Dat is logisch, maar ik zou hem niet afschrijvenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hmm true. Maar ik blijf altijd voorzichtig met hem omdat ie nogal onvoorspelbaar is
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:33 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik schrijf hem ook niet af ofzo, maar ik kijk nu maar even een beetje de kat uit de boom... We hebben een hele goede klik, en zet ons samen in 1 kamer en er is vuurwerk. Hij vind me nog steeds heel erg leuk zei ie dus dat is wel een positief teken.
Ach ik zie wel.
leuke vent + geen relatie willen = fuckbuddyquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:33 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik schrijf hem ook niet af ofzo, maar ik kijk nu maar even een beetje de kat uit de boom... We hebben een hele goede klik, en zet ons samen in 1 kamer en er is vuurwerk. Hij vind me nog steeds heel erg leuk zei ie dus dat is wel een positief teken.
Ach ik zie wel.
neeeee ik wil geen fuckbuddyquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
leuke vent + geen relatie willen = fuckbuddy
onterechte klacht dus, slotje!
nothing happend, waren gewoon moe en dronkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Samen 'in slaap vallen'
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:45 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind mijn haar te kortvolgens mij is dat standaard het probleem bij 80% van de vrouwen die van de kapper komen
ik moet er aan wennen
Het hing echt op 3/4 van mijn rug, het was super lang, nou hangt het tot net boven mijn rug, dus niet super kort ofzo maar alsnog wennenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Heb je het geknipt? Feauteauw?
Nee maar wel een flink stuk eraf dus. Was je het zat of dooie punten eraf ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het hing echt op 3/4 van mijn rug, het was super lang, nou hangt het tot net boven mijn rug, dus niet super kort ofzo maar alsnog wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beidequote:Op donderdag 9 februari 2012 23:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee maar wel een flink stuk eraf dus. Was je het zat of dooie punten eraf ofzo?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
kutlicht dus rare fotos, maar eerste foto dus hoe het van voren hangt, en tweede de lengte als het op mijn rug hangt. Verder is er weinig boeiends aan, beetje laagjes geknipt maar dat had ik ervoor ook al
/boringWauw er is flink wat af! Als ik denk aan die foto met je mario-shirt, toen had je krullen en was het nog steeds langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het misstaat je absoluut niet.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Oh dan merk je het vast ook aan het gewicht, als je een staartje maakt ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
beideik heb heel dik haar dus t is altijd zo'n enorme bos dan, wel mooi maar ook irritant
ja zekerquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dan merk je het vast ook aan het gewicht, als je een staartje maakt ofzo.
Puckzzz post nog veel betere foto's in de scquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O Sjaan leuk je haar!
en Puckzzz post goeien muziek op FB
Had gezien tieten!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Puckzzz post nog veel betere foto's in de sc
Naja, foto
Geboden op MP gewonnen dusquote:
Nice! Beetje een redelijke prijs?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Geboden op MP gewonnen dus
8 euro vind ik wel redelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nice! Beetje een redelijke prijs?
Trusten sjaanquote:
Incl. verzenden? Dat is zeker een goeden deal!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
8 euro vind ik wel redelijk
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Incl. verzenden? Dat is zeker een goeden deal!
Komt holland dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Is het al 24 februari, ik wil TD falen
Nee, holland heb ik al gefaaldquote:
ZAPPPPPPPPPPPP! BEFORE YOU'RE BLINDED!quote:
Dingdingdingdingding! U gaat door voor de koelkastquote:
SBS 6?quote:
Die heb ik al... Mag het ook wat anders zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dingdingdingdingding! U gaat door voor de koelkast
Niet zo ondankbaar hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:16 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Die heb ik al... Mag het ook wat anders zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
O ja RTL 5 was ik met een half oog aan het kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:17 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nee,daar zijn horror huizen op
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet zo ondankbaar heDan krijg je niks!
Uuuh... Een nieuwe bordenset??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik droog altijd spontaan op van kim hollandquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb een heule Kim Holland zender. Lijken wassen
Ieuwquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O ja RTL 5 was ik met een half oog aan het kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kim holland
Das wel een beetje saaiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Uuuh... Een nieuwe bordenset??
Ik kijk nooit nat naar Kimquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik droog altijd spontaan op van kim holland
Hm, ik stel voor, lakjons??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar wel goedkoper en meer welkom dan een koelkast
Hoewel goedkoper niet eens altijd op gaat denk ik...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar wel goedkoper en meer welkom dan een koelkast
Dat word je er ook echt niet vanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kijk nooit nat naar Kim
Jaaaaaaa!! Allemaal sheer roze lakjons!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hm, ik stel voor, lakjons??
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!! Allemaal sheer roze lakjons!!
Ik las het ja. Vraag me af of ik nog te verpesten ben hoor... Maar je mag je best doenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jacqie, Kip is bang dat ik jou en Bambi verpest tijdens de autorit naar Dico.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar eens richting bedje! Trusten ladies
Trusten Dicoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar eens richting bedje! Trusten ladies
Dat kan ik heul nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:24 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik las het ja. Vraag me af of ik nog te verpesten ben hoor... Maar je mag je best doen
Hmmz... die kans is ook nog wel aanwezig inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat kan ik heul nietMisschien verpest jij mij wel
Damnyouautocorrectofzo... ik heb met tranen in m'n ogen van het lachen zitten lezenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet iemand die site van autocorrect fails nog?
http://autocowrecks.failblog.org/quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet iemand die site van autocorrect fails nog?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
http://autocowrecks.failblog.org/
Dezen?
Daar heb je ook poorlydressedquote:
Wasda? ff kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Daar heb je ook poorlydressed
Mensen op straat die de raarste dingen aan hebbenquote:
Trusten unfquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Trusten unfhad je mijn lakjes nou ook vandaag op de post gedaan?
quote:
Slaapzequote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik ga ook slapenjullie ook alvast welterusten!
Hey!!!quote:
JOUW UIquote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:04 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Goeden gesprekken over bipolaire stoornissen metop mijn verjaardag nog wel!
Mijnis de beste!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:04 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Goeden gesprekken over bipolaire stoornissen metop mijn verjaardag nog wel!
Mijnis de beste!!!!!!!!
da's wel kut jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:21 schreef Dwyn het volgende:
Bij de weg:
De uitslag van het tentamen Bestuursrecht Verdiept dd. 27-1-2012 is heden bekend gemaakt. Geslaagd: 89% van de deelnemers (25 voldoende, 3 onvoldoende).
Ik ben geen universiteitsmateriaal.
Even 43 posts terugkijken welke het was!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's wel kut ja
En damn, volgens mij heb ik gisteren mijn 100000e fokpost gemaakt en het helemaal gemist
da's haast niet te doen joh...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Even 43 posts terugkijken welke het was!
Nope; maar heb wel een ietester staan die vanaf ie5 test ?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik behoor nu wel tot een zeer selectief clubje kanslozen
Ik heb wel IE maar ik weet niet welkequote:
Prima!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Kan ook
kost toch geen drol
Hoe ist met je no buy verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe, redeneren voor gevorderdenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prima!
Zolang ik geen make up mag kopen, koop ik gewoon schoenen!
Kleding is ook geen optie, want ik ben slinkende.
Schoenen blijven altijd passen.![]()
Bovenaan de site:quote:BERICHT VAN NELLY.COM
Als je een bestelling plaatst binnen 14 dagen betaal je geen verzendkosten.
huh?quote:GRATIS VERZENDING bij alle bestellingen Levering binnen 3-7 werkdagen
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb een beker gekocht.
Hoe groot is ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Van die 2 de bovenste.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu twee paar in mijn mandje, welke zijn het leukst?
http://nelly.com/nl/schoe(...)asgow-mid-971009-80/
of
http://nelly.com/nl/schoe(...)-427/nora-427859-80/
Worldcup paringsdansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
SQ is toch ook beetje lomp? Perfect match!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Van die 2 de bovenste.
Al word ik van beiden niet heel warm. Komen beetje lomp over.
Neej, dat plaatje bovenop is interchangablequote:
Why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.never mind
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Op die site komen echt alle schoenen lomp over, da's de manier van fotograferen. Je ziet alleen de onderbeentjes van een hele magere dame namelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Van die 2 de bovenste.
Al word ik van beiden niet heel warm. Komen beetje lomp over.
Wat voor een plaatje komt er nu op?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neej, dat plaatje bovenop is interchangable.
Is voor mijn team @ work. We gaan een contest opzetten voor het meest effectieve team.
Met als prijs een kleinigheidje (fles wijn ofzo) en een plekje op de wisselbeker.
40 euro incl. alle logo's en plaatjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Srsly?
En wat kostte dat ding?
spuit elf winnaar van de dagquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat voor een plaatje komt er nu op?
Allersquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
40 euro incl. alle logo's en plaatjes
Daar hebik altijd een gruwelijke hekel aan, dat soort wedstrijdjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neej, dat plaatje bovenop is interchangable.
Is voor mijn team @ work. We gaan een contest opzetten voor het meest effectieve team.
Ach, der zit een hele dikke vette knipoog aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar hebik altijd een gruwelijke hekel aan, dat soort wedstrijdjes
Wij gaan waarschijnlijk een Bob Ross schilderworkshop doen als teambuilding en hebben een jaarlijks sjoelkampioenschap. Das wel genoeg vind ik
Sjoelenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar hebik altijd een gruwelijke hekel aan, dat soort wedstrijdjes
Wij gaan waarschijnlijk een Bob Ross schilderworkshop doen als teambuilding en hebben een jaarlijks sjoelkampioenschap. Das wel genoeg vind ik
Oh heb ik ook gedaan vorig jaar, met onze excuusneger erbij (de enige man in het teamquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sjoelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn broer (nee niet die van gisteren) is teamleider voor een team vrouwen die hadden bedacht om als uitje sieraden te gaan maken.
Dus de dag erna had mijn nichtje 3 armbandjes en een ketting om en riep m'n broer gelijk "DIE HEB IK GEMAAKT![]()
"
![]()
![]()
Ik heb liever een mooien bonus, een kadobon of een etentje op kosten van de zaakquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar zou jij toch ook keigemotiveerd van worden?
Hehequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sjoelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn broer (nee niet die van gisteren) is teamleider voor een team vrouwen die hadden bedacht om als uitje sieraden te gaan maken.
Dus de dag erna had mijn nichtje 3 armbandjes en een ketting om en riep m'n broer gelijk "DIE HEB IK GEMAAKT![]()
"
![]()
![]()
EN EEN BEKER VOOR JE PRIJZENKAST!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb liever een mooien bonus, een kadobon of een etentje op kosten van de zaak
Waar met je dan op? Declarabele uren en uitkomst ofzo? Lijkt me vrij lastig in jouw sector.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, der zit een hele dikke vette knipoog aan.
We zijn al het meest effectieve team van de sector. Dus dat mag best wat meer opvallen.
En voor de eerste verjaardag krijgt het een prijzenkast om ze allemaal in te zettenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
EN EEN BEKER VOOR JE PRIJZENKAST!!!
BB en ik waren dus bij die sportprijzentoko geweest, je hebt al hele protserige glimbekers voor 5 euro. Dus als we later een kind hebben gaan we het belonen met bekers ipv snoep of speelgoed
Eerste tand er uit? Tandenfee zet een beker op je nachtkastje!
Strikdiploma? Een beker met een schoen er op!
JAAAAquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En voor de eerste verjaardag krijgt het een prijzenkast om ze allemaal in te zetten![]()
Sjoelen looptiedereen elk jaar overte zeiken maar uiteindelijk vindt iedereen het eigenlijk supergrappig en is onwijs fanatiekquote:
Je moet een beetje dronken zijn, dan wordt het leuker. Vooral als mensen geconcentreerd staan te sjoelen en als hun stenen opzijn weer rechtop willen gaan staan en dan achterover vallenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sjoelen looptiedereen elk jaar overte zeiken maar uiteindelijk vindt iedereen het eigenlijk supergrappig en is onwijs fanatiek
Bob Ross was uiteraard mijn idee
Nee, wij proberen juist als competence center minder te detacheren en meer deliverable verantwoordelijkheid te nemen. Dwz. meer binnen onze eigen sector realiseren. Dussss... Ben nu de manager van een changeteam dat changes oplevert. Wensen en vragen van gebruikers dus omzetten in echt werkende dingenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar met je dan op? Declarabele uren en uitkomst ofzo? Lijkt me vrij lastig in jouw sector.
Mijn vent zit ook in die richting (enterprise architect) en komt ook om de haverklap met van die bekers thuis trouwens, waarvan hij niet weet dat ik er af en toe een paar weg donder lalalalaaaaaa
je weet met 1 post het hele niveau van dit topic tien levels omhoog te krikkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, wij proberen juist als competence center minder te detacheren en meer deliverable verantwoordelijkheid te nemen. Dwz. meer binnen onze eigen sector realiseren. Dussss... Ben nu de manager van een changeteam dat changes oplevert. Wensen en vragen van gebruikers dus omzetten in echt werkende dingen.
Waar we dus als uitgangspunt gaan gebruiken is het percentage kwalitatief perfecte changes (qua werking, maar ook documentatie & planning) dat een team oplevert van een vooraf vastgestelde scope. En dan hopen dat we elk kwartaal meer gaan opleveren dan er van te voren vastgesteld is.
Hehequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Elke vorm van teambuilding waar competitie bij komt kijken is geen goed idee met mij in het team, want ik kan totaal niet tegen m'n verlies. Dan vind ik iedereen in het team ineens stom en iedereen mij ook
.
Voor 2jr, eerste negen maanden 20 euro per maand, daarna 40 en 143 ekkies bijbetalenquote:
Dan moet je iets gaan doen wat alleen jij kan!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Elke vorm van teambuilding waar competitie bij komt kijken is geen goed idee met mij in het team, want ik kan totaal niet tegen m'n verlies. Dan vind ik iedereen in het team ineens stom en iedereen mij ook
.
Dat waren meer moeilijken woorden in 1 post dan in de rest van het topicquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet met 1 post het hele niveau van dit topic tien levels omhoog te krikken
? bij een abo ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voor 2jr, eerste negen maanden 20 euro per maand, daarna 40 en 143 ekkies bijbetalen
Dat. Ik las de eerste twee regels, knipperde 3 keer met mijn ogen en toen dacht ik: 'nevermind, ik ben pas net wakkerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet met 1 post het hele niveau van dit topic tien levels omhoog te krikken
Die heb ik regelmatig gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je iets gaan doen wat alleen jij kan!
Armen om je hoofd knopen enzulks!
Ja van Vodafone. Samen met t-mobile is dat de enige die een ipadabo heeft volgens mij.quote:
Nog meer falen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ah kijk, ik heb mijn schoenenfaal van tien minuten geleden nu al weer terugverdiend op marktplaats. Lijken wassen.
Poudle werpen of een haggis eet wedstrijd (met ingrediëntenlijst naast het bordquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je iets gaan doen wat alleen jij kan!
Armen om je hoofd knopen enzulks!
Weet je hoe duur. Ik betaal het zelf uit mijn eigen zak hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb liever een mooien bonus, een kadobon of een etentje op kosten van de zaak
maar waarom een abo?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja van Vodafone. Samen met t-mobile is dat de enige die een ipadabo heeft volgens mij.
Ik eet geen haggis, dat is een stuk beest... En m'n broer zou me onmiddellijk verslaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Poudle werpen of een haggis eet wedstrijd (met ingrediëntenlijst naast het bord)
Ik wou het net gaan roepen..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
TIETEN BIER EINZ MASJA HERP DERP!
Zo, niveau weer een beetje op peil
Dan ga je uit eten bij cafetaria sint jorisquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet je hoe duur. Ik betaal het zelf uit mijn eigen zak he.
Van die 40 eurie had je ook bier kunnen kopenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet je hoe duur. Ik betaal het zelf uit mijn eigen zak he.
Oh ja... maar vega haggis dan??? Lolquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik eet geen haggis, dat is een stuk beest... En m'n broer zou me onmiddellijk verslaan
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooie vaktermen bb maar snap wel wat je bedoelt.
leuke opgave wel, maar mijn tip is wel om nog iets van snoep of bier bij die bokaal te doen, dat motiveert nog meer
Dat gaan we ook zeker doenquote:Vandaar de beker voor de ludiek, en de fles wijn, bioscoopbon, whatever voor de beloning .
