De reden waarom tDFW in het leven is geroepen is omdat er wat speciaals met deze spelers aan de hand is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja, ik zag de DFW staan inderdaad.
Wel een beetje verwarrend dat de t bij andere wel voor to staat...
Daar heb je misschien wel een punt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik weet wel wat het doet hoor.
Alleen vind ik het niet kloppen qua afkortingen. De 't' betekent in de rest van de tabel 'to'. Dan zou je dat ook verwachten bij tDFW. Ze hadden er eigenlijk een 'T' van moeten maken om consistent te blijven.
Nu is het verwarrend als je puur op basis van afkortingen iets wilt afleiden.
Mieren neuken niet!quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:29 schreef YUR het volgende:
Is het nou miereneuken, of is het mierenneuken?
Het verbaast me niet dat jij met die link op de proppen komt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mierenneuken
NEIN!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:42 schreef Gijs_ het volgende:
Kan ik zelfs hier al niet meer vluchten voor dat elfsteden geouwehoer?
je hoefde er niet naar toe/naar te kijken natuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:55 schreef YUR het volgende:
Ik ben wel blij dat de tocht dit weekend niet doorgaat, en wel om twee redenen:
1. Mijn vader is dit jaar niet ingeloot
2. Ik ben dit weekend een weekendje weg
Dat denk je. Ik sta vooraanquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hoefde er niet naar toe/naar te kijken natuurlijk
dan hoeft het nog steeds niet, dan wil je het.. dat is wat andersquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat denk je. Ik sta vooraan
* YUR heeft zelf wedstrijden en marathons geschaatst
je hebt er Nixx- mee?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:02 schreef Nixx- het volgende:
Die ijspret kan me niet kort genoeg duren!!
Dat ben ik wel met je eens. Ik heb dat ook zo sterk met dat hele gezeik rondom ajaxquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:22 schreef Gijs_ het volgende:
Die ijspret mag van mij nog wel, maar op elke tv zender, in elke krant, op elke site, in alle sociale media na twee dagen vorst alleen nog maar ´komt ie wel of komt ie niet?!' verveelt mij snel.
Dat gezeik neemt inderdaad ook ernstige vormen aanquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Ik heb dat ook zo sterk met dat hele gezeik rondom ajax
dat kijk ik al jaren niet meer..quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat gezeik neemt inderdaad ook ernstige vormen aanZou er al helemaal niet aan moeten denken de afgelopen maanden studio voetbal te moeten kijken... met ajaxperikelen en Sjek.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:22 schreef Gijs_ het volgende:
Die ijspret mag van mij nog wel, maar op elke tv zender, in elke krant, op elke site, in alle sociale media na twee dagen vorst alleen nog maar ´komt ie wel of komt ie niet?!' verveelt mij snel.
idd.. je wordt er wel moe van.. het gaat ineens nergens anders meer over en er gebeurd blijkbaar ook ineens niks meer in de rest van de wereld..quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Ik heb dat ook zo sterk met dat hele gezeik rondom ajax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Diepfries in III? dus zeg maar...dRiepfries?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Offe...speler in het NT?F means you're fucked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |