abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107778652

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
pi_107778699
IK GA IJSSTOKJES SPAREN VANAF NU!

1000 stuks moet wel genoeg zijn! :D.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 01:14:16 ]
pi_107778734
Mogen artiesten van nu niet? ;(
pi_107778780
quote:
12s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Turkse artiesten van nu? :P
pi_107778810
Oh sorry was het vergeten, weer een punt in de TT.
pi_107778857
quote:
Ondanks de eigenschappen die aan de gebruikte houtsoorten worden toegedicht, zijn er veel mensen die klagen over de vieze smaak en geur van het stokje. Bij sommigen gaat de afkeer zo ver dat ze spontaan kippevel krijgen van het stokje en zelfs gruwen van een aanraking.

De gevoelens die zo’n ijsstokje losmaakt bij deze mensen is vergelijkbaar met het effect van nagels op een schoolbord of het schuren van twee stukken piepschuim tegen elkaar bij anderen. Helaas kon nrc.next geen verklaring vinden voor deze grote afkeer van ijsstokjes bij mensen over de hele wereld. Er zijn echter genoeg fora en Facebook-groepen met namen als ‘Join if you hate the taste of wooden icecream sticks’ om lotgenoten op te sporen.
Bron: nrc.next.
wat :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 01:27:36 ]
pi_107778882
quote:
Wow :o :D

quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:20 schreef Ayca het volgende:

[..]

Turkse artiesten van nu? :P
Ja. :P
pi_107778897
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

wat :')
Inderdaad, wat :') Ik kan daar uren op kauwen :9
pi_107778908
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Wow :o :D

[..]

Ja. :P
Post maar wat voorbeelden dan :P!
pi_107778929
Baris Manço met saz O+ Een zeldzame versie van zijn bekende lied

Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_107779005
next checkt is leuk! :Y.
pi_107779160
Als je genoeg vrije tijd (uurtje of zes) en geduld hebt, is dit ook ook wel stoer:
pi_107779250
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:56 schreef Bilge het volgende:
Als je genoeg vrije tijd (uurtje of zes) en geduld hebt, is dit ook ook wel stoer:
Holy shit, dat ziet er gaaf uit (heb even alle vier delen snel bekeken). Vergt in ieder geval veel geduld.

Zou eraan willen beginnen, maar ik heb geen zin om erachter te komen dat het toch niet gaat lukken na 5 uur bezig te zijn geweest. :').

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 02:12:50 ]
pi_107779555
Zeg nav de kritiek op mijn gebruik van het woord lan in een ander topic, kwam ik hier terecht _O-

Echt, die lading was mij onbekend :') mijn neefjes bezigen het all the time, lan :')
pi_107781476
quote:
12s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
pi_107782100
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 03:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Zeg nav de kritiek op mijn gebruik van het woord lan in een ander topic, kwam ik hier terecht _O-

Echt, die lading was mij onbekend :') mijn neefjes bezigen het all the time, lan :')
Wat dacht jij dan?
pi_107791971
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 02:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Holy shit, dat ziet er gaaf uit (heb even alle vier delen snel bekeken). Vergt in ieder geval veel geduld.

Zou eraan willen beginnen, maar ik heb geen zin om erachter te komen dat het toch niet gaat lukken na 5 uur bezig te zijn geweest. :').
De doorzetter wint!

Ik moest tegen het einde van filmpje 2 helemaal opnieuw beginnen, omdat ik toen pas ontdekte dat mijn papier geen 2:1 formaat had... :X Ik ben er echt een hele vrijdagavond en zaterdagochtend mee bezig geweest. Maar de voldoening op het eind maakt alles goed. De eerste twee filmpjes zijn eenvoudig, de derde is heel even ingewikkeld, maar als je de systematiek doorhebt kun je het blind uitvoeren. Het vierde filmpje bestaat uit valsspelen met lijm, wat origamifundamentalisten als godslastering kunnen ervaren. O~) Maar het resultaat is wel heel tof.
pi_107792226
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:01 schreef Ayca het volgende:

[..]

Wat dacht jij dan?
Nou niet dat mensen op fok er kapot van zouden zijn als je het op een andere fokker toepast, alsof je iemand een patient van de nare ziekte met de K noemt :')
Maar zou een oom never lan noemen :+
pi_107793056
Good news!
Turkse leger doodt PKK-rebellen

Bad news: Bir asker sehit dustu.. Vatan Sagolsun. ;(
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_107793217
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Good news!
Turkse leger doodt PKK-rebellen

Bad news: Bir asker sehit dustu.. Vatan Sagolsun. ;(
Die reacties daaronder:

pi_107793510
Heerlijk, even wat reacties poweren :7
pi_107794729
quote:
Dat is niet eens grappig. Wat een zwakzinnige mongool is die gast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')