Nadeel is wel dat ik het vooralsnog uit mijn eigen zak mag betalen. Daar moet ik het nog met mijn baas over hebben .
Hm goeie.. Ik ga er nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar waarom een abo?
Je kan tegenwoordig overal op wifi
ligt er aan of het supermarktbier of horecabier is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van die 40 eurie had je ook bier kunnen kopen
Met het hele teamquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ga je uit eten bij cafetaria sint joris
ik zou Hart in Aktie bellenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Met het hele team![]()
.
Wel krom trouwens, mijn eigen WG heeft geen budgetdingen voor motivatie. Dus het teamuitje heb ik geregeld op kosten van leveranciers. Wat weer best tricky is qua omkoopbaarheid. MAar ja, je moet iets
.
Of onbeperkt friet en frikandellen voor iedereenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van die 40 eurie had je ook bier kunnen kopen
Áls?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:03 schreef bleiblei het volgende:
Skuu, als jij gaat falen ga ik deze kopen![]()
[ afbeelding ]
Zelfs in een aantal treinen zit tegenwoordig wifiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hm goeie.. Ik ga er nog even over nadenken
ja ik heb allang besteld jonge, ik krijg net 50 euro op mijn rekening via MPquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:03 schreef bleiblei het volgende:
Skuu, als jij gaat falen ga ik deze kopen![]()
[ afbeelding ]
Tzijn Floris van Bommels. 250 euroquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Áls?Volgens mij heeft ze al gefaald
en prachtig. Ik zou het doen
??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zelfs in een aantal treinen zit tegenwoordig wifi.
Maar koop gewoon geen ipad. Dat zijn ondingen.
voor dat geld koop ik vijf tot tien paarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tzijn Floris van Bommels. 250 euro.
Ik dat dacht ik ook altijd over Ipadsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zelfs in een aantal treinen zit tegenwoordig wifi.
Maar koop gewoon geen ipad. Dat zijn ondingen.
Wij moeteb bob ross zelf betalen en sjoelen is gratis (1 x sjoelbak aanschaffen en klaar) maar wel buitem werktijd. Mag ik dan ook SBS 6 bellen???quote:
iPad 1 kopen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dat dacht ik ook altijd over Ipadsmaar nu heeft
er 1 en ik vind ze loik
Daar heeft mijn vent een paar sneakers van, die zijn wel leuk. Dit zijn echt van die literair verantwoorde rode sjaal dragers gedrochtenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tzijn Floris van Bommels. 250 euro.
Goed verwoordtdtdtdtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar heeft mijn vent een paar sneakers van, die zijn wel leuk. Dit zijn echt van die literair verantwoorde rode sjaal dragers gedrochten
Hmmpppffffquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar heeft mijn vent een paar sneakers van, die zijn wel leuk. Dit zijn echt van die literair verantwoorde rode sjaal dragers gedrochten
Mijn voeten zijn wel gekrompen wijnglas.gifquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prima!
Zolang ik geen make up mag kopen, koop ik gewoon schoenen!
Kleding is ook geen optie, want ik ben slinkende.
Schoenen blijven altijd passen.![]()
Ik hoop heul erg voor jou dat ie aan het trollen isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maareh, vind je ze echt tof of zit je te trollen?
Bij mij is dat een paar jaar geleden gebeurdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn wel gekrompen wijnglas.gif
ja, maar jij bent 80 kilo afgevallen he. OFzoiets.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn wel gekrompen wijnglas.gif
Ik vind ze geinig, maar hebben idd. wel een hoog guitige theobrilletjes en rode sjaal gehalte.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maareh, vind je ze echt tof of zit je te trollen?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind ze geinig, maar hebben idd. wel een hoog guitige theobrilletjes en rode sjaal gehalte.
De Floris van Bommels die ik wel echt tof vind, zijn die blauwe die ik aangewezen heb.
Deze dus:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind ze geinig, maar hebben idd. wel een hoog guitige theobrilletjes en rode sjaal gehalte.
De Floris van Bommels die ik wel echt tof vind, zijn die blauwe die ik aangewezen heb.
Dat is waar maar ik stond toch stom te kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar jij bent 80 kilo afgevallen he. OFzoiets.
Da's wel wat anders dan mijn 20 tot 30 doel
quote:
maar nu kun je wel weer laarzen kopen einzzz!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik stond toch stom te kijken
.... hippe gemeentepolitici... (mijn oom Tonquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:33 schreef bleiblei het volgende:
En voor wie ze niet kent, dit zijn die Theo brillen.
http://www.theo.be/
Erg gewild bij de gemiddelde mannelijke creatieveling in z'n midlifecrisis (lees architecten, marketing & communicatiefiguren, etc.).
Helaas mijn kuiten zijn niet zo geslonkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar nu kun je wel weer laarzen kopen einzzz!
Dat restaurant op de Kerkstraatquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het heeft wel wat weg van smeagol.
Bwhehe je hebt hem pas! Bevalt hij niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
iPad 1 kopen?
Ik wil een Galaxy tab
weigert ze een busje te huren?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:50 schreef bleiblei het volgende:
Grote Penis Gezocht
Die reacties.
En mijn zus is nog steeds in de veronderstelling dat ze met een volvo station of VW caddy kan verhuizen.
Dat zeg ik dus ook. Maar ze blijft met allerlei ruksuggesties komen.quote:
Echt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook. Maar ze blijft met allerlei ruksuggesties komen.
Heb al gezegd dat ik niet mee ga helpen als ze geen fatsoenlijke bus huurt.
Kost maar 5 tientjes voor een dag bij de Borent.
Ja dit, mensen die je komen helpen meer werk laten hebben en meer gedoe omdat je te gierig bent om een klein beetje geld uit te geven voor een busjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook. Maar ze blijft met allerlei ruksuggesties komen.
Heb al gezegd dat ik niet mee ga helpen als ze geen fatsoenlijke bus huurt.
Kost maar 5 tientjes voor een dag bij de Borent.
Die is helemaal ideaal, maar een maatje kleiner kost de helft en moet denk ik ook genoeg zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://autoverhuur.bo-ren(...)-s/type/5/details/57
Wij hadden deze, en die is goed bevallen
quote:Bleiblei: Nu met linkje: http://autoverhuur.bo-rent.nl/verhuis-en-bestelauto-s
50 euro voor een dag, Sprinter, 100km vrij. Kan je van op en neer naar Tilburg (of Eindhoven) en met een beetje geluk kan je in 2 ritjes alles wat in je flat staat naar Eindhoven slepen. Ben je in 1 klap klaar. Plus het scheelt een hoop gedoe met dingen die eigenlijk net niet in het geregelde voertuig passen proppen met grote kans op schade aan je spullen of het voertuig.
Wij hadden veel groot spul we hebben 2x helemaal vol geredenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die is helemaal ideaal, maar een maatje kleiner kost de helft en moet denk ik ook genoeg zijn.
Heb dan ook het volgende in der facebook gepleurd:
[..]
Ze heeft verdorie een aupingbed met bedbodem uit 1 stuk van dik 2 meter lang.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt.
Een VW Caddy is leuk om een grote hond in te vervoeren, geen inboedel!
Mja, zo is er ook verontwaardiging geweest over hoe we nou zo'n duur huis konden kopen, etc etc etcquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze heeft verdorie een aupingbed met bedbodem uit 1 stuk van dik 2 meter lang.
Hoe wil je dat in een Caddy 50km over de snelweg vervoeren. Op het dak?.
![]()
. Maar goed, hopelijk snapt ze em eindelijk.
En precies Sjaan, helpers opzadelen met een probleem vanwege gierigheid.
Ze heeft het al gepresteerd bij mijn ouders heisa te maken over onze auto, hoe Skuu en ik zoveel geld uit konden geven aan een auto. Dat is toch flauwekul![]()
.
Admin - Documenten - Documenten van bleibleiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef bleiblei het volgende:
Ehm... SQ! Waar heb je mijn IPMA samenvatting gelaten op de flaptop?.
Dank jequote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Admin - Documenten - Documenten van bleiblei
domme hontquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn kat is met de nieuwe hondenspeeltjes aan het spelen omdat de hont niet begrijpt wat hij ermee moet
slimme kadquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn kat is met de nieuwe hondenspeeltjes aan het spelen omdat de hont niet begrijpt wat hij ermee moet
Ik had een knuffelbeestje voor hem gehaald omdat hij al een paar keer in z'n enthousiasme m'n slof te pakken had...quote:
Ach, dan is het in ieder geval z'n geld waardquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had een knuffelbeestje voor hem gehaald omdat hij al een paar keer in z'n enthousiasme m'n slof te pakken had...
Ik kon dat ding tegen z'n hoofd aan slaan en hij keek me alleen maar aan met zo'n kop van "en nu?"
Maar m'n kat vind het balletje met het piepje erin erg leuk
Is dat inmiddels al open dan? Ben er een tijd niet meer langs gelopen maar volgens mij zijn ze dat al een jaar aan het verbouwenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat restaurant op de Kerkstraat
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Eny stond vanmorgen z'n eigen spiegelbeeld af te likken in de badkamerspiegel. Verrekten narcist
nee, nog niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is dat inmiddels al open dan? Ben er een tijd niet meer langs gelopen maar volgens mij zijn ze dat al een jaar aan het verbouwen
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Eny stond vanmorgen z'n eigen spiegelbeeld af te likken in de badkamerspiegel. Verrekten narcist
Ja wij ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, nog niet.
We hebben ons echt verwonderd over die naam
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:53 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Gaar.comvanochtend met haar alcoholwalm en 2 uurtjes slaap naar haar werk gereden een half uur te laat
Ik werd om 12u wakker en dacht:![]()
frietboer! Ik heb dus 'buikgriep'
Slechten mensen!! Heerlijk!is inmiddels weer thuis en is nu alles op aan het eten wat ze tegenkomt, met d'r katerkop! 'ja, ik moet eten joh!!'
Was zeker een goeden feestje!!quote:
Je moet ons hier zien zitten/liggen joh...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Heerlijke wieven zijn jullie toch.
Volgende keer doe maar feest in het weekend, doen wij meequote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Was zeker een goeden feestje!!
Vooral de 'naborrel' vanen mij tot 4u, tot
zei, kut, ik moet echt even slapen, moet om 6.15 weer op
Volgens mij zijn jullie echt voor elkaar gemaaktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je moet ons hier zien zitten/liggen joh...
Allebei niet in de douche geweest nog, met onzen make-up van gisteren nog op
Doen wequote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgende keer doe maar feest in het weekend, doen wij mee.
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie echt voor elkaar gemaakt![]()
En Lies gaat zo voor de klas staan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je moet ons hier zien zitten/liggen joh...
Allebei niet in de douche geweest nog, met onzen make-up van gisteren nog op
Ja, die had d'r wekker gezet, in haar slaap uitgedaan, werd om 5 over 8 wakker, en de eerste les begint om 8.25quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En Lies gaat zo voor de klas staan?
Dat verdient wel een lichte emoslinger
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gelukkig had Lies maar een kort dagje dan
Do tellquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:03 schreef Mss het volgende:
Hehe klinkt als een goeden feest. Wij hadden gisteren ook een mooie avond.
oh, maar dan heeft ze meer dan 2 uur geslapen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die had d'r wekker gezet, in haar slaap uitgedaan, werd om 5 over 8 wakker, en de eerste les begint om 8.25![]()
Ohja! Ik las zoiets. Met pandapunten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:03 schreef Mss het volgende:
Hehe klinkt als een goeden feest. Wij hadden gisteren ook een mooie avond.
Ohjaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar dan heeft ze meer dan 2 uur geslapen!
Kloptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, dan is het in ieder geval z'n geld waard![]()
En de regel is dat poussen niet spelen met poussenspeeltjes he
Episch beestquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Die zijn altijd goedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Gezellig avondje met bijna alle huisgenoten. Veel drank en heel hard gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |