Die heb ik ook altijd gebruikt, maar na de eerste kuur heeft het nooit meer echt goed gewerkt. Ik word gewoon echt debiel van mijn nagels, ik heb nog nooit iemand gezien waarbij ze zo vreselijk splijten als bij mijquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het product dringt ín de nagels; ipv er op te liggen zoals de meeste hardeners etc.... Is verrijkt met lipiden die vooral erg goed zijn voor de nagels. Je zorgt er dus voor dat je nagels zijn eigenlijke 'sterkte' verbetert; door dit te voeden.
Ik gebruikte altijd herôme hardener; maar zelfs dan braken mijn nagels érg makkelijk. Ze zijn nu echt super sterk van hunzelfDaar schrik ik wel van; dat ik dat al na 1 weekje merk
Maar ik zag wel dat het spul niet goedkoop is als je ze wil bestellenMaar als het echt werkt; ga ik het zeker ook blijven gebruiken
Nope!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Dank dames! Kreeg niemand een foutmelding?
Nope; maar tijd staat nog niet goed.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Nope. Wel internationaal te bestellen; maar het kost nogal. Je kan ze ook onder mani gebruiken; maar zal minder goed werken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die heb ik ook altijd gebruikt, maar na de eerste kuur heeft het nooit meer echt goed gewerkt. Ik word gewoon echt debiel van mijn nagels, ik heb nog nooit iemand gezien waarbij ze zo vreselijk splijten als bij mijIs dat spul ook ergens in NL te krijgen? En moet je dan echt alles doen zoals jij het nu doet, of kan ik ook gewoon een potje nagelversterker kopen en onder mani's gebruiken oid?
Wel hip dat je nu al verschil merkt (en ziet), goeden hoop voor je bruiloft
aangepast, thanks voor de tipquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope; maar tijd staat nog niet goed.
Maar yyyyaaaaaayyy voor weer bloggen
Eerst wel, maar nu doet ie het!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Nein.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ebay, zoeken op OPI holland. 94 dollar voor hele collectie + shipping.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar nu nog de hamvraag: WAAR DE FOCK ZIJN DIE OPIESSSS!
Hierquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar nu nog de hamvraag: WAAR DE FOCK ZIJN DIE OPIESSSS!
Maar wel meer kans op douane toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ebay, zoeken op OPI holland. 94 dollar voor hele collectie + shipping.
Nou, als je zou willen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope. Wel internationaal te bestellen; maar het kost nogal. Je kan ze ook onder mani gebruiken; maar zal minder goed werken.
Maarrrrr..... Wil je dat ik bij Lisa informeer? Binnen paar dagen krijg ik antwoord op mijn mails naar haar namelijk
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170778972067
Dat wel, maar de hele collectie voor 74 ekkiesquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar wel meer kans op douane toch?
ok ok ik ben al overgehaaldquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wel, maar de hele collectie voor 74 ekkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |