En Annemarie schoot de winnende pijl.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:31 schreef Starlie het volgende:
Omdat de afgelopen paar keren de mannen "de Mol" waren ga ik er nu eigenlijk al gelijk vanuit dat het nu een vrouw moet zijn, komt ook mede doordat ik William een vreselijk kereltje vind die ik het niet gun om de eer van Mol te hebben... En die Tim ken ik niet... Ik gok nog steeds op Liesbeth als Mol maar dan is ze wel een slechte Mol want ze doet zoo verdacht! Hadewych is een heerlijk mens, waren er daar maar meer van! Annemarie heeft ook iets verdachts maar ze leek echt oprecht blij en verrast toen ze net een groen scherme kreeg!
- en + maakt -quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Ongedierte het volgende:
+ en -
De mins in de tweets, In de Min, en de kruizen zijn plus. Wat nu?!?
Tim zit toch in een trio wat maar uit twee personen bestaat... 3-1=2quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Ongedierte het volgende:
+ en -
Als er iemand dood gaat, komt er een kruis op het graf.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef franklop het volgende:
Jongens, wat betekenen die kruisen nou allemaal
Hadewych slaat steeds kruizen, de min zit in haar achternaam.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Ongedierte het volgende:
+ en -
Nou jongens we weten het stop er maar mee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als er iemand dood gaat, komt er een kruis op het graf.
Daarom zei Hadewych ook : "Die Motherfucker!!!"
Neequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Meer mensen die zich irriteren aan Liesbeth en Tim? Hadden van mij zo de serie uitgemogen! Ik baalde zó dat Frits een rood scherm kreeg en niet Liesbeth
Liesbeth kan geen rood scherm krijgen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Meer mensen die zich irriteren aan Liesbeth en Tim? Hadden van mij zo de serie uitgemogen! Ik baalde zó dat Frits een rood scherm kreeg en niet Liesbeth
Liesbeth: Jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Dat is waar, alleen als het 2 dezelfde zijn maakt het +, dat heb ik vandaag op school geleerd!quote:
Wat overdreven, zo verkeerd spelen die het nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Liesbeth is lauw, en geilquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik stoor me eigenlijk aan niemand tijdens Wie is de Mol. Alleen aan mezelf omdat ik overal iets achter zoek.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
HIj wordt wel steeds fanatieker in plaats van vervelender.quote:
De enigste waar ik een hekel aan heb is Annemarie, godverdomme zeg. De rest is allemaal wel chilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |