If so, dan moet je haar houdenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:33 schreef Cat22 het volgende:
Het zou wel heel bijzonder zijn als Fanta nu bij jou zou opduiken.
Ja natuurlijk, Fanta is nu het belangrijkstequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
If so, dan moet je haar houden![]()
Ben weer buiten aan het zoeken. De polls komen écht (zodra Fanta weer thuis is, is het het eerste dat ik zal doen)
Succes met zoeken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
If so, dan moet je haar houden![]()
Ben weer buiten aan het zoeken. De polls komen écht (zodra Fanta weer thuis is, is het het eerste dat ik zal doen)
Je bent me voor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Bronnen vertellen me dat Fanta weer terecht is en we dus aanstonds polls kunnen verwachten.
Dat nest hebben we al gehad.quote:
ja daar zat die schele inquote:
Weet je ook zeker dat het Dolly PartoM moet zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:31 schreef ElisaB het volgende:
Ow, c/p werkt geloof ik niet
Moment; ik ga 'm ff aanpassen!
Ik dacht al....quote:
Nee, ik weet zeker van niet, maar ik geloof niet dat ik het weer ga aanpassenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je ook zeker dat het Dolly PartoM moet zijn?
Als die gekozen wordt zullen we haar tweede doopnaam verzwijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker van niet, maar ik geloof niet dat ik het weer ga aanpassen
De stembus is open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |