
Helaas niet. In een interview werd gezegd dat ze ook met een cross-server systeem voor FPs bezig zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
cross-server is voorlopig alleen voor pvp toch?
Ik kom als republic speler genoeg imperial players tegen.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:20 schreef Questular het volgende:
Ik begin wel een beetje te balen van de "world pvp" op mijn server. Ik ben nu lvl 30 en ben nog niet 1x een republic speler tegengekomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond de Skull of Canderous Ordo en G0-T0's photoreceptor. (voor de KotOR-spelers onder ons)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik kom als republic speler genoeg imperial players tegen.
Moest gisteren binnen de smuggler-verhaallijn...Je krijgt toch ook ergens Holocron of Darth Nihilus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond de Skull of Canderous Ordo en G0-T0's photoreceptor. (voor de KotOR-spelers onder ons)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |