abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2012 @ 12:03:07 #26
230788 n8n
Pragmatisch
pi_119874778
Filters in shag klopt gewoon alleen Hollanders doen dat niet
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 3 december 2012 @ 12:06:06 #27
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_119874915
Ah de oost duitse Kriegpiepen...

Hier vlak over de grens kan je ze halen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_119876981
Ik heb ergens gelezen dat je van roken kanker krijgt.
pi_119882227
quote:
99s.gif Op maandag 3 december 2012 13:14 schreef DonJoris het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat je van roken kanker krijgt.
das vast dikke BS. anders had het allang uit de verkoopt gehaald!1!!!one111!!elf!!
Lesbosapiens
pi_119891948
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 03:09 schreef Weeetikveel... het volgende:
Dat je nu beweert dat normale shag "best vaak" met filter wordt gerookt, bewijst eens en temeer dat je uit je nek zit te lullen. De enigen wie ik dat ooit heb zien doen, waren een paar buitenlandse studenten bij ons op de universiteit.
Want wat jij ziet is overal de waarheid? Ik in mijn kringen zie ik wel degelijk steeds vaker dat er met filter gerook wordt.
quote:
Als verstokte shag-roker kan ik je vertellen dat het onzin is dat tipjes shag tegenhouden. Alleen hele fijne shag, cq. mot/gruis genoemd, heeft nog wel eens de neiging om los te laten, maar dit treft men enkel in de laatste restantjes tabak, wat enkel door armoedzaaiers en daklozen wordt opgerookt. En een tipje houdt ook deze hele fijne shag niet tegen, daar een tipje nogal poreus is, niet waar?
Vertel me dan eens waarvoor een tip wel is. Het afkoelen is gewoon onzin de joint wordt niet langer door een tip en al zal dit wel zijn geeft dit geen merkbaar verschil in temperatuur.
En waarom zou je een sjekkie wel gewoon kunnen roken zonder tip en een joint niet? Hoe hard je aan dat ding moet zuigen heeft gewoon te maken met hoe je draait niet of er een tipje op het eind zit. Tenzij je niet kan draaien.
quote:
En als je zo graag shag door een filter wilt roken (dit dient enkel als doel dat de rook minder zwaar op de longen aanslaat), daarvoor bestaat een oplossing die nog wel eens onder oude vrouwen en mbo-viswijven voorkomt: Sigaretten klikken.
En als doel geen shag in je bek.
Daarnaast is kliktabak smerig.
pi_119903230
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:50 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Want wat jij ziet is overal de waarheid? Ik in mijn kringen zie ik wel degelijk steeds vaker dat er met filter gerook wordt.

[..]

Vertel me dan eens waarvoor een tip wel is. Het afkoelen is gewoon onzin de joint wordt niet langer door een tip en al zal dit wel zijn geeft dit geen merkbaar verschil in temperatuur.
En waarom zou je een sjekkie wel gewoon kunnen roken zonder tip en een joint niet? Hoe hard je aan dat ding moet zuigen heeft gewoon te maken met hoe je draait niet of er een tipje op het eind zit. Tenzij je niet kan draaien.

[..]

En als doel geen shag in je bek.
Daarnaast is kliktabak smerig.
Eh... Als we het nou eens omdraaien, als ik nu ga beweren dat mensen zich steeds vaker als zombie verkleden wanneer zij uit eten gaan, en jij zegt dat je dat nog nooit hebt meegemaakt... Hoe wil jij dan bewijzen dat jouw observatie meer waarheid is dan die van mij. Ik trek jouw stelling over filters in twijfel omdat ik het a) serieus nog nooit heb gezien (behalve 1x die 2 lui met die tippies in de shag dan, maar dat waren geen filters b) praktische bezwaren uit. En hoe kunnen kliksigaretten smerig zijn wanneer dit gewoon shag in vloei met filter eraan betreft, zelfde principe wat jij beschrijft echter veel conventioneler. En sowieso, als je een echt shaggie draait, past er geen filter op. Een shaggie loopt namelijk richting de mond toe af. Als jij daarentegen boomstammetjes rookt, kun je zelf gewoon niet draaien.

En over afkoelen, dit betreft met name het laatste stuk van de joint (het butje), zonder tip of ander verlengstuk kun je dit echt niet roken.

Houd gewoon op met interessant doen, hoe oud ben je trouwens?
You know fuck all about heavy manners...
pi_119903278
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 12:03 schreef n8n het volgende:
Filters in shag klopt gewoon alleen Hollanders doen dat niet
Eens, ik sprak ook van buitenlandse studenten, maar je geeft zelf al het antwoord eigenlijk. :)
You know fuck all about heavy manners...
pi_119904437
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:25 schreef Weeetikveel... het volgende:
Eh... Als we het nou eens omdraaien, als ik nu ga beweren dat mensen zich steeds vaker als zombie verkleden wanneer zij uit eten gaan, en jij zegt dat je dat nog nooit hebt meegemaakt... Hoe wil jij dan bewijzen dat jouw observatie meer waarheid is dan die van mij. Ik trek jouw stelling over filters in twijfel omdat ik het a) serieus nog nooit heb gezien (behalve 1x die 2 lui met die tippies in de shag dan, maar dat waren geen filters b) praktische bezwaren uit. En hoe kunnen kliksigaretten smerig zijn wanneer dit gewoon shag in vloei met filter eraan betreft, zelfde principe wat jij beschrijft echter veel conventioneler. En sowieso, als je een echt shaggie draait, past er geen filter op. Een shaggie loopt namelijk richting de mond toe af. Als jij daarentegen boomstammetjes rookt, kun je zelf gewoon niet draaien.

En over afkoelen, dit betreft met name het laatste stuk van de joint (het butje), zonder tip of ander verlengstuk kun je dit echt niet roken.

Houd gewoon op met interessant doen, hoe oud ben je trouwens?
Ik zeg gewoon dat er wel degelijk mensen zijn die shag met een filter roken. Dat weet ik uit eigen ervaring. Ik zeg niet dat jou ervaring onjuist is. Jij zegt wel dat mijn ervaring onjuist is. Waarom liggen die filters anders in de winkel?

In klik sigaretten gaat andere shag dan die je in een sjekkie stopt. Koop maar is een pakje en een pot, dan zie je het verschil. Gewone shag kun je niet eens goed klikken omdat het te vochtig is.

Oke je kunt inderdaad dan niet het einde van de joint roken, dus dat is inderdaad een goede reden voor een tip, maar het heeft niks met afkoelen te maken.
pi_119904483

[ Bericht 100% gewijzigd door jatochneetoch op 03-12-2012 23:56:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')