abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107778898
Ik ben geen stevige roker (koop 2 pakjes per jaar) maar ik ben wel erg benieuwd naar sigaretten zonder filter. Lucky Strike waardeer ik wel, dus dit wil ik graag proberen zonder filter. Op wikipedia stond dat er een filterloze variant is.

Maar nu vroeg ik mij af; waar koop je dit? Ik heb ze nooit gezien in die automaten of bij de Bruna, bestaan die krengen wel? Of zijn die al sinds 20 jaar uit de handel vanwege de gezondheid. Zelf draaien ken ik niet.

Gewoon tabakszaak inlopen (aanraders voor zaken rond Amsterdam die ze hebben) of hebben ze het daar ook niet?
  donderdag 9 februari 2012 @ 01:31:46 #2
365710 KGV
kom vechten dan
pi_107778912
gewoon random sigarenwinkeltje waarschijnlijk, maar waarom zou je filterloze sigaretten willen dan? :')
hierzo blazen we spliffs, bij jou wordt er gechilled met limonade en chips
zoek het bonnetje van je speakers, want KGV blaast je boxen naar de tyfus
ik ben de beste met de breekijzer jij niet
  donderdag 9 februari 2012 @ 01:33:08 #3
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107778926
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:31 schreef KGV het volgende:
gewoon random sigarenwinkeltje waarschijnlijk, maar waarom zou je filterloze sigaretten willen dan? :')
filterloos > filter imo

tabakwinkel
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_107778950
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:31 schreef KGV het volgende:
Je drinkt je whisky toch ook niet met ijs maar gewoon puur :7

quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:33 schreef leeell het volgende:

[..]

filterloos > filter imo

tabakwinkel
Ga morgen wel even kijken, maar hebben ze daar specifiek luckies zonder filter? Of alleen marlboro etc.
  donderdag 9 februari 2012 @ 01:35:56 #5
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_107778953
Weet je wel hoe irritant filterloze peuken zijn. Constant tabak in je mond, zodat het lijkt dat je aan de pruimtabak zit door al het spugen heel de tijd.

Maargoed. Bij de 'betere' sigarenboer.
  donderdag 9 februari 2012 @ 01:36:58 #6
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107778966
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:35 schreef CompanionCube het volgende:

[..]

Je drinkt je whisky toch ook niet met ijs maar gewoon puur :7

[..]

Ga morgen wel even kijken, maar hebben ze daar specifiek luckies zonder filter? Of alleen marlboro etc.
liever neem je camel filterloos, imo de beste, zelfs bij de appie te koop
  donderdag 9 februari 2012 @ 01:37:09 #7
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107778969
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:35 schreef Joe-Momma het volgende:
Weet je wel hoe irritant filterloze peuken zijn. Constant tabak in je mond, zodat het lijkt dat je aan de pruimtabak zit door al het spugen heel de tijd.

niet herkenbaar
  donderdag 9 februari 2012 @ 01:41:18 #8
365710 KGV
kom vechten dan
pi_107779016
je gaat toch ook geen jankoes zonder tip roken
  donderdag 9 februari 2012 @ 01:42:33 #9
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107779034
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:41 schreef KGV het volgende:
je gaat toch ook geen jankoes zonder tip roken
dat heeft een hele andere reden onwetende :')
iets met verbrandingstemperatuur
  donderdag 9 februari 2012 @ 01:43:29 #10
365710 KGV
kom vechten dan
pi_107779041
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:42 schreef leeell het volgende:

[..]

dat heeft een hele andere reden onwetende :')
iets met verbrandingstemperatuur
wat? :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 01:44:10 #11
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107779053
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:43 schreef KGV het volgende:

[..]

wat? :')
_O-
  donderdag 9 februari 2012 @ 01:46:16 #12
365710 KGV
kom vechten dan
pi_107779081
verbrandingstemperatuur is gwoon hetzelfde hoor als je zonder tip draait is gwoon kk smerig alleen cracknegers doen dat
pi_107779293
Jaja heel leuk allemaal :7 maar ik vroeg me meer af of het überhaupt nog bestaat voordat ik morgen wat zaakjes af ga. Heeft iemand het nog gezien afgelopen tijden?

Anders probeer ik wel een ander merk.
pi_107779463
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:46 schreef KGV het volgende:
verbrandingstemperatuur is gwoon hetzelfde hoor als je zonder tip draait is gwoon kk smerig alleen cracknegers doen dat
Nee, de tip zorgt terdege dat de afstand die de rook dient af te leggen wordt verlengd, waardoor de rook kan afkoelen. Daarnaast zorgt een redelijke tip dat er een stabiele uitgang, zodat men niet als een gek aan de joint hoeft te trekken voordat er rook vrij komt. Een joint zonder tip is onpraktisch, niet smerig, normale shag rook je toch ook zonder tip?

Maar volgens mij geeft je taalgebruik al aan dat je niet bepaald intelligent bent.
You know fuck all about heavy manners...
pi_107779471
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 02:22 schreef CompanionCube het volgende:
Jaja heel leuk allemaal :7 maar ik vroeg me meer af of het überhaupt nog bestaat voordat ik morgen wat zaakjes af ga. Heeft iemand het nog gezien afgelopen tijden?

Anders probeer ik wel een ander merk.
Je bent ook zo stoer dat je sigaretten zonder filters wilt roken... :')

Je bent niet eens een echte roker dus wat wil je nou bereiken?
pi_107780444
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 03:05 schreef Weeetikveel... het volgende:

[..]

Je bent ook zo stoer dat je sigaretten zonder filters wilt roken... :')

Je bent niet eens een echte roker dus wat wil je nou bereiken?
wat een idioot. iemand vraagt iets en jij begint meteen met 2 vmbo gedrag ("doe niet stoer jonguh, kut"). flikker toch op man. hij zei duidelijk dat hij uit nieuwsgierigheid filterloos wil proberen.
pi_107780780
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:36 schreef leeell het volgende:

[..]

liever neem je camel filterloos, imo de beste, zelfs bij de appie te koop
Neeee gek gauloises brune filterloos. Enige lekkere peuken, de filtervariant is ook goed te doen. Te herkennen aan zachte, lichtblauwe pakjes.
pi_107781154
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:35 schreef Joe-Momma het volgende:

Weet je hoe goor filters zijn. Je moet teringhard zuigen en de hele smaak wordt verpest. Dat je tabak in je mond krijgt ligt gewoon aan jezelf.
pi_107781257
je kan toch ook gewoon de filter afknippen?

zowiezo is roken trouwens merig
pi_107781359
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:24 schreef zyntex het volgende:
je kan toch ook gewoon de filter afknippen?

zowiezo is roken trouwens merig
Dan heb je niet dezelfde tabak die in filterloze zit.
pi_119858322
Lucky Strike zonder filter nog nooit gezien, Galouises, Camel en Caballero zonder filter kun je wel gewoon overal kopen, heb zelf nu een pakje Caballero zonder filter, heerlijk zijn die ^O^ Dat je tabak in je mond krijgt kan irritant zijn, maar daarvoor moet je gewoon een vloeitje nemen, het ene uiteinde van het vloeitje aan het einde van de sigaret rollen, helemaal dichtplakken en dan ongeveer drie kwart van het vloeitje afscheuren. Een snelle, makkelijke en goedkope manier om geen tabak in je mond te krijgen ^O^
Pogo dancing!
pi_119861601
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 03:04 schreef Weeetikveel... het volgende:

[..]

Nee, de tip zorgt terdege dat de afstand die de rook dient af te leggen wordt verlengd, waardoor de rook kan afkoelen. Daarnaast zorgt een redelijke tip dat er een stabiele uitgang, zodat men niet als een gek aan de joint hoeft te trekken voordat er rook vrij komt. Een joint zonder tip is onpraktisch, niet smerig, normale shag rook je toch ook zonder tip?

Maar volgens mij geeft je taalgebruik al aan dat je niet bepaald intelligent bent.
Wat een onzin. Dat afkoelen geeft nooit een significant verschil. En hoe hard je aan de joint trekt heeft te maken hoe dik je de shag op elkaar drukt. Als je gewoon fatsoenlijk draait is er niks aan de hand.
En normale shag wordt ook best vaak met filter gerookt, die je los in een zakje koopt.

De tip is er gewoon voor dat je geen shag in je bek krijgt.
Het feit dat je niemand tipjes ziet draaien voor gewone shag is omdat dat veel te veel werk is.
pi_119867543
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:56 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dat afkoelen geeft nooit een significant verschil. En hoe hard je aan de joint trekt heeft te maken hoe dik je de shag op elkaar drukt. Als je gewoon fatsoenlijk draait is er niks aan de hand.
En normale shag wordt ook best vaak met filter gerookt, die je los in een zakje koopt.

De tip is er gewoon voor dat je geen shag in je bek krijgt.
Het feit dat je niemand tipjes ziet draaien voor gewone shag is omdat dat veel te veel werk is.
Dat je nu beweert dat normale shag "best vaak" met filter wordt gerookt, bewijst eens en temeer dat je uit je nek zit te lullen. De enigen wie ik dat ooit heb zien doen, waren een paar buitenlandse studenten bij ons op de universiteit. Als verstokte shag-roker kan ik je vertellen dat het onzin is dat tipjes shag tegenhouden. Alleen hele fijne shag, cq. mot/gruis genoemd, heeft nog wel eens de neiging om los te laten, maar dit treft men enkel in de laatste restantjes tabak, wat enkel door armoedzaaiers en daklozen wordt opgerookt. En een tipje houdt ook deze hele fijne shag niet tegen, daar een tipje nogal poreus is, niet waar?

En als je zo graag shag door een filter wilt roken (dit dient enkel als doel dat de rook minder zwaar op de longen aanslaat), daarvoor bestaat een oplossing die nog wel eens onder oude vrouwen en mbo-viswijven voorkomt: Sigaretten klikken.
pi_119867761
reynolds zonder filter _O_
pi_119874576
Pall mall heeft nu een aanknop voor mentolsigaretten. Je drukt op de filter en dan heb je een menthol sigaret.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')