Dat is logisch, maar ik zou hem niet afschrijvenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hmm true. Maar ik blijf altijd voorzichtig met hem omdat ie nogal onvoorspelbaar is
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:33 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik schrijf hem ook niet af ofzo, maar ik kijk nu maar even een beetje de kat uit de boom... We hebben een hele goede klik, en zet ons samen in 1 kamer en er is vuurwerk. Hij vind me nog steeds heel erg leuk zei ie dus dat is wel een positief teken.
Ach ik zie wel.
leuke vent + geen relatie willen = fuckbuddyquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:33 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik schrijf hem ook niet af ofzo, maar ik kijk nu maar even een beetje de kat uit de boom... We hebben een hele goede klik, en zet ons samen in 1 kamer en er is vuurwerk. Hij vind me nog steeds heel erg leuk zei ie dus dat is wel een positief teken.
Ach ik zie wel.
neeeee ik wil geen fuckbuddyquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
leuke vent + geen relatie willen = fuckbuddy
onterechte klacht dus, slotje!
nothing happend, waren gewoon moe en dronkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Samen 'in slaap vallen'
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:45 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind mijn haar te kortvolgens mij is dat standaard het probleem bij 80% van de vrouwen die van de kapper komen
ik moet er aan wennen
Het hing echt op 3/4 van mijn rug, het was super lang, nou hangt het tot net boven mijn rug, dus niet super kort ofzo maar alsnog wennenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Heb je het geknipt? Feauteauw?
Nee maar wel een flink stuk eraf dus. Was je het zat of dooie punten eraf ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het hing echt op 3/4 van mijn rug, het was super lang, nou hangt het tot net boven mijn rug, dus niet super kort ofzo maar alsnog wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beidequote:Op donderdag 9 februari 2012 23:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee maar wel een flink stuk eraf dus. Was je het zat of dooie punten eraf ofzo?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
kutlicht dus rare fotos, maar eerste foto dus hoe het van voren hangt, en tweede de lengte als het op mijn rug hangt. Verder is er weinig boeiends aan, beetje laagjes geknipt maar dat had ik ervoor ook al
/boringWauw er is flink wat af! Als ik denk aan die foto met je mario-shirt, toen had je krullen en was het nog steeds langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het misstaat je absoluut niet.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Oh dan merk je het vast ook aan het gewicht, als je een staartje maakt ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
beideik heb heel dik haar dus t is altijd zo'n enorme bos dan, wel mooi maar ook irritant
ja zekerquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dan merk je het vast ook aan het gewicht, als je een staartje maakt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |