Noodles? Waarin?quote:
Haha nee zo was het helemaal niet bedoeld. Toen ik em voor het eerst las legde ik de klemtoon lichtelijk verkeerdquote:
Nee , dit is Nils Butler, 22 jaar, half Deens, half Frans, Cavalinho is deels Latijns Amerikaansquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Is dat Cavalinho zelf niet misschien?
Wel een beetje jong volgens mij...
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:10 schreef De_Directeur het volgende:
Fox News beschuldigt de Muppets van "pushing a dangerous liberal agenda at kids" door kinderen te brainwashen met communistisch gedachtengoed, in de nieuwe Muppets film.
Miss Piggy reageert: it's just as ridiculous as saying that Fox News is... well... news.
Homomeet @ Muppets.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef MisterO het volgende:
[..]ben sowieso benieuwd naar de film
Waarom slaag?!quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef MisterO het volgende:
[..]ben sowieso benieuwd naar de film
Tja, en dan blijft de filmindustrie zeiken dat films al voor hun premiere worden gedownloadquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:51 schreef wonderer het volgende:
Ik was zo verbaasd dat die film nog in Nederland moest uitkomen, ik dacht dat het tegenwoordig redelijk gelijk liep met Amerika, maar niet dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |