Mijn vriendin is ongesteld geweest en op de zesde dag van haar ongesteldheid hadden we het over neuken..
Ok gedaan dus.. niks aan het handje.
De dag daarna niks gedaan..
De dag daarna net voor het slapengaan komt mijn vriendin van de toilet af, ze had geplast.
Ze zei dat ze iets raars had bij de urine.
Het was transparant, en het had de vorm en afmeting van een embryo... Ik heb het niet gezien. Maar ze zei het tegen mij..
Ik loop hier mee rond.. Wat kan dit zijn ???
Best eng eigenlijk...
serieuze reacties graag.
Wat het dan wel geweest is weet ik niet. Misschien is ze iets beschadigd geweest van binnen en komt er nu wat afscheiding naar buiten.
dat kan nog wel eens lang blijven zwemmen
man, je bent 24, en je weet het nog niet? vast niet goed opgelet tijdens biologie vroeger.
ps, nee geen flame intended, en ja, dit was een serieuze reactie.
quote:Ik heb het zelf niet gezien, dus ik vel er geen oordeel over. Ik wou alleen weten of mischien iemand ideeën had.
Op vrijdag 19 juli 2002 13:40 schreef Cat-Active het volgende:
na 2/3 dagen is het technisch gezien nog niet eens een embryo.
het is te klein om het met het blote oog te zien (en helemaal terwijl je aan het plassen bent), laat staan dat het uberhaupt ergens op lijkt.
man, je bent 24, en je weet het nog niet? vast niet goed opgelet tijdens biologie vroeger.
ps, nee geen flame intended, en ja, dit was een serieuze reactie.
En ik weet ook wel dat het geen embryo kon zijn, ze was net ongesteld geweest ( goed gelezen??), maar ik zou toch wel willen weten wat het dan WEL was.
Dankje voor je pittige opmerking.
quote:pardon
Op vrijdag 19 juli 2002 13:44 schreef SpikeAlike het volgende:[..]
Ik heb het zelf niet gezien, dus ik vel er geen oordeel over. Ik wou alleen weten of mischien iemand ideeën had.
En ik weet ook wel dat het geen embryo kon zijn, ze was net ongesteld geweest ( goed gelezen??), maar ik zou toch wel willen weten wat het dan WEL was.
Dankje voor je pittige opmerking.
wat het wel was?
tja
heeft ze pijn?
nee?
lijkt me dan nix aan de hand
wel pijn?
ff langs de huisarts
succes
quote:3 1/2 cm lang en 1 cm breed
Op vrijdag 19 juli 2002 13:18 schreef Byte_Me het volgende:
En wat is dan de afmeting van een embryo volgens jou? die dingen groeien namelijk van cel tot baby.
Het verschilt idd enorm.
Maar dit is de afmeting die mijn vriendin aangaf..
[Dit bericht is gewijzigd door SpikeAlike op 19-07-2002 13:52]
quote:Nope geen pijn... Maar ze reageerde zo raar daarna... anyway wazig verhaal dit.. Ik vind het gewoon helemaal niet logisch allemaal en dat is een beetje spooky...
Op vrijdag 19 juli 2002 13:47 schreef Cat-Active het volgende:[..]
pardon
(ik blijk vandaag anders over te komen dan ik bedoel)wat het wel was?
tja
heeft ze pijn?
nee?
lijkt me dan nix aan de hand
wel pijn?
ff langs de huisartssucces
quote:ok, tis dus geen embryo
Op vrijdag 19 juli 2002 13:49 schreef SpikeAlike het volgende:[..]
3 1/2 cm lang en 1 cm breed
Het verschilt idd enorm.
Maar dit is de afmeting die mijn vriendin aangaf..
quote:Thanks, maar het blijft raar...
Op vrijdag 19 juli 2002 13:56 schreef Cat-Active het volgende:[..]
ok, tis dus geen embryo
uiteraard komt een embryo op een gegeven moment tot die lengte, maar echt niet na 3 dagen.
Ik denk dat we nooit zullen weten wat het nu was.
Een embryo was het ZEKER niet!
quote:Hier had ik zelf ook al over nagedacht, en het klinkt idd aannemelijk.
Op vrijdag 19 juli 2002 13:53 schreef WheeleE het volgende:
Aangezien de urine niet uit hetzelfde gaatje komt als waarin je je lading loost toch...? Zal het wel niets zien van een embryo of iets dergelijks. Waarschijnlijk is het een stukje slijm(vlies).
Kan je beter ff bij de huis dokter checken.
- Een dingetje wat toevallig al in de wc zat voordat je vriendin ging plassen?
- Een hoopje afscheiding?
- Samengeklonterde baarmoederslijmvlies ('restje' van d'r ongesteldheid)?
- Zaad?
- Vaag gevormde nier/blaassteen?
- Wc-monster?
- Of misschien WEL een embryo, dat samen met d'r ongesteldheid is losgekomen... (sommige vrouwen worden gewoon ongesteld als ze zwanger zijn, vaag maar waar) Dus dan zou ze in principe een miskraam hebben gehad
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 17:12 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
- Of misschien WEL een embryo, dat samen met d'r ongesteldheid is losgekomen... (sommige vrouwen worden gewoon ongesteld als ze zwanger zijn, vaag maar waar) Dus dan zou ze in principe een miskraam hebben gehad
quote:
Wat je kunt waarnemen als je een miskraam krijg hangt af van de aard van de miskraam en de zwangerschapsduur. Bloedverlies, weefselverlies en buikkrampen zijn de meest voorkomende symptomen.(..)
Meestal gebeurt dat in de eerste of tweede maand (ofwel al voor de innesteling, dan krijg je een gewone menstruatie en wist je niet eens dat je zwanger was; ofwel in de weken die daarop volgen). De meeste van deze miskramen gaan fout vóór de achtste week.
quote:Oh denk je dat? nou ik probeer heus niet interessant te doen hoor, maar geloof wat je wilt geloven. Ik weet wat ik "gezien"heb!
Op vrijdag 19 juli 2002 13:29 schreef Marble het volgende:
Na 8 dagen is het volgens mij nog veels te klein om er een vorm in te kunnen ontdekken, laat staan de vrij karakteristieke vorm van een embryo... Ik denk dat ze gewoon interessant probeert te doen.
Kijk maar, na zo weinig dagen kan he tnooit al op een embryo'tje lijken
Als ze nog een beetje ongesteld was kan het gewoon een stukje weefsel zijn dat toevallig zo'n vorm had.
quote:Bloedverlies, weefselverlies en buikkrampen zijn de meest voorkomende symptomen. (miskraam)
Op vrijdag 19 juli 2002 17:17 schreef Merel het volgende:
http://members.rott.chello.nl/hsebus/fotobaby.htmKijk maar, na zo weinig dagen kan he tnooit al op een embryo'tje lijken
Als ze nog een beetje ongesteld was kan het gewoon een stukje weefsel zijn dat toevallig zo'n vorm had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |