abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:44:53 #101
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_107804628
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:43 schreef Braddie het volgende:
Ooh jawel hoor, hij wil dat ik hem gebruik voor m`n gitaren, maar ik vind een hardcase onhandig, heb een tas voor op m`n rug, veel makkelijker, en het geld kan ik beter gebruiken.
Ik ben blij dat wij geen vrienden zijn ;)
pi_107804766
Hij laat hem hier staan, ik heb het hem net nog aangeboden of hij hem niet terug wilde omdat ik hem anders verkoop(Want ik heb er niks aan verder) en hij vond het in orde, nouja.. prima dan toch?

Toch maar ff goed kijken of ik er niks mee kan voordat ik hem verpats... hmm.... misschien voor die Les Paul ;) (Moet natuurlijk wel goed beschermd worden)
pi_107804929
Als je hem verteld dat je hem verkoopt is het niet erg, anders zou ik het een beetje awkward vinden
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:52:10 #104
20720 brother52
Dus..........
pi_107805003
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef Braddie het volgende:
Hij laat hem hier staan, ik heb het hem net nog aangeboden of hij hem niet terug wilde omdat ik hem anders verkoop(Want ik heb er niks aan verder) en hij vond het in orde, nouja.. prima dan toch?

Toch maar ff goed kijken of ik er niks mee kan voordat ik hem verpats... hmm.... misschien voor die Les Paul ;) (Moet natuurlijk wel goed beschermd worden)
Die koffer is niet geschikt voor een LP, meer voor een strat of tele.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_107805005
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:50 schreef Partingglass het volgende:
Als je hem verteld dat je hem verkoopt is het niet erg, anders zou ik het een beetje awkward vinden
Gewoon verteld, anders is het naaiend.
pi_107805030
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef brother52 het volgende:

[..]

Die koffer is niet geschikt voor een LP, meer voor een strat of tele.
Ok, dan gaat hij er uit, want ik heb alleen een hoes voor m`n gitaar, en dat is voor m`n Strat.
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:57:12 #107
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_107805247
Past die hoes niet over je Lp dan ?
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:00:26 #108
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_107805393
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Gewoon verteld, anders is het naaiend.
zeg dat dan meteen :P
pi_107805445
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:57 schreef BurnaBoy het volgende:
Past die hoes niet over je Lp dan ?
Nee, al geprobeerd met de Lp van een vriend van me, maar die is net iets te breed.
pi_107807370
Hoe zit dat met speakers? Heeft iemand een overzichtje van verschillende soorten en de klank die daarbij hoort? Heb nu een Blue Marvel in m'n Peavey Classic 30, maar ben er niet helemaal tevreden over. Vooral bij optredens als hij erg hard staat is erg gevoelig waardoor er piep/schuif klanken komen als ik snel over de snaren ga enzo. Celestion Vintage 30 hoor ik erg vaak maar voor de rest. :?
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:51:46 #111
20720 brother52
Dus..........
pi_107808256
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe zit dat met speakers? Heeft iemand een overzichtje van verschillende soorten en de klank die daarbij hoort? Heb nu een Blue Marvel in m'n Peavey Classic 30, maar ben er niet helemaal tevreden over. Vooral bij optredens als hij erg hard staat is erg gevoelig waardoor er piep/schuif klanken komen als ik snel over de snaren ga enzo. Celestion Vintage 30 hoor ik erg vaak maar voor de rest. :?
Hier kun je de verschillen een beetje horen :)

Had laatst nog een leuke site gevonden maar die ben ik helaas kwijt...
pi_107812705
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef brother52 het volgende:

[..]

Hier kun je de verschillen een beetje horen :)

Had laatst nog een leuke site gevonden maar die ben ik helaas kwijt...
VET !

* Ik ga sparen voor 15 keer 4*12 sets met megavoetschakelaar :9~
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_107812736
Wat een waardeloos kutoptreden.

Ze begonnen al met het volledig verkeerd mic'en van een deel van de drums en de complete percussie en vervolgens duurde het een halve set voordat de percussionist een monitor kreeg.
"Mag ik wat meer zang op de monitor?"
-Maar je hebt toch geen monitor.
" ;( "

Verder ging ook alles mis. Na het soundchecken stond het goed. Daarna was het hopeloos. Ten eerste kwam er iemand tien minuten later bij ons om te vragen waarom we nog niet waren begonnen :')
Daarna had ik elk nummer andere shit uit mijn monitor.
Na het eerste nummer vroeg ik om iets meer zang, kreeg ik alleen mijn eigen, vol open. Toen ik vroeg of ik iets minder hard kon en de zanger erbij, kreeg ik alleen die, vol open. Daarna kreeg ik alleen maar de andere gitaar, daarna alleen mijn eigen, toen een nummer helemaal niks en daarna heb ik er niet meer op gelet. Wat een waardeloze prutsers.

De baas van het spul [en die het zaalgeluid deed] had zijn handen ook vol aan alles. Zo begonnen ze uit hunzelf maar met de soundcheck terwijl die gast daar helemaal nog niet klaar voor was :')

Einde was ook vrij sneu. We hadden nog twee nummers op de setlist, die afgestemd was op die drie kwartier. We moesten nog twee nummers, zegtie gast: "Uh, hey hallo. Ja, jullie tijd is op."
Waarschuw dan een nummer vantevoren. Je kan niet een waardelozere actie uithalen dan een band niet zijn laatste nummer laten spelen. Wat voor band het ook is.
Echt zo'n 'Oh nou, dan houden we maar op' gevoel. Mensen in de zaal vonden het ook maar raar.

Echt, Romein is een te gekke zaal, maar als die stagelopers er volgende keer weer zijn ga ik weer lekker naar huis.

:r
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_107812845
Vervelend is dat the_dean. PA maakt of kraakt de hele boel. Podiumgeluid is soms echt een ramp. Dat ik me afvraag waarom als alles goed staat er nog gekloot moet worden met die schuiven.
pi_107812882
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:26 schreef Partingglass het volgende:
Vervelend is dat the_dean. PA maakt of kraakt de hele boel. Podiumgeluid is soms echt een ramp. Dat ik me afvraag waarom als alles goed staat er nog gekloot moet worden met die schuiven.
Ja, als het met de soundcheck goed staat, blijf er verdomme dan gewoon af. Stel alleen bij wat er gevraagd word.
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:28:35 #116
20720 brother52
Dus..........
pi_107812937
Amateurs.
Zo'n figuur heb ik ook al eens meegemaakt. Vraag je om iets meer zang, krijg je de gitaar van de zanger vol op je monitor terwijl ik zijn gitaar helemaal niet wil horen...
pi_107812959
Ik kan daar ook altijd zo boos op worden .Zaalgeluid prima draai maar bij etc maar podiumgeluid is klaar. Is gesoundchecked was goed. Zolang de bands niets vraagt afblijven.
pi_107812985
Ja of vraag je voor meer bas krijg ik ineens een hele berg kick via de monitor
pi_107813100
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:28 schreef brother52 het volgende:
Amateurs.
Zo'n figuur heb ik ook al eens meegemaakt. Vraag je om iets meer zang, krijg je de gitaar van de zanger vol op je monitor terwijl ik zijn gitaar helemaal niet wil horen...
Nouja, stagelopers eh. En wat voor _O-
Achterlijke debielen.

De baas van de zooi was ook niet echt bepaald positief over hun. Hij deed het zaalgeluid ook, dus dat was wel redelijk ok.
Die man moest ook maar roeien met de riemen die hij had :D
pi_107813106
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:29 schreef Partingglass het volgende:
Ik kan daar ook altijd zo boos op worden .Zaalgeluid prima draai maar bij etc maar podiumgeluid is klaar. Is gesoundchecked was goed. Zolang de bands niets vraagt afblijven.
Juist!
pi_107813201
Optreden zelf buiten dat wel nog beetje oke? Reacties uit de zaal etc?
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:35:50 #122
20720 brother52
Dus..........
pi_107813210
Ook erg leuk wanneer je alleen jezelf erg luid hoort en het halve optreden een beetje op de gok staat te spelen (alsof ik ooit anders doe) omdat ik ergens vaag op de achtergrond nog een beetje drums hoor. En tussendoor wel steeds aangeven wat ik op mijn monitor wil hebben...

Wat dan achteraf wel weer leuk is dat het bij de bassist eerst wel goed stond maar hij na het ene nummer ineens meer zang door kreeg, dan weer meer gitaar en daarna mij ineens weer helemaal niet...
pi_107813272
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:35 schreef Partingglass het volgende:
Optreden zelf buiten dat wel nog beetje oke? Reacties uit de zaal etc?
Die paar bekenden die er waren hebben ons wel vaker gehoord. Vond het zeker niet het beste optreden [hebben ze uiteraard helemaal gelijk in], maar die nieuwe nummers vonden ze wel gaaf.

Spelen zelf ging ook lang niet lekker. Deels omdat je je ergert aan die lui, maar ook deels omdat je de helft van de tijd jezelf niet hoort.
pi_107813310
Ergste is als je zo'n hobbyist hebt die net een digitale tafel heeft gekocht maar daar eigenlijk geen klap van af weet en dan met zijn effect gaat kloten.

we hebben een keer de violist moeten tegen houden die had de geluidsman volgens mij KO geslagen met zijn gekloot.
pi_107813345
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:38 schreef Partingglass het volgende:
Ergste is als je zo'n hobbyist hebt die net een digitale tafel heeft gekocht maar daar eigenlijk geen klap van af weet en dan met zijn effect gaat kloten.

we hebben een keer de violist moeten tegen houden die had de geluidsman volgens mij KO geslagen met zijn gekloot.
Nou, op dat punt was ik ook vandaag. Arrogantie kutjochies ook nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')